Sae antreman yaparken Kaiser onun yanına gelmişti. Sae kaşlarını çatarken o herifin neden burada oldupunu sorguluyordu. Kaiser ise her zamanki gibi Sae'yi sinir etmekle meşguldü.
Sae birkaç saniye Kaiser'in Ray hakkında söylediklerini dinledikten sonra dişlerini sıktı.
"Onun hakkında böyle konuşma."
Kaiser, Sae'nin yüz ifadesini ve onun tepkisini görünce küçük bir kahkaha atar.
"Yani neden ki, sadece doğruları söyledim ki."
Sae iç çeker onun yanından uzaklaşmadan önce nefret dolu sesiyle mırıldanır.
"Hayır yapmıyorsun, sen sadece alaycı sözler ve bazı gerçek olmayan sözler söyleyen birisin."
Sae antraman odasından çıkıp giderken menajeri onun yanına gelir. Elinde tuttuğu kağıtla...
Sae karşısındaki kıza bakarken ardından elinde tuttuğu kağıda bakarken kaşları havaya kalkar.
"Ne oldu?"
Menajeri Arya ona aslında boşanma belgesi olan kağıdı uzatır.
Sae kağıdı alıp göz gezdirince gözleri ufalır.
"Ne!?"
Arya ellerini önünde birleştirmiş karşısındaki adamı izlerken "Ray hanımın avukatı gönderdi efendim." diye mırıldanır.
"B-B-Bu yanlış, boşanmak istemiyorum!"
Ardından duraksar kıza şaşkınca bakarken kirpiklerini kırpıştırır.
"Avu-avukat mı?"
Sae birkaç saniye elinde tuttuğu kağıtla tekrar bakışır... Gerçek bir daha yüzüne vururken zoraki yutkunur.
"Bunu neden yaptı? Ben sadece birkaç hata yaptım... Cidden bu kadar sinirlenmiş mi..."
Arya bir nefes verir dudaklarını ısırdıktan sonra pembe saçlı adama bakar.
"Sae Bey, karınız sizi aradığında ona dönmediniz bile... onu hep ihmal ettiniz, her gün gece onlara kadar kadar buradasınız ve onun doğum gününü unuttunuz, bence haklı."
Sae birkaç saniye menajerinin dediklerini düşünür. Duyduğu gerçekler onun utanmasına sebep olurken bıkkınlıkla iç çeker.
"Ben... Haklısın."
Sae birkaç saniye sonra küçük bir küçümsemeyle devam eder.
"Bunu söyledin diye üzüldüm, aslında evliliğimiz çok iyi geçmiyordu ki ben ona doğru düzgün davranmadım.. son zamanlarda yaptıklarım onu gerçekten kırmış ki beni terk etti. Ama ben onu ihmal etmeden önce evliliğimiz çok iyiydi, bu benim hatamdı..."
Sae kıstığı gözlerle eline tutuşturulmuş kağıda bakar.
"Bunu gerçekten yapacaklar yani..."
Arya ona bakarken kendini tutamaz kaşları çatılırken dudaklarını aralar.
"Neden karınızın peşinden koşmuyorsunuz? Herkes sizden açıklama bekliyor, ayrılmadığını söylersen hem Ray şaşırır hem de fanlar susar."
Sae birkaç saniye küçük bir iç çeker ve devam eder;
"Haklısın ama... Ondan korkuyorum... Benimle her şey bitti... Onu üzmeden söylemek için bir şeyler düşünüyorum... Ama onu gerçekten çok özledim ve bana tek bir şans verse her şeyi düzelteceğim..."
Sae gözlerini kapatırken devam eder...
"Zaten bana hiç bir şey söylemeden evliliği bitirdi ve sonra da direkt bir boşanma belgesi gönderdi. Bir de ben onu şimdi arayıp yüzüne bir şeyler söylesem bile beni dinlemeyecek ve yüzüme dahi bakmayacak. Ondan korkuyorum..."
Arya gözlerini kısıp ona hayal kırıklığı ile bakarken Sae birden kapattığı gözlerini açar.
"Hemen onun evine gitmeliyim. Ona bir şeyler söyleyip her şeyi anlatmalıyım."
"Sae Bey, açıklama derken tweet atmayı kast etmiştim."
"Medyaya haber ver, açıklama yapacağım."
