Un an mai târziu.
Va aduceti aminte cand am spus ca urasc ceea ce fac? Ei bine, asta doar cand persoana nepotrivita ma fute cu privirea de pe canapeaua aia acoperita in piele rosie.
Cand cea potrivita o face, as fii in stare sa ma frec dezbracata de bara asta. Nu chiar dezbracata, totusi.Nu am habar nici macar daca e el, sau e doar o persoana la intamplare aparuta in club, insa ador cum se uita la mine! M-as masturba doar cu gandul la asta in fiecare secunda a vietii mele.
Ochii lui albastrii ca marea ma privesc de la bar, si mai soarbe din cand in cand cate o gura din paharul cu whiskey pe care il tine in mana.Chiar si dupa un an buzele i-au ramas la fel, ochii la fel de patrunzatori iar privirea la fel de seducatore. Sau poate doar mi se pare, si de fapt nimic nu e adevarat. Poate de fapt el nici macar nu sta pe scaunul ala, si e doar imaginatia mea bogata care duce dorul. Insa ar fii penibil sa duc dorul unui lucru care nu a existat, nu-i asa?
Stiu ca pare nebuneste, si stiu ca nu e posibil, dar daca ar fii sa aleg intre viata pe care o am acum si cea pe care o aveam inainte, as alege-o cu siguranta pe aceea. Ceva din porecla 'fiica de bogătan' suna atat de gresit cand e spusa la adresa mea, si pur si simplu nu mi se potriveste. Sunt recunoascatoare pentru faptul ca tati i-a salvat pe mami si tata si i-a ajutat sa ma gaseasca pe mine si Maya, dar toata averea asta e facatura.
***
Imi strang repede lucrurile din vestiar in noua geanta pe care am cumparat-o din banii lui tati, dand pe gat inca un shot din sticla de vodka. Da, poate ca averea asta e făcătură, insa nimeni nu a zis ca nu ma pot bucura de ea cat timp o mai am, nu-i asa? Nu e de parca o geanta de la Victoria's Secret, sau o masina noua, ii va termina toti banii. Lucrurile materiale intr-adevar nu cumpara cei 24 de ani pe care nu i-a petrecut langa mine, dar un penthouse in mijlocul Londrei remedieaza putin situatia.
Arunc geanta pe umar si fac cale intoarsa sa plec, dar ma ibzesc de pieptul cuiva iar mirosul lui imi imbata mintea mai rau decat vodka de mai devreme. Mainile lui imi cuprind instinctiv umerii goi, si incep sa fierb.
— Ce dracu' faci aici? il intreb incercand sa par furioasa, dar de unde. Daca aude taica'tu ca iar ma spionezi cand ma dezbrac te-— Inca un motiv in plus sa ti gurita inchisa, imi sopteste si plimba doua degete peste maxilarul meu, iar respiratia mi se opreste in gat.
— Si ce te face sa crezi ca am sa fac asta?
Intrebarea mea nu pare sa il ia prin surprindere, de fapt nimic din ce fac nu il surprinde. Nathan, fiul sefului meu, e cel mai rece si nesuferit barbat posibil, dar tot odata frumos ca un drac; par saten si ochii verzi ca doua emeralde. Ai putea spune ca e scos din povestile alea in care personajul masculin era tipul rau, dar cu care toate am avut fantezii la un moment dat. Nu lucram impreuna, dea bea daca ne intalnim, dar mai dam ochii unul cu altul cand vine sa-i mai ceara lu' tac'su bani pentru ca a mai lasat inca o tipa gravida.
E un nenorocit.Isi opreste degetele dea bea pe buza mea de jos, si incepe sa traga intinzandu-mi rujul pe toata fata.
— Ce dra-
Dar cand buzele mi se intre deschid isi impinge degetele in gura mea, si imi traseaza marginea gingiilor.
— Imi place cand le sugi, zice ranjind iar eu iau foc.
De nervi.Il musc de degete iar mainile mele mici il lovesc in piept.
— Poti sa si musti, nu ma deranjeaza.
Obrajii mi se imbujoreaza inevitabil, si oricat as incerca sa ascund asta muscandu-ma de obraz, e destul de vizibil.
— Esti un nesimtit! urlu bosumflandu-ma, cu bratele incrucisate la piept.
— Ca ma holbez la tine cand te dezbraci, sau ca imi bag degetele in gura ta imaginandu-mi ca e scu-— Hey! il lovesc din nou in piept. Tu chiar nu ai putina rusine?!
— O pierd pe toata cand iti vad țâțele.
— Da, pentru ca esti atat de excitat tot timpul incat pana si o țâță te aduce la orgasm!Isi da ochii peste cap si numai zice nimic, semn ca i-am inchis gura. Da! Mia-1, Nathan-0.
— In fine, am venit sa iti zic ca maine avem nevoie de tine sa dansezi.
Maine? Din toate zilele fix maine?!
— De ce maine? Aveam zi libera.
— Cineva isi serbeaza aniversarea de 27 de ani aici, si a cerut special ca tu sa-i fii dansatoare.
Ce dracu'?— Nu pot maine, merg cu tati la nu stiu ce eveniment de bogătani, ii zic serioasa.
Se ivesc astfel de evenimente in cele mai nepotrivite situatii, jur! Imi doresc mult sa vin maine la club, dar pe cealalta parte nu vreau sa pierd sansa din a defila cu tata pe langa zeci de bogătani.
— Din nou? intreaba, sătul de astfel de scuze.
— Da, din nou. E obositor sa stii, adica, sa porti rochii scumpe si sa pasesti pe gresie de sute de dolari intr-un local luxos e un job care necesita multa munca!— Nu-mi pasa, zice. Fa cumva sa ajungi. Omul asta a platit bani grei ca sa-ti vada fundul defiland pe scena aia.
CITEȘTI
Din trandafiri si miere.
Romance"Si cand iubirea se transforma in obsesie, numai e cale de intoarcere..."