❣️2. Rész❣️

19 1 0
                                    

                                               [Cleo szülinapja]

Reggel van. Megint. Viszont ma elég hosszú napunk lesz mivel még ma délbe el kéne indulni Lipcsébe a koncert miatt... Semmi kedvem menni de ha már Cleo így érzi jól magát akkor úgy vagyok vele hogy mindegy is... Direkt VIP jegyet vettem a legelső sorba. Tudtam hogy Cleo minél közelebb szeretne kerülni ahhoz a Tom gyerekhez..


Gyorsan kipattantam az ágyból és a ruhásszekrény felé indultam. Kivettem belőle pár cuccot és azokból össze rakok valamit estére. De végül egy vörös csipkés crop topra esett a választásom + egy baggy jeans. Még az ékszer tárolómból vettem ki pár kiegészítő,nyaklánc, gyűrűk, fülbevaló és még egy övet is magamra tettem.


Leindultam a lépcsőn a fürdőszobába tartva tudván hogy Cleo az egész fürdőt a sminkjeivel árasztja el. És kinek lett igaza? Nekem.

-Cleo értem hogy TH koncert de ennyi vakolat nem kell rád, eleve anélkül is szép vagy, másrészt úgy csillogsz mint egy unikornis.

- De igenis kell!-morogta durcás kedvbe borulva

-hát te tudod...

Bezártam a fürdőajtót és addig lefoglaltam magam hisz egy ideig se sminkem se hajam nem lesz kész Cleo miatt de elhiszem hogy most szépnek akar látszódni a fiúknál.. Nem értem miért olyan különlegesek.. Nincs bennük semmi csak holmi híres banda és kigyúrt test jó zenei tudással

                                  [Time skip]


Végre ilyen bő két óra múlva enyem lett a fürdő de legalább rend lett...

elővettem a hajvasalót és bedugtam a konnektorba. Addig amíg vártam elő vettem az én sminkeim de mint látom Cleo abból is használt. Mindegy elvégre ez az ő napja..

- BASSZUS!- ordítottam magamba- de nagy hülye vagyok.. fel se köszöntöttem Cleo-t

Már a hajvasaló meleg volt szóval a hajamat még megcsináltam de utána rohantam fel az emeletre.

-CLEOOO BOLDOG SZÜLINAPOTT

-Ohh köszönömm

Még egy kicsit fent maradtam a szobájába de mint latom 11:23 volt. Szorít az idő hiszen 12:00-kor már el kéne indulni.. Gyorsan szaladtam a fürdőbe gyors szemsmink, szempillaspirál és szájfény.


-Cleooo gyere szorít az idő sietnünk kell ha látni akarod a szerelmeidet!- kiabáltam az emeletre.

-Megyeek.

Mindketten felvettük a cipőnket és indultunk is Lipcse felé. az úton Cleo végig Tokio Hotelt hallgatott. A zenék már eléggé bele mentek a fülembe... Amikor volt a "screamin' " című dal akkor azt már kívülről tudtam mivel Cleo kedvence és ezt hallgatom 0/24.


20:00-kor kezdődik és mi 19:32-re értünk oda a helyszínre. Cleo nagy izgatottsággal futott előre és már a hideg rázta a két karját olyan izgatott volt. Én pedig igért módra mentem piáért. Cleonak mint mondtam ez nem nagyon tetszett.. Utána oda mentem hozzá de már ment a koncert, én pedig egy magas, rasztás hajú fiúra vetettem a tekintetem. Ő volt a gitáros.. elkezdett fura érzés lelni bennem, elkapott egy olyan érzés hogy az életemben először lettem szerelmes... Fura tudom, de kajak csak most vagyok szerelmes először.. a helyes gitárossal szemeztünk is.. Engem nézett egy csomó ideig... Én pedig őt végig.. Pillangókat éreztem a hasamba.... Soha nem kapott el ilyen érzés soha....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ez a ressz ennyi lett volnaaa.... pusziiiiii

ig: bubu.k4ul1tzz

Tiltott gyümölcs |Tom Kaulitz ff.|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora