Tanışalım

75 0 1
                                    

Siz- Selam yakışıklım. Şu an napıyorsun?

Yakışıklım- Selam kimsiniz tanışıyor muyuz ayrıca ne yaptığımdan sana ne?

Siz- Tanışalım

Yakışıklım- Tamam tanışalım. Ben Deniz, 22 yaşındayım. Sen?

Siz- Senin kendini tanıtmana gerek yok çünkü ben seni tanıyorum. Neyse. Ben Nehir, 21 yaşındayım. Tanıştığımıza memnun oldum.

Yakışıklım- Sen nereden tanıyorsun ki beni? Evimin adresini bilecek kadar mı? Yoksa, İsmimi bilecek kadar mı?

Siz- Evinin adresinden de fazla. Her şeyini biliyorum. Sen benim her şeyimsin.

Yakışıklım- Ya bak kim olduğunu söyle beni uğraştırma hadi. Uzatma

Siz- Birisinin izni olmadan onu araştıramıycağını kimse söylemedi mi sana?

Yakışıklım- Araştıracağımı nerden biliyorsun?

Siz- Çünkü seni tanıyorum.

Yakışıklım- Peki kimmişim ben? Beni bana anlatır mısın? Kendimi merak ettim hahahha

Siz- Dalga geçme! Peki kendini tanımak istiyorsun zevkle tanıtırım canım. 

Yakışıklım- Bekliyorum

Siz- Adın Deniz, Yaşın 22, Burcun Aslan, R25 motorun var, **** semtinde ******** sitesinde oturuyorsun, İstanbul'un kekosusun, Annenin adı Meva ve annenin yaşı 40, Babanın adı Atakan baban 45 yaşında, Sen de komutansın. Daha fazla bilgi istermisin?

Yakışıklım- Nasıl ya sen beni tanıyorsun ama nereden? Nehir diye birini tanımıyorum. AA evet tanıyorum benim komşum ama sen o olamazsın ki. Çünkü onun aklı böyle şeylere ermez ve biz onunla arkadaşız. Ve o çok güzel bir kız ama ben seni daha görmedim. O yüzden sana çirkin veya güzel diyemem. Fotoğrafını at bakıyım. 

Siz- Peki sen istedin.

Siz-

Siz- Beni insanlara ne güzel anlatıyorsun ya sen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Siz- Beni insanlara ne güzel anlatıyorsun ya sen. Aklı ermez falan. Güzel dediğin için teşekkürler ya. Güzelim ama beyinsizim yani öyle mi? *Görüldü*

Siz- Cevap vericek misin artık görüldü atmak yerine?

Yakışıklım kişisini Öküz olarak değiştirdiniz...

Öküz- Nehir özür dilerim ya.

Öküzün bakış açısı

0535***- kişisini Nehirim olarak değiştirdiniz

Nehirim- Geçiyo sanki özür dileyerek öküzsün

Öküz- Sende benim Nehirimsin,

Nehirim-Nehirinim aynen gördük senin Nehirini

Öküz- Lütfen böyle deme Nehir ya.

Nehirim- hahahahaha şaka ya Nehir benim arkadaşım hahahaha

Öküz- Çok komik ya eğlendin mi?

Nehirim- EĞLENDİM HAHAHAHA

Nehirim kişisini Nehir olarak değiştirdiniz...

Nehir'in bakış açısı

Nehir- Tamam tamam atıyorum gerçek fotoğrafımı hahaha ama kabul et cidden de komikti.

Öküz- Tamam komikti kabul ediyorum

Nehir-

Nehir- Güzel miyim?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nehir- Güzel miyim?

Öküz kişisi Komutanım olarak değiştirildi

Komutanım- Güzelsin. Yanındaki kim kızım senin ya?

Nehir- Arkadaşım

Komutanım- Arkadaşınsa ne bu samimilik ayrıca senin erkek ortamında var galiba. Ayrıca ben neden sinirlendim ki ya?

Nehir- Aşık oldun galiba

Komutanım- Oldum galiba ama sevgilim var:(

Nehir- Nee bak işte bunu bilmiyordum. Sikiyim böyle kaderi ya:(

Nehir- Yazsana telefonunun şarjı bitti heralde.

Nehir- Oha 2 saattir yazışıyormuşuz. Neyse iyi uykular...

Nehir- Günaydın."08.00"

Nehir- Ya neden yazmıyorsun.

Nehir- Göreve çıkarken elinden telefonunu mu aldılar ya senin?

Nehir- Yanlış bir şey mi yaptım neden yazmıyorsun?

Nehir- Bak kalbime inicek çocuk yazsana.

Nehir- Sikerim böyle işi ya. Senin yüzünden. Stresten sigaraya başladım. Neden yazmadığını söyle bari ya? "Görüldü"

Komutanım yazıyor...

Komutanım çevrimiçi...

Komutanım yazıyor...

Komutanım çevrimiçi...

Komutanım yazıyor...

Komutanım- ÜZGÜNÜM SADECE KALBİM YANDI BİRAZ.

Nehir- Noldu ki?

Komutanım- Sende biliyordun değil mi?

Nehir- Neyi?

Komutanım- Annemin öldüğünü:(

Nehir- Evet biliyordum ama söyleyemedim. Anla sende beni. Sen çok uzaktasın. Gelince söylerim diye düşündüm. Ama bakıyorum ki öğrenmişsin.

Komutanım- Bunun üstüne bir de sevgilimle ayrıldık

Nehir- Yaşasın beeeeeee

Komutanım- Ya ben annem öldü diyorum sen çok...

Nehir- Ben çok ne?

Komutanım- Şerefsizsin

Komutanım- Özür dilerim Nehir "İletilemedi"

Komutanım Bakış Açısı

Engel de yedim tam oldu amına koyiyim. Lan kız televizyon kanalları gibi. Kendi kendine üzülüyo,korkuyo,meraklanıyo,seviniyo. Amına koyum 14 saatliğine yazmadım sadece. Ne düşünmüştür kim bilir. Ama o çok güzel ve çok iyi. Noluyo lan bana hayır hayır. Aşık olmuşum. Kalbimle beynim kavga ediyo bu kız hakkında. Bu kız benim aklımıda-kalbimi de çaldı ya. 

Onun üzülmesini istemem ama... Ben sonuçta başkasına aşığım. Aslında ikisini de seviyorum. Bana noluyo anlamıyorum...


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KomutanımWhere stories live. Discover now