6.Bölüm

35 2 11
                                    

Heradan
Benim derslerim bitmişti ve şuan Sare'nin son dersinden çıkmasını beklerken okulun cafesinde kahve içiyordum  Yağız yanıma  gelip oturdu ne o birşey söyledi ne de ben bi süre sonra yanımıza Sare de yanımıza geldi
Sare: Hadi gidelim
Yağız: Tamam siz arabaya geçin ben de geliyorum
Biz  arabaya geçtikten biraz sonra da Yağız geldi .
Yağız: Bara mı gidiyoruz
Hera: Yani sizin eğer işiniz varsa ben bara taksiylede giderim
Yağız: Hayır bir işim yok öylesine sordum. Bara gitmek üzere yola çıktık

Bara geldiğimizdeyse nedense kapıda ki korumaların arttığını gördüm içeriye girip direk barmen bölümüne geçtim bugün fazla doluyuz resmen kokteyl yetiştiremiyorum çok yorulmuştum o an dalgınlıkla elimdeki bardağı düşürdüm barmen bölümüne birisi geldi kafamı kaldırıp baktığımda Yağızı gördüm hemen yanıma geldi " İyi misin " aramızdaki mesafe azdı nefesi yüzüme çarpıyordu, kokusu beni etkilemişti.  "İyiyim biraz fazla yoğun o yüzden bardağı yanlışlıkla düşürdüm özür dilerim zarar neyse maaşımdan kesersiniz " . "Önemli değil sana zarar geldimi"  cümlesini tamamlamasıyla birlikte silah sesleri gelmeye başladı o an birisi beni yere çekti . " İyi misin Hera" sadece kafamı sallamıştım yüksek sesten çok korkardım bana geçmişteki kötü anıları hatırlatıyordu sanırım bir panik atağın eşiğindeydim sakin olmaya çalışıyordum ama olmuyordu Yağızın bağırmasıyla irkildim " herkes iyimi Sare iyi misin"
Bartu: Abi herkes iyi ama hala silah sıkmaya devam ediyorlar o yüzden kimse yerinden kıpırdamasın

Kafamı yere indirmemle nerde oturduğumu anladım şuan Yağızın kucağında oturuyordum nefes alamamaya başladım  hem silah sesi hemde insanların bağırması beni daha çok tetikliyordu tırnaklarımı avucuma batırmaya başladım endişeli sesini duydum " İyi misin Hera" . Kafamı olumsuz anlamda salladım " İyi değilim nefes alamıyorum ilacım da yanımda yok dikkatimi dağıtacak birşey de" . " Tamam o zaman derin derin nefes al başka birşey düşün " bunları söylerken beni daha çok kendine çekmişti nefeslerimiz birbirine karışıyordu o kadar yakındık ki " Olmuyo yapamıyorum" artık çok az nefes alabiliyordum tam o sırada dudağımın üstünde dudaklarını hissettim canımı yakmayacak şekilde sert öpüyordu öpüşü de kendi gibi sertti karşılık verip vermeme konusunda beynim ve kalbim savaşıyordu ben kalbimi seçip karşılık vermeye başladım öpüşmeye başladık alt dudağımı öpüyordu o kadar sert ve hızlıydı ki hareketleri karşılık vermekte zorlanıyordum elleri yanağımdaydı ben de ellerimi onun ensesine doğru  çıkarttım nefes nefese kalana kadar öpüştük.

Yağız ve Hera temsili

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yağız ve Hera temsili

Ayrıldığımızda hıçkırmaya başlamıştım evet ben heyecanlanınca veya utanınca  hıçkıranlardandım Yağızın güldüğünü gördüm pislik beni utandırmıştı şuan haytımda ilk defa öpüşmüştüm . Artık silah sesleri yavaş yavaş kesilmeye başlamıştı sesler tamamen kesildiğinde Yağız ayağa kalktı benimde kalkmama yardım etti diğerlerinin yanına gittik hemen Sareyle Handeye sarıldım .

Kaan: Hepiniz iyi misiniz. Hepimiz kafamızı sallamıştık.
Sare: Abi sen Heraylamıydın iyi ki onu yalnız bırakmadın bizim yanımızda Kaan ve Bartu vardı .
Yağız: Evet Hera'nın yanındaydım
Hande: Hera iyi misin panik atak geçirdin mi
Hera: Evet ama şimdi iyiyim Yağız bey yardım etti. Gözlerim Yağıza kaymıştı hala sırıtıyordu.
Yağız: Beyi at sadece Yağız de hadi bizde gidip bakalım kim bizim mekanımızı kurşuna dizmiş önce kameraları inceleyelim .

Yağız ,Kaan ve Bartu kameraları incelemeye gitmişti bugünlük bar kapatılmıştı şimdi kızlarla burada oturuyorduk .
Sare: Ya ben sıkıldım birşeyler yapalım
Hera: Ben acıktım
Hande: Bende acıktım
Sare: Tamam o zaman yemek yapalım Hera sen abime yukarı çıktığımızı söyler misin
Hera: Tamam söylerim

Kızlar yukarı çıkarken bende Yağızın odasının önüne geldik içerden sesler geliyordu
Yağız: Seni bulursam bittin Kuzey
Kuzey: Yalnız sevgilin çok güzel ismi Hera sanırım
Yağız: Bir daha ismini ağzına alırsan o dilini koparıp köpeklerime yediririm ha nedersin
Kuzey: Bu arada çevrendeki kızların hepsi güzel kardeşin,sevgilin ve onların arkadaşı neyse ben kapatıyorum .

Telefon kapanınca kapıyı çaldım içerden " gir" diye bir ses geldi bende hemen içeriye girdim " biz kızlarla yukarıda yemek yapcazda onu söylemeye geldim" . " Tamam kolay gelsin size ".
" Teşekkürler " diyip yukarı çıktım.Şuan ben kendi yaptığım çorbayı karıştırıyordum , Hande de ana yemekleri yapıyordu tabiiki Sarede salatayı,içerden ses geldi bizimkiler gelmişti
Bartu: Off mis gibi kokmuş burası
Kaan: Cidden çok güzel kokmuş 
Bartu hemen Hande'nin yanına gitmişti Kaan tabiiki Sare'nin yanına gitti Yağızda benim olduğum yere doğru geldi
Yağız: Sen mi yaptın çorbayı
Hera: hı hı ben yaptım tadına bakmak ister misin
Yağız: Olur
Hemen bir kaşık alıp çorbadan aldım   "çorba sıcak üflersem iğrenir misin" .
" Yok iğrenmem " bunları söylerken dudaklarıma bakmıştı kahretsin biz bugün öpüşmüştük ben ona iğrenir misin diyordum çorbaya biraz üfleyip ağzına uzattım o da çorbanın tadına baktı " çok güzel olmuş ellerine sağlık" .
" Teşekkür ederim". Kafamı Hande'nin olduğu yere çevirdiğimde Bartu Hande'nin yemeklerini övüp onun gibi yemeklerinim de güzel olduğunu söylüyordu  sonra Sarey'e baktım
Sare: Sen de tadına bakmak ister misin diğerleri baktı
Kaan: Yok sen şimdi kötü yapmışsındır
Sare: Yaa ben aslında tadına baktım o kadar da kötü değildi bunları söylerken yüzü düşmüştü.
Kaan: Şaka yaptım senin elinden zehir olsa yerim bunu söyledikten sonra gözünü kırpmıştı o da hemen Sare'nin yaptığı salatanın tadına baktı.

Onların bu haline gülmüştüm tekrardan önüme döndüğümde Yağız bana bakıyordu beni gene hıçkırık tutmuştu Yağız gene sırıtmaya başladı bende utanıp hemen çorbayı alıp kızların yanına gittim hep beraber yemek yemeye başladık yemek bittiğinde bizi evimize bıraktı bende direk odama çıktım ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.

Umarım bölümü beğenirsiniz 💗 yazım hatam olduysa özür dilerim 💗 yorum yapmayı ve yıldıza basıp oy vermeyi unutmayın bana destek verirseniz mutlu olurum 💙💙

ATEŞ İLE BARUT 🔥🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin