-1-

4 0 0
                                    

Gözlerini kapamış sessizce oturuyodu yerde , korku uzaktı , mutluluk uzaktı , sevinç ve korku , hepsinden arınmıştı o an .

Nefes alış verişleri odada yankılanıyodu o kadar sakin ve nini gibiydiki yanında aslan bile kedi yavrusuna dönüşe bilirdi . Sessizce gözlerini araladı etrafa boş bakışlarını yolladı sakınce . Siyah dümdüz kaşları , siyahın en koyu tonunda , önlerden uzayan saçları ve koyu kahve iki çift göz , bunları koruyan ok gibi ince ucuna doğru sararmaya yüz tutmuş kirpikler . Kemikli bi yüzü vardı .

Yüzünün bebek gibi kusursuzluğu onu daha çekici yapıyodu. Sessizce odayı süzdü önce , içeride perdelerden kaçan ışık haznesi bile yoktu . Etrafı süzmeye devam etti önce hemen ardından odada yankılanan "Çat " sesi karşısında duran şeye odaklandı ve bir anda odada yerde parçalanan bi çerceve daha . Gözlerindeki ifadesiz tavrı ürkütecek kadar sakindi .

Gözleri bi yere takılı kalmıştı , gözbebekleri hızla büyüdü etraf karanlık olmasına rağmen herşeyi görebiliyodu . Yerinden kalktı , çıplak ayakları yavaşca yerdeki parkeye yapışarak ilerliyodu . O an fark ettim gözlerinde acı vardı , dudakları kıvrıldı ve yere eğilip usulca biraz önce silahından çıkan mermiye parçaladığı çerçeveye baktı . Kırılan çerçevenin içindeki fotoğrafı eline alarak dikkatlice süzdü sonra boşta kalan elinin işaretparmağını fotoğraftaki yüzün üzerinde gezdirdi usulca.

"Ona iyi bak " dedi tok bir sesle ve fotoğrafı dörde katlayıp cebine koydu.

Yerden kalkarak doğruldu ve yatağa doğru sakince ilerledi . Yatağa yan yatıcak şekilde uzandı ve karşısında hareketsiz yatan kişiyi fotoğrafa sürdüğü işaretparmağını önce onu sever gibi dudağında gezdirdi , hemen ardından dudaklarından aşağı doğru kaydırdığı eli önce çenesinden geçti ardından boyundan ve çırılçıplak göğüslerinin arasından geçti ve karnına gelmişti tam o sırada eline bulaşan sıvıyı fark etti , kanı ağzına getirip dudaklarının üstüne sürdü ve dilini çıkarıp dudaklarını yavaşça yaladı .

Yüzünde alaylı ve korkutucu bi gülüş belirdi çapraz bi gülüş . Ayağa kalktı ve yerde kırdığı çerçevenin parçalarını topladı ve çöpe attı . Ardından tekrar yatağa yaklaştı ve kişinin yanağına bi öpücük kondurdu .

"Cehennemde görüşürüz " yüzündeki gülüş silinirken yerini alaylı bi tebessüm bıraktı ve gitti ....

ORANTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin