Bugün alarm çalmadan uyanmıştım ve biraz da erken uyanmıştım bugün ingilizce kursum vardı. Sadece hafta sonu oluyo kusr.
Normalde saat 10'da uyanıyodum ama şuan saat 9'du. Bugün biraz erkenciyim herlade.
Hemen üstümü giydim hava biraz yamurlu gibiydi içime normal beyaz bir kolsuz üst giydim üzerinede grimsi renkelerinde olan arkasında yazılar yazan düz bi sweat giydim. Altımada koyu mavi hafif beyazlıklar olan bi pantolonumu giydim.
Saçlarımı normal bi şekilde topuz yaptım,yanımada küçük bi kol çantası aldım içinde cüzdan,telefon,kalem,silgi koydum.
Yanıma defter veya kitap almama gerek yoktu çünkü orda kendimize özel dolaplarımız vardı ve onun içinde gerekli eşyalarım vardı zaten.
Annem uyuyodu zaten azıma bi kaç şey attıktan sonra kapişonumj kafama geçirip evden çıktım ve belediyeyi beklemek için durakta oturdum.
Kulaklığımı telefonuma bağladım ve spotifydan Sesen Aksu "Kaybolan Yıllarım" açtım. Yamurlu havalarda genellikle Sezen Aksu dinlemek istiyorum çünkü aşırı rahatlatıcı geliyor.
Yaklaşık yarım saat sonra kursun önüne gelmiştim çarşıda olduğu için evden biraz uzaktaydı. İlk zil çaldı ve derse girdim.
3.30 saat sonra...
Saat 12 olmuştu hava biraz açmış güneş tepeye çıkmıştı ama rahatsız eden bi güneş ışığı değildi.
Bugün hava çok güzeldi ya bayıldımm resmen keşke herzama böyle olsaydı. Tanemi aradım ve beraber bu güzel havayı değerlendirmek için çarşıda biraz gezmek istedim.
Tanem gelene kadar bi kafeye girdim ve kendime bi kahve siparişi verdim, e napalım Tanem hanım gelene kadar boş mu oturak yani.
Kahvemi bitirmeme yakın Tanem'in geldini gördüm ama bu geliş notmal bi geliş değil sanki bişeyler olmuş belliydi.
"Ay ay ay ben ne gördüm ay kalbime inecek şimdi" nefes nefese kalmıştı.
"Tanem noluyo ne gördün korkutma insanı ya, al şu masadaki suyu iç bari"
Suyunu yavaşça içti ve bu sefer daha sakin bi tonla konuşmaya başladı. " ya ben tam belediye ye bindim sonra biraz ilerledik falan ne görim bide bizim o aşşa kısımdaki tokiler varya ordaki duraktan kim bindi senceee"
"Ayy yoksa yoksaaa"
"Evettt Eren ve Ömer ama yanında tanımadım bi kaç kişi daha vardı"
"NEEEĞĞĞĞ nasıl yani aynı arabaylamı geldini allahım iyi ki bugün çarşıya çıkmışızz ya bu bi işaret değilde ne yaa"
He he kesin işaret bu kesinn
"Eee nerde indiler yani ama işk önce bi dakka ay bişey dicem aaaa konuşmayı unuttum amk ya çok heycanlandım şuan anlatamamm Tanemmm"
"Off sen bide beni görcektin , bu arada mal seni kaç kere aradım niye açmıyosunnn"
"Off sorma ya benim bu telefonum malllaşmış kendi kendine sessize giriyo sona tekrar çıkıyo bozulmuş sessize alma tuşu en yakın zamanda kendime bi telefon almam lazım ya "