Capitolul 20

51 3 2
                                    

   Alisia

     Oficial astăzi s au încheiat cele 3 săptămâni. Nu am toți bani, cu doar 5600 de euro. Am făcut o treaba destul de buna zic eu.. Cu Noah nu prea mai dau ochii, nu știu ce face, dar îl vad doar la liceu prin pauze, încercând sa mai facă câte o combinație. Când ma întorc de la munca e plecat, vine abia când adorm.
  În unele nopții am coșmaruri, și e mereu același... Plâng în somn, iar el e acolo sa ma calmeze, îl simt când vine și se așează lângă mine pe pat. Ma saruta ușor și ma tine in brate pana trece tot. Dar dimineața... nu mai e acolo, și asta doare. Pentru ca știu ca l-am ranit și pe el și pe mine. Și nu știu cât o sa mai dureze toată treaba asta. Când nu sunt constienta e lângă mine, iar când ma trezesc nu mai e acolo. Am senzația ca uneori visez ca e acolo și totul dispare când vine dimineața.
   Știți uneori nici nu vreau sa ma mai trezesc când totul e asa de frumos lângă el.

   Stau cu mana pe telefon și nu știu dacă sa sun sau nu. Sunt in camera noastră cu un ghiozdan plin cu bani. Nu am iesit azi din camera, doar am stat si am numărat din nou fiecare euro. Iar acum ma gândesc dacă sa sun sau sa nu sun. Da sunt confuza dacă sa îl anunț ca am bani sau sa aștept sa vina el și sa ii zic. Ce idioata! O sa il sun! Apelez!
  Și ma speri groaznic când ii aud soneria telefonului venind din spatele meu. Si cum ușa se trântește. Închid apelul și ma întorc.

  -De ce mai sunat?
  -Sa te anunț ca am bani, nu sunt toți, doar 5600 de euro..
  -Ai doar jumatate..
  -Am avut doar 3 săptămâni la dispoziție, nu am avut de unde sa scot aproape 10.000 de euro!
  -Asta se întâmplă când umbli în lucrurile mele și sa furi!
  -Doar am împrumutat.. nu aveam de unde sa stiu ca sunt atât de scumpe.
  -Puteai sa ma intrebi. Și îți dădeam una, nu toate 3 sa te omori!
  -Intenția mea era sa uit câteva secunde de tot ce se întâmplă, nu sa întru în coma.
  -Dacă ești idioata.
  -Poti sa i ei bani și sa îl duci unde dracu trebuie și sa nu mai aud nimic de tine și de Sef' al tau!
 
  Ii arunc geanta cu bani în mana și ma arunc în pat.

  -Nu pot! Nu ai cât trebuie și trebuie sa mergi și tu cu mine sa te rogi de Sef' sa nu te arunce la produs!
  -Nu vreau sa merg.
  -Dacă vine el după tine o sa fie rău, foarte rau!
  -Și dacă ma duc ce fac acolo?
  -Îți suporți pedeapsa!
  -Poți sa ii spui sa îmi dea un glonț în cap și sa terminam odată.
  -Ar termina prea repede, pregătește-te fizic și moral, o sa suferi mult. Iar eu nu o sa te pot salva.
  -Dar dacă pățesc ceva o sa ma plângi. Și o sa suferi și tu!

  Ma ridic și trec pe lângă el. Pufnește. Ma uit la el cu coada ochiului în timp ce îmi caut haine sa ma schimb. Îl vad cum neaga din cap.

  -Și nu era o întrebare, dar tu știi mai bine.

  Întru în baie trantind usa. În mod normal as fii putut sa ma schimb in fata lui. Dar l-am simțit agitat și nervos și nu as fii vrut sa explodeze chiar acolo.
  Iar pe mine de ce nu m-a avertizat mama ca trebuie sa suport asta. Pe zii ce trece regret tot mai mult ca am ales sa trăiesc. Am vrut sa îmi repar greșelile și sa nu ajung în iad, iar acum uita-te la mine ma aranjez sa merg direct acolo. O sa mai mor o data ce poate fii asa rau?
  De fapt ce cacat vorbesc am doua variante ori fac pact cu diavolul și sunt lăsată în pace ori ma înghite iadul. Astăzi e totul sau nimic.

  -Hai sa mergem odată nu te mai aranja, nu o sa reușești sa faci farmece cu frumusețea ta.
  -Ma duc sa fac pactul cu diavolul trebuie sa arat bine.
  -Eu cred ca ai înnebunit. Orice ai face o sa suferi, o sa plângi în seara asta.
  -Și dacă mor măcar sa fiu frumoasa.

   Ies din baie. Ma priveste țintă și zâmbește.

  -Ne-ai băgat în cacat, dar o sa ne scoți tu cumva. Și nu prea cred ca o sa mori un seara asta.
  -As prefera varianta asta. Am mai murit odată, nu e asa rau.
  -Câteodată chiar esti foarte idioata.

Colegi de camera Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum