4.15 Halk Size Bir Taht Borçlu✤

122 12 0
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 29.06.2023 (23:45)

Bölüm Şarkısı:  House of the Dragon Soundtrack | The Crown of Jaehaerys - Ramin Djawadi | 

*Yavaştan dönüyorum bakın, düzenim oturunca o kadar harika olacak ki! Her neyse sizi seviyorum. ♥

Lussamus Krallığı - Omae

Paiman

Soğuk bir sesle "Bunun yayılması ne senin adına iyi olur, ne de benim adıma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Soğuk bir sesle "Bunun yayılması ne senin adına iyi olur, ne de benim adıma. Bunu çözecek olan kişi, sensin." dedi. Soğuk sesi gerginliğini saklama konusunda başarısını sağlıyordu ama onu iyi tanıdığım için bana pek etki yapmıyordu. Minik bir tebessümle bakmama neden oluyordu.

Bu nahoş söylentiyi ilk duyduğumda şaka gibi gelmişti ama ciddiydi. İnsanlar onu düşürmek için her yönden saldırıyordu. Bu duruma yabancı değildim. Mesele bunu çözmekti. Çözebilecek güçse bizde fazlasıyla vardı. Tek bir şeye dikkat etmek önemliydi, zaman. Zaman geç kalanları asla affetmiyordu ve ben bu konuda istemediğim şekilde deneyimliydim. Bu konu büyümeden bastırmak ve söylentiyi çıkaranın başını ezmek, vazifemdi.

Tamerin'in karşısına geçtim. Yatak odamda dinlenirken gelmişti. Malum büyüden sonra dinleniyordum, odamdan pek dışarı çıkmıyordum. Dün gece beni çok yormuştu. Ölüm gibi bir şeydi ama ölen yoktu. Tatlı tatlı dinlenirken Tamerin'in gelişiyle kendimi toplamıştım. Kara gözlerindeki beklentiyi görüyordum. Bu dedikoduyu ortadan kaldırmamı istiyordu. Ah, benim tatlı kraliçem! Bunu seve seve yaparım, bunu nasıl unutabilirsin? İkimizin zarar görmesini asla istemem ve huzurumun kaçmasını da. Bencil bir adam olduğunu Tamerin'in unutması, onun en büyük hatası oluyordu. Neyse ki, onunla iyi geçinmek istediğim için bunu hatırlatmıyordum.

Omzuna dokunup "Korkma, Tamerin. Kimse böyle bir şeye ihtimal vermez. Kocanı abisiyle aldatacak kadar delirmiş bir kadın değilsin." dedim.

Tamerin "İnsanlar bunu umursamaz ki, beni yok etmek istiyorlarsa kullanırlar. Onlara bir açık vermek istemiyorum."

"Bir açık değil bu. İnsanlar saçma bir şeyi yaymaya çalışıyorlar. Oysa akıllı olsalardı, bunun mümkün olmayacağını bilirdi. Seninle ben iyi iki dostuz, doğru değil mi?"

"Evet, öyleyiz. Fakat dediğim gibi açığımı arıyorlar ve buna engel olmalıyım. Böylesine hassas bir dönemde asilerle uğraşmak, zaman kaybı olur."

"Tamam, sakin ol. Halledeceğim ve kontrol altına alacağım."

"Ayrıca Tanakail denilen o kadına dikkat et. O kadından pek iyi hisler alamıyorum. Bana olan bakışları çok farklı. Kafasında farklı şeyler kurduğu belli."

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin