3 yaşında annesinin ölümüyle babası onu terk eden,zor şartlarla yetimhanede büyütülen,18 yaşına geldiğinde bir arkadaşıyla yetimhaneden ayrılıp ev alan ve arkadaşının sayesinde geçimini sağlayan kız Hana arkadaşı Yeon ve taşındıkları gün kaçırılma olayı
...
15 yaşında babasının gözlerinin önünde bir para meselesi nedeniyle öldüren çocuğun hayatı babasını öldüren adamı öldürerek mafya hayatına döner.Annesi onu doğururken ölen,18 yaşına kadar abisiyle yaşayan,abisinden gizli 6 arkadaşıyla mafyalık yapan Jungkook.Babasını öldüren adamı öldürmesine rağmen rahat etmeyip kızını kaçırır.
Tae(V),Jin,Suga(Yoongi),RM,Jimin,J hope mafya Jungkook'un arkadaşları ve evinde hizmetçi denmesede Jungkook'un annesi gibi olup onun evinde 10 yıldır çalışan See-min
HANA
15 yıl boyunca yetiştiğim yetimhanede çok zor dönemler yaşadım,söz dinlemediğim ya da söylediklerini yapmama rağmen başaramadığım için aç bırakıldım,dövüldüm,taciz edildim ve tüm bunlar annem öldüğünde babamın beni bırakmasıyla oldu.Onu hatırlamadığım için mutluyum ama keşke annemi görseydim onu merak ediyordum.Artık 18 yaşına geldiğim için yetimhaneden çıkabilirdim bir arkadaşım vardı aslında sadece tek bir arkadaşım vardı ve onu çok seviyorum Yeon onunla aynı yaştayız ve o da benimle beraber çıkış yapacak.
Çok olmasada kıyafetlerimizi ve eşyalarımızı toplarken birden Yeon'un çığlık sesi geldi.Hemen yanına koştum"Ne oldu?"yerdeydi ve gülüyordu"Düştüm"Gülerek onu yerinden kaldırdıktan sonra tekrar eşyalarımı toplamaya odama girdim.Kapı çaldı ve'gir'demeden açıldı.Gelen yetimhanenin müdüresiydi.Ah,şu sinir olası kadın Aheyeon,yine her zamanki gibi dizlerinde biten kumaş dar eteği,beyaz gömleği,eteği ile aynı renkte olan siyah ceketini giymiş.Başka bir modelle görsem inanmayacağım o sıkıcı alttan yaptığı topuzu ve ciddi makyajı onu görünce yüzüm soldu ve duruşumu dikleştirdim"Kimmiş gelen...a pardon görmedim sizi Aheyeon hanım hoşgeldiniz"deyip eğilerek selam verdi.Aynı şekilde benimde selam vermemi bekleyip bana baktı"Artık buradan gidiyoruz ve siz bizim müdüremiz yada herhangi bir şeyimiz değilsiniz sizi her gördüğümüzde selam vermek zorunda değiliz"diyerek bakışlarına cevap verdim.Yeon şaşkınca bana döndüğünde ben ona değil Aheyeon'a bakıyordum. Kaşlarını havaya kaldırdı."Doğru artık sizin müdüreniz değilim ama beni bu kadar çabuk unutmanıza izin vermeyeceğim ve hayatınızda bir yerim olacak Hana" hafif sırıttığında bu sefer benim kaşlarım havaya kalktı."Evet Aheyeon hanım ne için gelmiştiniz?"öne doğru bir adım attı. "Bana artık müdüreniz olmadığımı söylüyorsun ama hala aynı şekilde hitap ediyorsun Hana"Şu kadının Hana değiş şekli onu bozma isteğimi arttırıyordu ama yinede ona sakince"Evet artık müdürem değilsiniz ama büyüğümsünüz bunun için öyle sesleniyorum.Ne için gelmiştiniz"Odaya bakmaya başladı.Ne arıyorsun Aheyeon bok mu vardı?"Hazır mısınız diye bakmaya gelmiştim he birde şunlar var"Arkasındaki iki adamdan biri iki telefon