တောက်.....
"Khun Mingtang khun Mingtang ကျုပ်လိုလူကိုသစ္စာဖောက်ပြီးထွက်ပြေးရဲတယ်ပေါ့ mitt မင်းကိုစုံစမ်းခိုင်းထားတာတွေရပြီလား"Pond naravitတစ်ယောက်ဒေါသထွက်လွန်းလို့လူသတ်ချင်စိတ်ပင်ထွက်နေပြီသူ့လိုအမှောင်လောကဂိုဏ်းချုပ်(မှောင်ခိုလက်နက်ရောင်း၀ယ်တာကိုပြောတာ) ကိုသစ္စာဖောက်ပြီးထွက်ပြေးသွားသောMingကြောင့်
"Kha သခင်လေးpond ခဗျ khun Mingtang ကကိုယ်လွတ်ရုန်းပြီးတစ်ယောက်ထဲထွက်ပြေးသွားတာပါသူ့သမီးကြီးGanotangကိုအမေရိကကိုပို့ထားပါတယ်ဗျအိမ်လဲရောင်းသွားပြီးသူပိုင်ဆိုင်သမျှကိုလဲနှစ်ကုန်ထဲကအကုန်ရောင်းထားပြီးပါပြီဗျသခင်လေးကိုသစ္စာဖောက်ဖို့နှစ်အစောထဲကစီစဥ်ထားပုံပါပဲဗျ"
"ဘာငါကာစီနို၀ိုင်းအသစ်ထောင်ဖို့စိတ်လောနေတာကသူ့အတွက်အခွင့်အရေးဖြစ်သွားခဲ့တာပေါ့အဲ့တော့ငါကအဲ့အဘိုးကြီးပြန်လာဖို့သူ့သမီးကိုအမေရိကမှာမြေလှန်သွားရှာရမှာလား"
"ဟို... သူ့မှာPhuwintangဆိုတဲ့သားတစ်ယောက်ရှိပါသေးတယ် khun mingကသူ့သားကိုအပြင်တစ်ခါမှမထွက်ခိုင်းဖူးလို့သားရှိတာအတွင်းလူကလွဲရင်မသိပါဘူးဗျလူကြောက်ရောဂါလူနဲ့ထိလို့မရတာတခုခုကြောင့်ထင်တယ်ဗျ"
"အကုန်လုံးရောင်းပြီးပြေးသွားပြီးဘာလို့သူသားကိုထားခဲ့တာလဲ"
" သူ့သားကိုဘယ်သူမှမမြင်ဖူးတော့ထားခဲ့တာထင်ပါတယ်ဗျ"
"အဲ့တာဆိုအဲ့တစ်ယောက်ကိုတွေ့တဲ့နေရာကနေရအောင်ဖမ်းခေါ်ခဲ့ kan"
"ဟုတ်ကဲ့ပါသခင်လေးခဗျ"
.......................................................................
Phuwin tang တစ်ယောက်အခုရက်ပိုင်းအတွင်းသိပ်ပျော်နေသည်အရင်လိုအပြင်ထွက်ဖို့တားမဲ့လူတွေမရှိတော့လို့ပင်ထူးဆန်းတာတစ်ခုကအရင်ကသခင်ကြီးခရီးတွေထွက်ရင်သူမသိပေမဲ့အိမ်အစေတွေကအမြဲရှိတယ်အခုဘယ်သူမှမတွေ့တော့တာပင်ဒါလဲကောင်းတာပဲ"အိမ်အပြင်ထွက်ရတော့မယ်ကွ"
~ta ta ta ta ~~~~~
"Hello ပြောဘာလဲ""မင်းကလဲသတိရလို့ဆက်တာကိုအခုမင်းအိမ်လာလို့ရလားမိတ်ဆက်ပေးစရာလူရှိလို့ဟီးဟီး"