Amikor elmeséltem Tomnak egy 100 milliós mondatba hogy mi történt egyből látta de valami villámgyorsan olvasott és azonnal válaszolt.
- Oh sajnállak kislány. És most el vagyunk tiltva egymástól..?
-Sajna.. Pedig megismertelek volna...
-Megfogsz hidd el.
-Mi, hogy?
- A szabályok bénák. Nem tudsz kiszökni?
-De este 11-kor mindenki alszik.
- Akkor 12-kor parkba tali?
-Aham. Megbeszélem barátnőmmel hogy mondja anyumnak hogy ott aludtam esetleg ha sokáig lennénk kint.
- Okés akkor 12-kor tali a parkba hercegnőm.. Szia
- Szia.
Gyorsan felöltöztem melegítőbe meg valami pulcsiba és kimásztam az ablakon. De eszembe jutott az ajtóm. Gyorsan a kívüli kilincsre akasztottam egy ne zavarjanak táblát hogy azt higyjék hogy alszom és kulcsra zártam. Gyorsan vissza másztam az ablakhoz és futottam végig az utcákat és egyszercsak bele futottam egy emberbe. Nem mertem ránézni és futottam volna el de gyorsan vissza rántott.. Egy eres kezet éreztem az enyémen és utána az állam fogta meg és az arcához fordított.. De lenyugodtam mert Tom volt az...
-Kislány miért menekültél?
-Azt hittem egy idegen vagy..
- Mostmár nem..- nézett rám perverz mosollyal az arcán
- éss mit fogunk csinálni...?
-Háát nem tudom.. tudod van olyan dolog hogy összejövünk.. izgalmasnak hangzik nem de?
- Nem rossz..- mosolyogtam rá
-Nem rossz?!-kuncogott Tom.
-Adnám.. jobban is ha nem lennènk eltiltva...
-Jaj kislány olyanok vagyunk mint a tiltott gyümölcs.. Tiltott mégis megették.
-Igazad van....
-Nekem mindig....
Mèg beszèltünk rengeteget Tommal majd olyan 4 óra körül vissza másztam az ablakon ès bissza bújtam az ágyba ès aludtam..
———————————————————————————
Ma ennyi lett volna tudom rovidd de most ures az agyamm😭😭 Majd holnap lesz 2 resz iss puszi❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ig:bubu.k4ul1tzz
ESTÁS LEYENDO
Tiltott gyümölcs |Tom Kaulitz ff.|
RomanceNem hiszem el hogy el lettem tiltva tőle...