kutusu ve bir çanta uzattı büyük ihtimal onun içindede para vardı biz almayınca içeri koydu.Yeon yeniden eğilecekken ona engel oldum.Bana ters bir bakış atıp"Çok teşekkürler Aheyeon hanım"dediģinde gözlerimi devirip kollarımı bağladım."Sorun değil her çıkış yapana veriyoruz e biz artık gidelim sizde hazır değilsiniz zaten"deyip gittiğinde Yeon bana saydırarak kapıyı kapattı."Senne yaptığını sanıyorsun Hana kafayı mı yedin?Ya kadın sinirlenseydi işte o zaman biterdik,böyle davranınca çok mu havalı oldun he?"onu izleyip dinlerken"Ne alakası var,böyle yapanlar kendilerini havalı mı sanıyorlar?ya da havalı mı oluyorlar,Hayır yani öyleyse ben havalı olmak için yapmadım he haberin olsun"dedim.Ofladı ve içinde gerçekten para olan çantayı valize sığdırmaya çalışıyordu"Ne yapıyorsun sen onun parasını gerçekten alacak mısın bırak onları içine bir şey saklamıştır kesin o kadın"bana baktı"Yapmış mıdır ya?"kafamı onaylar anlamda salladım "Bir baksana" deyip çantayı uzattığında aldım ve bakmaya başladım.
Bakarken ona merak ettiğim bir şey sordum"Yeon biz buradan çıktıktan sonra nereye gideceğiz?"buradayken çalıştığımız ders kitaplarını alırken"Şimdi benim annem ve babam öldüğünde ben 5 yaşındaydım bir abim var onlar öldüğünde o 20 yaşındaydı bana bakmak istemediği için buraya geldim sonradan beni almadığı için pişman oldu ama gelip almadı da ve her ay gizlice beni arıyor bu ayda çıkacağımızı öğrendiği için bize bir ev ayarladı her ay bize para yollayacak kendisi CEO zaten "dedi"E sen direkt onun yanında yaşayabilirsin ben kendi başımın çaresine bakarım 12 yıldır arkadaşız ama bana bakmak zorunda değilsin"hızlıca ayağa kalktı ve ellerini beline koydu."Biraz daha saçmalamaya devam edersen eğer morarmayan bir yerin kalmayacak haberin olsun o kadar yıllık arkadaşlığı satan ben olmam,olamam"
Gülümsedim ama suratımı geri düşüren paraların içinde dinleme ve takip cihazı oldu"Yeon bunlar dinleme ve takip cihazı bu parayı alamayız şu telefonları ver bana onları iyice kontrol edeceğim. Yeon gözlerini kısarak bana baktı ve telefonları uzattı "Sen nereden bildin bunları koyacağını" Telefonları sertçe çekip "Tahmin ettim sadece Yeon" dedim.
Telefonları iyice kurcalayıp bir şey bulamadıktan sonra odamızı tekrar kontrol edip yetimhaneden çıktık. Yeon'un abisinin aldığı eve geçtik ve Yeon yemek yaparken marketten bir kaç şey almam için beni yolda gelirken gördüğümüz markete gönderdi.
Sola döndüğümde karşıma bir adam ve arkasında altı adam gördüm o an etrafta kimsenin olmadığını fark ettim. En öndeki adam"Pardon hanımefendi biz Kim Hana'yı arıyoruz da tanıyor yada biliyor musunuz?"
Merhaba ben bu kitabın yazarı ve jungkook'un en büyük hayranı Yasemin (umarım okunur bir kitap yazmışımdır)2. bölümde görüşmek üzere bye bye😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Jungkook'un Hana'sı
FanfictionBu romanda aşk mı kazanacak ölüm acısı mı? İki koreli aşık mı olacak düşman mı? Peki ya kan dökülecek mi?