Η περιπέτεια αρχίζει

27 2 8
                                    

Φύγαμε λοιπόν από το σπίτι και αρχίσαμε αυτήν την δύσκολη περιπέτεια.Με το που βγίκαμε από το σπίτι τρέχουμε να μείνουμε έξω απο το αστυνομικό τμήμα.
Ακούγεται περίεργο αλλά δεν ξέρω μπορεί να μας σώσει.
Να πω την αλήθεια το γρουσουζέψαμε είπαμε λειπόν"Παιδιά δεν θέλω να εμφανιστουν και εδώ!!".
Και ξαφνικα εμφανιστηκαν δύο zombies.Εγω με την Λευκοθέα είπαμε ότι θα τα σκοτώσουμε εμείς και οι άλλοι πήγαν να βρουν βοήθεια.
Η Λευκοθέα είχε έναν λοστό και εγω ένα μαχαίρι(μην το σχολιάσετε).
Ξαφνικά βλέπουμε ένα αμάξι να ερχόταν συγκεκριμένα ένα GIVAGO.Και βλέπουμε να οδηγάει ο Αλεξ και από δίπλα η Έλενα.
Δεν βλέπαμε αν υπήρχαν άλλα zombies αλλά όταν οι άλλοι μας πέρασαν από το αμάξι πάτησαν άλλα 5 zombies.
Σταμάτησαν και μας πήραν και εμάς και φύγαμε στο χωριο μας το Κεφαλόβρυσο.
Εκει βρήκαμε την γιαγιά μου και της είπαμε το συμβάν και είπε ότι πριν από λίγο είχε δει και αυτή.
Φύγαμε από την γιαγιά μου και πήγαμε σε μία εκκλησία για να βρουμε τα Άγια αντικείμενα.Τα πήραμε και πήγαμε κατευθείαν να βρούμε τους γονείς μας στις δουλειές τους.
Χωρίς πλάκα τώρα είχαν κλειστεί όλη τους σε μία αποθήκη,κλείδωσαν και όπως πήγα να ανοίξω την πόρτα φωνάζουν και λένε όλη τους: "Φύγετε zombies αλλιώς θα βγούμε από το παράθυρο!!"και εμείς μετά τους είπαμε ότι είμαστε ο Ηλίας,η Λευκοθέα,ο Αλεξανδρος και η Έλενα.
Μας άνοιξαν μπήκαμε όλη στο αμάξι(μην το σχολιάσετε πως χορέσαμε)και φύγαμε σε ένα παραθαλάσσιο μέρος πιστεύοντας ότι θα είμαστε προστατευμένοι.
Όμως άλλαξαν τα σχέδια και με το που φτάσαμε υπήρχαν το πολύ 200 zombies.
Πανικοβληθήκαμε και αποφασίσαμε οι μπαμπάδες μας να πάρουν κάποια πράγματα και να τα σκοτώσουν,οι Μαμαδες μας να μας προσέχουν και εμείς τα παιδιά αν χρειαστούν κάτι οι γονείς.
Τέλος πάντων οι γονείς τα κατάφεραν δίχως την βοήθεια μας.
Ξαφνικά οι μαμάδες μας ένιωθαν μία περίεργη οντότητα δηλαδή μία αρνητική δύναμη που ήταν φυσικά τεράστια.
Παρατήσαμε το αμάξι για κάποιο λόγο κι τρέχαμε.Ξαφνικά αρχίζει ένας σεισμός,όλα τα zombies πίσω μας υποκλίνονται και η άμμος ανοίγει.
Και όπως ανοίγει η άμμος βγαίνει ένα τεράστιο zombie (το μεγαλύτερο).
Στο κεφάλι του στα αριστερά είχε μωβ κρύσταλλα,στην κοιλιά του είχε γρατσουνιές και κάτω στα πόδια και στα χέρια είχε πελόρια νύχια αλλά και τεράστιες μελανιές.
Καταλάβαμε ότι ήταν ο αρχηγός των zombies από το πελόριο ύψος.Και φυσικά αφού ήμουν ο πιο έξυπνος εγω είχα την ιδέα(η Λευκοθέα έχει ήδη αδιαφωνίσει).
Τρέχαμε τόσο πολύ που πραγματικά λαχανιάσαμε.
Όταν στρήψαμε σε ένα στενάκι μας περίμενε κάποιος που δεν τον περιμέναμε τον λένε Michael.
Όσοι δεν τον ξέρουν είναι ένας άντρας ο οποίος ότι πολύ δύσκολα προβλήματα υπάρχουν στην Ελλαδα αυτός τις πιο πολλές φορές και σπάνια τον βλέπει κάποιος.Όμως σε αυτην την περίπτωση δεν νομιζω να την λύσει.
Τέλος πάντων του είπαμε τι γίνεται και αρχίσαμε έναν διάλογο. "Κύριε Michael μάλλον όπως υποθέσαμε μας κυνηγάει ο αρχηγός των zombies!!".Και αυτός μας απάντησε γρήγορα "Ναι έχετε δίκιο είναι ο αρχηγός και τον λένε Charlie."
Τέλος πάντων μας είπε και άλλα πράγματα που είναι λεπτομέρειες και ένα άλλο που είναι πολύ συμαντικό.Συγκεκριμένα μας είπε ότι όποιος τον δει τον αρχηγό δύσκολα ξεμπλέκει από αυτόν.
Μετά από λίγο καιρό το σκοτώσαμε και ψήσαμε,παίξαμε και γελάσαμε για την νίκη.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 02 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Zombies στον πλανήτη ΓηWhere stories live. Discover now