Rozdział 53

71 7 3
                                    

Gdy skończyłam wszyscy bili mi brawa i zeszłam z lodu do Shane'a i sióstr.
- Brawo Młoda.
- To było coś niesamowitego Hailie.
- Dzięki ale to jeszcze nie koniec.
- Jak to?- zapytała Emily
- Gdybyście mi powiedzieli o tym wcześniej to miałabym więcej czasu na wymyślenie własnego układu.
- Ale ty już wymyśliłaś swój układ.
- Na zawodach łyżwiarskich każdy zawodnik musi przedstawić dwa programy. Pierwszy to krótki który trwa 3 minuty i drugi czyli program dowolny który trwa 4 minuty. (Autorka ~ Czytałam w internecie jak wyglądają takie zawody więc jeśli coś się nie zgadza to przepraszam). Ja teraz jechałam program krótki i został mi jeszcze tylko dowolny i koniec.- gdy wszystkie zawodniczki razem ze mną pojechały swój drugi układ czas na ogłoszenie wyników.
- Ten przyszedł czas na ogłoszenie wyników naszych zawódów.- powiedział prowadzący. Wszystkie weszłyśmy na lód i stanęłyśmy w prostej linii.
- Trzecie miejsce zajmuję...- cała zestresowana popatrzyłam na swoje rodzeństwo- Adrianna Smith.- podjechał do niej i założył jej medal.- Miejsce drugie otrzymuje... Hailie Monet.- podjechał teraz do mnie i założył medal- I miejsce pierwsze otrzymuje... Lucy Evans.- podjechał do niej i dał jej złoty puchar z tabliczką "Dla najlepszej łyżwiarki".- Gratulujemy wszystkim uczestnikom.- zeszłyśmy z lodu i udałyśmy się do szatni. Gdy się przebrałam wyszłam z szatni i podeszłam do rodziny.
- Brawo Hailie.
- Gratuluję Malutka.
- Dałaś radę Mała.- powiedział Dylan dając mi bukiet niebieskich róż
Tak wyglądał:

- powiedział Dylan dając mi bukiet niebieskich różTak wyglądał:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Dziękuję.- poszliśmy do aut i pojechaliśmy do domu aby świętować to że zajęłam drugie miejsce w zawodach łyżwiarskich.

------------------------------------------------------------

Przepraszam was że nie wrzucałam w ostatnim czasie rozdziałów ale jest to spowodowane tym że przez cały lipiec wogóle nie mam czasu na pisanie a jak znajdę czas na pisanie to nie mam swojej weny twórczej do pisania ale jak tylko coś mi wpadnie do głowy to będę pisać nowe rozdziały.

Rodzina Monet - ŻywiołyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz