Aliatul de la NASA

20 3 4
                                    

Perspectiva lui Cosmin:

Mergem prin padurea intunecoasa si la un moment dat dam de granita. Ne strecuram pe langa baricada apoi ne continuam drumul spre baza NASA. Dupa cateva ore bune de mers ajungem la un gard din sarma ghimpata. Ne apucam sa sapam cu mainile goale pe sub el . Ne-a luat ceva dar am reusit. Intram in baza. Avem doar un cutit la noi dar ne descurcam. Mergem pe un hol lung iar in fata ne iese o fata de vreo 24 de ani cu un M16 in mana. Alec se da in spate iar eu raman in fata. Ea intreaba:
F: Cine sunteti si ce vreti?
C: Suntem 2 baieti care s-au prabusit cu avionul. Aveam in plan sa cucerim baza nasa. Dar ne-ai iesit tu in cale. Daca vrei sa stii, Nasa are un secret pe care nu il stii. Lucrezi degeaba aici. Alatura-te noua.
F: Si ce secret ma rog?
C: Ei lucreaza la o masinarie care atrage galaxiile intre ele, facandu-le sa bubuie.
F: Ok, deci sunt niste mincinosi spurcati. O sa ma alatur voua. Stiu toata baza NASA. Avem posibilitatea de a sparge baza de date. Am toate codurile cheie exact la mine in buzunar. Sunt o hackerita.
C: Ok, dar eu cu Alec suntem pierduti. Noi locuim in Romania. Deci ar fi cam naspa pentru ca colegii nostrii sunt ingrijorati.
F:Nu e nimic. Pe ,mine ma cheama Andreea Pe voi cum va cheama?
C: Pe mine Cosmin iar pe el Alec. Haide sa pornim spre camera principala.
An: Ok, urmati-ma.

Mergem amandoi dupa Andreea prin drumuri intortochiate,tot felul de holuri si camere, si dupa minute bune de parcurs prin aceasta baza imensa am ajuns intr-o camera cu un ecran mare pe perete, iar pe mese erau calculatoare cu mesaje criptate cu coduri cheie de acces foarte complicate..

Cam asta a fost si cu capitolul asta mirific. Si am idei muulte.

Cei 2 fratiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum