3- Kaza Konuşması

6 2 3
                                    

"Ş-şey ben öyle demek istememiştim."

"Anladım ben seni geç şuraya."dedi ve masasının önündeki koltuğu gösterdi.

Gerginlikten ne yapacağımı bilememiştim. Çekmecesinden bir anahtar çıkarıp kapıya doğru yaklaştığında ne yaptığını anlamaya çalışıyordum. Baktığımda kapıyı kilitlediğini gördüm. Sonra anahtarı cebine koydu. Ne yapıyordu bu?

Yavaşça bana adımlamaya başladığında yutkundum. Bana ne olacaktı acaba? İşe almadan kovacaklar mıydı? Yoksa bana ek iş falan mı verecekti yeni patronum? Kafamda senaryolar gezerken gerginlikten terlemeye başladığımı hissediyordum.

Sonunda yanıma geldiğinde üstüme eğildi ve koltuğun kollarına yaslandı. Kalbim çok hızlı atıyordu, niye bu kadar yaklaşmıştı?

"Demek sana çarpan hayvan benim öyle mi? Şimdi ne yapsam ben sana... Hemen kovsam mı, çalıştırsam mı daha cok eğlenirim diye düşünüyorum."

Dedikleriyle hafifçe kaşlarım çatıldı.

"Ne demek eğlenmek? Ciddi bir firmaya geldiğimi düşünüyordum birinin oyun alanına değil. İş yapmaya geldim, bir hatam oldu özür dilerim ama böyle devam edecekse hiç başlamayayım en iyisi."

Hiçbir yerde iş bulamamış birine göre fazla iddialı bir konuşmaydı ama onun bunu bilmesine gerek yoktu.

Kalkmak için yeltendiğimde omzumdan hafifçe bastırıp yerime oturttu.

"Merak etme güzellik, burada kimse sana bir şey yapmayacak. Şimdilik hatanı affettim, daha konuşmaya da gerek yok anlayacağımı anladım. Çıkabilirsiniz Kardelen Hanım."

Cebindeki anahtarla kapıyı açıp çıkmam için kapının önünden çekildi. Hala anın şokuyla transa girmis gibi ofisini terk ettim. Doğru banyoya gidip aynadan kendime baktım. Kıpkırmızı olmuştum. Hemen yüzüme su çarptım ve derin bir nefes verdim.

O ofiste ne yaşanmıştı az önce?

3. Bölüm sonu

~~

Yorumlarınız ve oylarınız çok önemli unutmayın lütfen.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafyanın AvukatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin