في لندن عند يارا كانت بتزعق جامد وبتقول...
يارا:/لا مش هنسي يا هنا مش هنسي في يوم اللي حرمني من أهلي ولا وكمان مستنيني ارجع علشان يقتلني وبعدين انتِ مين اداكي الحق تتهميني اتهام زي دي وانتِ عارفة إني مليش ذنب.
#هنا كانت لسه هتتكلم بس يارا قالت.
يارا:/هنا مش عايزة اسمع حاجه ولو عايزة نفضل صحاب مش تتكلمي في الموضوع ده تاني وبعد اذنك اطلعي بره دلوقتي.
هنا:/بصدمه... أنا يا يارا... أنا!
هنا طلعت ويارا فضلت تفكر وبعد مده صغيره لبست يارا وراحت لشقه صغيره في لندن وفضل تخبط فتح الباب وقال...
الشخص الغريب :/يارا..! ايه اللي جابك دلوقتي هنا ومالك في ايه شكلك معيطه.
يارا قالت وهي بتدخل الشقه وبتعيط..
يارا:/الدنيا كلها ضدي مش عارفة اعمل ايه انا جايه لاني مليش غيرك هنا حتي هنا صحبتي شايفة إني غلط بجد انا تعبت من الدنيا دي كلها نفسي ارحلهم.
الشخص الغريب:/ متقوليش كده تاني يا قلبي انتِ يارا الالفي محدش يقدر يكلمك و حتي الناس تسمع عن يارا الالفي احسن امرأه اعمال وبرغم صغر سنك اللي انك ماهرة جدا والناس نفسها تشوفك انتِ شخصيه جميله اوى والله انتِ بس مش عارفة قيمة نفسك.
يارا:/وهي بتاخد نفس عميق.. هيفيد بأيه اني غنيه ومشهوره وأنا المفروض هربانه من اللي مستنيني.
الشخص الغريب:/لو قصدك منصور فمتخافيش يا روحي منصور نهايته قربت وهيقع في شر أعماله.
الشخص الغريب وهو بيحاول يغير الموضوع..
الشخص الغريب:/انما قوليلي انتِ حلوه ليه كده.
يارا:/وهي بتضحك... امم ممكن طلعالك.
الشخص الغريب:/بضحك وهي بيمسح دموعها.. الدموع دي غالية مش تنزل علي الرخيص و كمل بضحك فعلاً انا مز اصلا عشان كده انتِ طلعالي.
يارا:/بضحك.. امم يا سيدي علي التواضع.
الشخص الغريب:/طبعا يا بنتي أنا مش أي حد بردو.
يارا بضحك وهي بتقوم عشان تمشي..
يارا:/طيب سلام دلوقتي عشان امشي قبل ما حد يلاحظ اني مش موجوده.
الشخص الغريب:/ماشي يا حبيبتي.. ومش عايزك تفكي كتير قريب هنرجع وهناخد حقك امك وابوكي وهتشوفي.
يارا مشيت وراحت الفيلا وطلعتي ونامت عشان هتصحي بدري عشان تحضر الاجتماع وبعدين تسافر.
**********************
في مصر وبالتحديد في شركه الالفي دخل مراد بهيبه كالعاده وكل عيون الموظفين عليه وخصوصاً البنات اللي دايما بيحاولوا يوقعوه وهو دايما بيصدهم مراد دخل مكتبه وقعد وبعدين خبطت باب المكتب
أنت تقرأ
أنـت مـرادي
Mystery / Thrillerيلتقيان دون معرفتهم بقرابتهما ولكن يشاء القدر أن يلتقيان لتصبح هي عشقه الابدي وهو مرادها ولكن تأتي الرياح بما لا تشتهي السفن فماذا سيحدث لأبطالنا..........