×××××
Sae birkaç saat sonra bir kalabalığın toplandığı yerden çıkarken onu gören bazı gazeticiler ve muhabirler büyük bir dikkatle beklemeye başlar.
"Sae İtoshi bey kısa bir açıklamanız vardı."
Sae önüne uzatılan mikarafonlara bakar. Tamamen baş ağrısı diye düşünür. Sae birkaç saniye sonra büyük bir dikkatle onu bekleyen magazine bakar. Düştüğü hali küçümserken yüzünde minik bir gülümseme ile yanıtlar.
"Son birkaç ay içinde hatalar yaptım, bazı şeyleri ihmal ettim. Aslında bence beni en iyi tanıyan birini ihmal ettim bu süre içinde. Ve ben onunla bazı hatalar yaptım ama onu hep özledim ki..."
Sae birden durakladı. Bu yayını Ray izliyorsa tüm bu dediklerinin onun için zırvalıktan ibaret olacağını biliyordu. İçine havayı çekerken ciddi bir ifadeyle parlayan mavi gözleri kameraya döndü.
Daha açık olmalıydı...
"Tam bir pislik gibi davrandım. Yine de şunu bil Ray o boşanma dilekçesini imzalamayacağım."
Arya duyduğu sözlerle zafer kazanmışçısına gülümserken muhabiler duraksamıştı. Sae, bu sözleri söyleyip mikrafonu gazeticeye verince ardından büyük kalabalığın arasındaki insanlarda bir heyecan yaratır.
"Sae İtoshi gerçekten böyle mi dedi!?"
"Sahi Sae bunu mu dedi yani... yani o Ray'in boşanma dilekçesine karşı mı çıkmış?"
"Evet öyle dedi! Sahiden karşı çıkmış!"
Arya ve Sae kalabalığı terk ederken Arya arkasından duyduğu mırıldanmalarla kıkırdar ufaktan. İçinden Ray Hanım delirecek diye geçirir.
O sırada Ray TV de bu haberi görünce elindeki bardağı yere düşürür, yüzü değişik bir hal alır. Koltukta oturan Kuroo yüzüne yayılan büyük sırıtışla kıza bakar ve "Kocan sana takık çıktı Ray-chan." der alaylı sesiyle.
"Bu nasıl olabilir ki... Demek ki beni bırakmak istemiyor. Ama ben buna nasıl izin vereyim ben onu terk ettim!"
Kuroo daha pis sırıtır.
"Sana takık olduğu için değil bence Ray... Hala seni gerçekten çok seviyor."
Ray, Kuroo'nun söylediklerini duyunca sinirle devam eder;
"Ne yani beni terk etmek istemesinin tek sebebi beni çok sevmesi mi? Ama ben onu terk ettim!"
"Herhalde evet, demek ki o hala seni deli gibi seviyor."
"Saçmalık!"
Ray elini alnına dayarken devam eder.
"Bu saçmalık, saçma çok saçma!"
"Bu saçma değil, bu normal işte. Sevdiğin birini terk etmek istemezdin değil mi?"
"Sevseydi beni unutmazdı."
Kuroo küçük bir küçümsemeyle devam eder;
"Herhalde o seni unutmadı o sadece seni ihmal etti. Bence hala seni deli gibi seviyor ki."
Ray yüzünü buruştur, göz devrir.
"Bilmiyorum ama öyle görünüyor. Evet belki seni ihmal etti ama bunun nedeni belki o daha çok futbola odaklanmak içindi. Ama bu demek değildir ki o seni artık sevmiyor. Gerçekten seni çok seviyor ki..."
Ray sinirle Kuroo'nun ağzına yastık fırlatınca Kuroo'nun söyledikleri yarıda kesilmişti. Kenma ikisini izlerken iç çekti.
"Hey hey hey sakin ol Ray."
Kuroo yastığı yerine koyarken Kenma onlara döndü.
"Diğer çocuklarla buluşmak ister misin Ray onları buraya çağıralım, Atsumu Hinatalar falan..."
Ray Kenma'nın söyledikleriyle Sae'yi unutmuş zihni özlediği arkadaşlarına odaklanmıştı.
"Olabilir aslında, onlarla buluşmak beni biraz rahatlatır."
Utsubyō
ŞİMDİ OKUDUĞUN
【 うつ病 】Utsubyō | Sae İtoshi
FanficSae ile yaptığım Rpnin kitap haline getirdiğim verisyonudur.