Oy vermeyi unutmayınız
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.
Bölüm şarkısı:On My Own
Bismillahirrahmanirrahim diyerek başlıyoruz.
İyi okumalar diliyorum.
Yazar'dan
Mina,belkide tek arkadaşı olan Ceylin'in yanına varmıştı.Şimdi ise klâsikleşmiş olan hastane kantinindeki tostu yiyorlardı.
Tabii düşüncelerle boğuşan Mina'ya yiyor denilebilseydi.
Sürekli olduğu gibi şu olayı düşünüyordu.
Onların evine girip işine yarayacak birkaç şeyi almak gibi.Evet bunların ne olduğunu bilmiyordu,lakin elbette eline bir koz geçecekti.Sonuçta insan her gün kaldığı yere illaki önemli bir şey koyardı.
Hem ilk seferde bulamazsa elbet ikinciside gelirdi bunun.Yani Mina öyle düşünüyordu.
Sonuçta Mert gibi birinin muhtemelen ilk defa sevgilisi olmuştu ve babası bu işlere çok meraklı gibiydi.Mina'nın bu düşüncelerini bölen Ceylin'in sesiydi.Bir şeyler anlattığı belli oluyordu lakin bir sıkıntı vardı,Mina duymamıştı.
Ceylin:sen beni dinliyor musun ya.?
Mina kafasını öylesine sallamıştı.Artık karşısında ki kıza odaklanmaya karar verdiğinde kız devam etmeye başladı.
Ceylin:işte ondan sonra,Mert'in babası geldi okula.Çocuklardan birini yanına çekti,bir vurdu gerçekten sesi benim kulağıma bile geldi.
Mina:ne.? Neden.? Ne olmuş ki.?
Ceylin:ohoo sen birde dinliyorum diyorsun.Sana burada Mert'in en olaylı kavgasını anlatıyorum,
yani bildiğim en olaylı kavgasını.Bilmediklerim kesin vardır çünkü hergün kavga ediyor bu çocuk.Kaşı gözü yamulu-Mina:sen şu olayı tekrardan anlatsana bana.
Ceylin oflayıp puflasada tekrardan anlatmaya başladı.
Ceylin:ya bak şimdi,bu Mert'in annesi vefat etmişti ya,bizim sınıfta bir çocuk var Salih,belki tanışmışsındır.Bu Salih Mert'in annesi hakkında saçma sapan şeyler söyledi.E tabii Mert bunu duyunca delirdi.Resmen öldürüyordu çocuğu.
Yani öylesine söylüyorum sanma çocuk hastanelik oldu,kırılmayan yeri kalmamıştı.İşte sonrasıda babası falan geldi öyle.Mina aklına gelen fikirle kendine kızdı.Onu annesiyle asla ama asla vuramazdı.O ne kadar kardeşine zarar vermiş olsa bile onu ölen annesiyle vuramazdı.
Annesini katmadan olayı bitirecekti.Bu kesindi lakin nasıl yapacaktı orası muamma.
......
Ceylin'in yanından ayrıldıktan sonra pekte uzak olmayan evine doğru yürümeye başlamıştı.
Buna çalan telefonda dahil olduğunda ise sinirle cebinden telefonu çıkardı.Bilinmeyen numara yazdığında anlam vermeye bile çalışmadan açıp kulağına götürmüştü.
Tanıdık gelen ses ile kim olduğunu anlamaya çalışmıştı.Pekte geç olmadan hem kelimelerinden hemde sesten anlamıştı kim olduğunu.📲
X:alo,ne yapıyorsun bebeğim.?
Mina:salak mısın sen,ne bebeğimi.?
Mert:evet evet,tamda üstün bastın.Babam kaçta alalım seni diye soruyor.
Mina:hay ben senin babana
Mert:bende bende
Mina:ne bileyim sekiz-dokuz gibi gelin
Mert:yok ben tek geleceğim hem annen ve babanla biraz sohbet etmiş olurum.Görüşemedik hiç.
Mina:tamam,çok uzatma kapat şu telefonu.
Mert:bende canım bende.
📲✖️
Mina konuşarak yürümeye devam ettiğinde yolunun karıştığını farketti.Hemen oralarda olan taksi duraklarına doğru yaklaştı.
Bir taksiye binip evinin adresini verdi ve koltuğa rahatça belini yaslayıp gözlerini kapattı.
Lakin bu huzurunu bozan şeyler kendi düşüncelerinden başka bir şey değildi.........
Eve girdiğinde çıkan anahtar sesiyle koşuşturmalar duyulmuştu.Mina'nın anne ve babası kızlarını merak etmiş,tüm gün onu beklemişlerdi.
Annesi telaşla sordu.
Aslı:kızım.? İyi misin bi'tanem.?
Mina yavaşça kafa salladıktan sonra annesi ve babası derin bir oh çekti.Mina anlam vermeye çalışmadan sözünü söyledi.
Mina:bir arkadaşımın babası akşam yemeğine davet etti.Onlara gideceğim,ve ayrıca beni bırakmana gerek yok baba arkadaşım gelecek.
Yusuf:hangi arkadaş bu.?
Mina:Mert baba Mert.Bu gün hastanedeydi onun yanına gittim babasıyla karşılaştık,beni yemeğe davet etti.Annesi olmadığı için ona nasıl bakması gerektiğini bilmiyor.
Aslı:Allah rahmet eylesin
Mina:Amin Amin
Mina yukarı çıkarken çalan kapı ile arkasını dönmüştü.Kapıya zaten yakındı yavaşça aşağı inerek kapıyı açtı.
Karşısında gördüğü Mert ile anlamaz bakışlarını ona yöneltti.
Mert:ne.? Kızım saat 20.16 sen demedin mi gel diye.? Hazırlanmamışsın bile,çabuk ol işim gücüm yokmuş gibi birde seni bekleyemem ben.
Mina:ne yapabilirim gelmeseydin erken.?
Mert:bi siktir git y-
Arkadan gelen kişiler ile hızlıca lafını değiştirmeye çalışmış ama başaramamıştı.İyi yanını ortaya çıkararak konuştu.
Mert:merhaba efendim,Mir-..Mina size söylemiştir.Onu almaya geldim.
Aslı:kızım sen hazırlan arkadaşınla biz sohbet edelim.
İki genç birbirlerine bakışlarıyla küfür yağdırırken Mert planını sonlandırmak için son bir hamlede bulunacaktı.
Açıkçası kim kazanacak,kim kaybedecek hiç belli olmazdı.
İkinci bazen birincinin kurallara uymaması nedeniyle kazanabilir ve bunu bir daha unutmazdı.
Belki de kazanan üçüncü şahıs olurdu.?
_--_-_-__-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_--__--_-_-_-_-_-_-_-_--__-
Oy vermeyi unutmayınız
Sizleri seviyorum kendinize çok dikkat edin.
İstediğiniz bir sahne varsa yazabilir ve uygulayacağıma emin olabilirsiniz.
Yarın upuzun bölümüm ile karşınızdayım efenim,hazır olunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Şehvet//MinMer
Novela JuvenilHaftada 5+ bölüm Her şey ikizinin intiharından sonra başlamıştı.Mina ikizini kaybetmeye dayanamadı ve onu buna sürükleyenin hayatını cehenneme çevirmek istedi.Lakin hesaba katamadığı birşey vardı,karşısındaki cazibeli ve şehvetli genç.