Kadehler kırıldılar sana bu gece..
__________
Güven sabah kapı çalma sesiyle uyandı,sersem bir halde kalktı ve kapıyı gitti.Yaman olduğunu düşünüyordu,genelde kütüphanede çalıştığı için eve geç geliyordu.Kapıyı açtığında karşısında Derya'yı görmesiyle şok oldu.Hemen saçını başını düzeltmeye çalıştı ama nafile,karşısında ki kadının güzelliğinden konuşamıyordu bile,taki kadının adıyla seslendiği ana kadar "Güven?" dedi nayifce,Güven kendini toparladı "Şey,efendim?" Derya gülümsedi "İyimisin sen?" "İyiyim ya,dalmışım.Geçmezmisin içeri?"
Güven kendine kızdı,baya baya salak durumuna düşmüştü.Hemen banyoya gidip üstünü başını düzeltip geri geldi "Çay felan istermisin?" Derya evi incelerken cevap verdi."Bir bardak çay alırım." "Hemen." dedi gülerek.
Güven hızlıca çayları demleyip gelmişti,çayı kadının önüne koyarken konuşmaya başladı "Ee sen neden geldin?" "Yaman,dosyalarını benim odamda unutmuş,onları bırakmaya geldim.Adresi o bana attı." "Anladım." dedi tedirgin bir şekilde.
Güven konuyu nasıl açıp özür dileyeceğini bilmiyordu,ilk defa karşısındakine bu kadar değer veriyordu,onu kırmak,üzmek istemiyordu.
"Şey,Derya.." diyerekten başlamıştı cümlesine,Derya meraklı bir şekilde onu dinliyordu "Hastanedeki olay,eğer seni kırgınlığa uğrattıysam özür dilerim.Ama inan ki ben öyle birşey yapmam." Derya gülümsedi "Biliyorum Güven,zaten orda Yaman tepki gösterdiğinde anlamıştım.Asıl orda senden kaçtığım için ben özür dilerim,kafam çok doluydu." Güven derin bir iç çekti "Hiç ama hiç sorun yok." dediğinde gözleri gülüyordu.Derya sonra bir konu açtı "Gerçekten uyanınca sersem oluyormuşsun." dedi gülerek,Güven kadının gözlerine dalmıştı,geç cevap verdi "Efendim?" "Yaman demişti telefonda,babam uyanınca sersem olur kusuruna bakmayın demişti." Güven gülümsedi "Biraz öyle oldu galiba."
Yaman içeri girdi "Selamlar ve günaydınlar." dedi ve çantasını her zamanki köşesine bıraktıktan sonra Derya'nın elindeki dosyaları aldı "Çok teşekkür ederim Derya hocam,sizide yordum özür dilerim." "Bencede dilemelisin oğlum,kadını saat sekiz buçukta kapıya dikmişsin." Derya kahkaha attı "Çok centilmensiniz beyler,bende bu centilmenliğinize ricayla karşılık verip ufaktan gidiyorum." Yaman
Deryayı uğurlarken Güven'den arkasından uğurladı ve beraber salona geçtiler.Yaman acıkmıştı,bunuda babasından saklamiyordu "Baba kurt gibi açım ya." dedi karnını tutarak "Menemen yapayım mı?" "Güven komiser menemeni mi? Asla hayır diyemem!" diyerek güldü,Güven'de gülerek karşılık verdikten sonra menemeni yapmaya başladı.
_______________________
Selin odasında Derya'yı sorguya çekmek için bekliyordu,Derya'nın bundan haberi yoktu,içeri girdiğinde heyecanla bekleyen Selin'i gördü "Noldu bu kadar heyecanlandın?" "Neler olduğunu konuşacağız." Derya gülerek baktı "Sen gerçek olamassın ya!" Selin sinirlendi "Kızım gerçeğim işte,anlat hadii!" Derya ceketini çıkararak yerine oturdu "Birşey olmadı,sadece bana biraz garip bakıyordu." Nasıl bakıyordu nasıl." Derya gözlerini tavana dikti "Sanki değerli bir mücevhere bakıyor gibiydi." Selin heyecanla ayağa kalktı "Senin yanında heyecanlı davranıyormuydu?" Derya şaşırdı "Evet?" Selin bağırdı "Kızım bu adam sana aşık olmuş!" Derya inanmak istemedi "Yok canım ne aşkı." "Olmuş baya baya,itiraz etme işte." Derya hâlâ inanmak istemiyordu.
___________________
5 Saat Sonra.
Derya evinde oturuyordu,mesai erken bitmişti.Eli boynuna gittiğinde kolyesinin yerinde olmadığını fark etti,bir iki saat boyunca aradı ama bulamadı.Sonra telefonu çaldı.
"Alo Derya." dedi karşısında ki kalın ses "Efendim Güven?" derken nefes nefeseydi "Ben bir kolye buldum bizim evde,bizim evde malum kadın yaşamadığı için aklıma sen geldin.Senin mi acaba." Derya'nın içi rahatlamıştı "Benim Güven benim,ben geliyorum alıcam şimdi." "Sen çıkma bu saatte.Sen bana konum at ben geliyorum." Derya gülümsedi "Peki.."
Güven gelmişti,kapı ziline bastı.Derya açtı kapıyı,kolyeyi Güven'ın elinde görünce hemen boynuna atladı.Güven ilk başta kıyamadı dokummaya,sonrasında oda sardı kadının belini,Derya yaptığı şeyin farkına vardığında artık çok geçti.Hemen kendini geri çekti "Ben şey mutluluktan yani.." Güven eliyle ensesini kaşıdı "Sorun değil,neyse ben gideyim artık." "Güven,o kadar gel içeri birşeyler koyayım sana." Güven geri çevirmedi,içeri geçti
Derya dolaptan birşeyler çıkardı "Şuan soğuk içecek olarak alkol çeşitleri var,istermisin yoksa kahve yapayım mı?" Güven düşündü "Rakı varsa alırım." "Tabii hemen geliyor."
Derya bir şişe rakıyı getirdi,içip biraz sohbet ettiler Güven artık içini kemiren o soruyu sordu "Derya,özel olmassa yani hayattında biri varmı?" Derya biraz kafa gidikliğinden gülerek cevap verdi "Hayır yok,senin?" Güven rahatlamıştı "Hayır şuanlık yok." ikiside gülüyordu.
Derya'nın kafa artık tamamen gitmişti,Güven bunu farkedip onu alıp yatağına yatırmaya karar verdi "Derya sen sanki iyi değilsin ha hadi gel yatırayım seni." dedi ve elini uzattı,Derya'nın ayakta duracak hâli olmadığı gören Güven belinden destek çıkarak onu yukarı katta doğru çıkardı,Derya bütün vücudunu Güven'e yaslamıştı,Güven kapıyı açmak için bir anlığına durduğunda göz göze geldiler,kalpleri çok hızlı atıyordu.Güven kendini toparladı ve kapıyı açtıktan sonra Derya'yı kucağına alarak yatağına yatırdı.
Tam gidecekken Derya'nın elini tutmasıyla geri döndü ve kafasını başlığa koydu,Güven'de orda uyuya kaldı.
____________
Derya sabah uyandığında yanında Güven'ı görünce çok şaşırdı,hemen yataktan fırladı ve Güven'ı uyandırdı "Senin ne işin var benim yatağımda?" Güven şaşırmıştı "Ya sen dün gece çok içtin,bende yatağına bıraktım uyuya kalmışım bu kadar." Derya tekrar yatağa bıraktı kendini "Oh rahatladım." "Ya ben senin tanıdığın erkeklerden değilim,bir kadın istemediği sürece dokunmam ona." Derya gülümsedi "İyiki değilsin." dedikten sonra yataktan kalktı.
Güven ceketini aldı salondan "Benim işe gitmem gerek,görüşürüz." dedi ve çıktı.
______________
Gökhan karakolda dosyaları incelerken içeriye giren Güven'ı gördü "Oo kardeşim hoşgeldin." "Hoşbuldum Gökhan,sana acil birşeyler anlatman gerek." derken sandalyeyi Gökhan'ın yanına çekti "Anlat abi dinliyorum."
Güven baştan sona herşeyi anlattı,Gökhan'ın gözleri büyümüştü "Siz olursunuz yakında,git açıl kadına." Güven reddetti "Olmaz,daha erken." Gökhan Güven'i tehdit etmeye karar verdi "Sana üç gün,eğer açılmassan ben söylerim.Daha kötü olur."
"Yapma be abi!" Gökhan arkasına yaslandı "Sen bilirsin." Güven ellerini yüzüne koydu.______________
Derya'da Selin'e herşeyi anlatmıştı "Bu adam sana üç gün içinde açılmasa benim adım Selin değil,ama asıl önemli olan senin ona duygun." Derya gülümsedi "Adam Allah'ın lütfü gibi,yakışıklı,naif,güzel seviyor.Aşık olmamak imkansız." Selin güldü "Allah oldu bu iş."
___________
Salut jeunesse ! Evet yavaş yavaş yakınlaştırmaya başlıyorum,şuan aklımda "bu biraz hızlı mı oldu?" diye düşünüyorum.Umarim sizde öyle düşünmüyorsunuzdur,bol bol yıldıza basın ve fikirlerinizi yorumlarda belirtin yada instagramdan yazin (@haktanxelif)