ƁƠ̈lƲ̈Ɱ 13

75 17 4
                                    

Bölüm müziği :Lana Del Rey- Salvatore

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 

12. Bölüm sonu:

         ''Benim için birini öldürmeni istesem peki... Cevabın ne olurdu... Sevgilim?''(İzana)



˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 


Ruri, İzana'dan aldığı bu soru karşısında şok oldu. İzana araba kullanmaya devam ederken göz ucuyla Ruri'ye baktı. Hâlâ yüzünde o masum görünen ama içinde büyük bir karanlık olan gülümsemesi vardı.

''Cevabını hâlâ alamadım...''(İzana)

Ruri'nin bu soruya sinirlenmesi yetmemiş gibi konuyu uzatması da, Ruri'ye içinde büyük bir öfke patlaması yaşatıyordu. Cevap vermek istemiyordu. Çünkü cevap verirse bunu mantıklı ve sakin bir şekilde yapamayacağını biliyordu.

...

''Bencilsin.''(Ruri)

İzana, anlamaz bir şekilde Ruri'ye baktı.

''Ne konuda?''(İzana)

Bunun farkında bile değildi. Bir gün önce ailesini öldürmüş olan Ruri'ye dalga geçer gibi davranıyordu. Sabahtan beri böyleydi.

''Arabayı durdur lütfen.''(Ruri)

''Sebep?''(İzana)

''LÜTFEN SADECE ARABAYI DURDUR!''(Ruri)

''Ne saçmalıyorsun sen. Anayoldayım.''(İzana)

''Tamam. O zaman... Ne bileyim uygun bir yerde hemen dur o zaman!''(Ruri)

İkisi de bir süre konuşmadı. İzana birden anayoldan ayrıldı. Arabayı çok hızlı sürüyordu. Tenha bir yerde durdu... Ruri tam çıkmak için kapıyı açacağı sırada İzana kapıyı kilitledi.

Ruri anlamsızca İzana'ya baktı.

''Ne yapmaya çalışıyorsun? Açsana kapıyı.''(Ruri)

''Kapıyı açsam evin yolunu bulabileceğini mi sanıyorsun?''(İzana)

...

İzana Ruri' ye döndü.

''Laflarım neden seni bu kadar sinirlendirdi.''(İzana) O da hafif sinirli bir şekilde sordu.

...

''Asıl sen niye benim canımı yakmaktan hoşlanıyorsun? Yoksa bir tür sadist falan mısın?''(Ruri)

''Ne alakası va-''(İzana)

''ÇOK ALAKASI VAR!''(Ruri) İzana'nın lafını böldü.

...

''Ben dün senin yüzünden ailemi öldürdüm. Bana öyle bir şey yaptın ki ailemin yasını bile tutamıyorum, onlar için üzülemiyorum. Bana kendimi pislik biri gibi hissettirdin... Şimdi de bunu tekrar yapmamı imalar gibi konuşuyorsun ama.. hayır. Ben senin gibi bir cani olmayaca-''(Ruri)

İzana birden dudaklarını Ruri'nin dudaklarına bastırarak onu susturdu.

Ruri'nin gözünden nedenini bilmediği gözyaşları aktı.

İzana dudaklarını Ruri'nin dudaklarından ayırdı ve Bir eliyle Ruri'nin yanağını kavradı.

''Kabul et.''(İzana)

''Neyden bahsediyorsun?''(Ruri)

''Aileni öldürmeyi kendin seçtin.''(İzana)

Ruri hiç bir şey söylemedi.

''Oraya elinde silah ile sen gittin. Ben sadece sana yardım ettim... ve yanlıyorsun. Pislik değilsin ama istesen sende benim gibi bir 'cani' olabilirsin.''(İzana)

...

Ruri bu duydukları karşısında ne kadar güçlü durmaya çalışsa da gözyaşları izin vermiyordu.

İzana, yavaşça geri önüne döndü ve arabayı sürmeye devam etti.

 Ruri ise yol boyunca camdan dışarıyı izleyerek kendini sakinleştirmeye çalıştı.


˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ


Sonunda varacakları yere gelmişlerdi. İnmeden önce,

''İstiyorsan arabada bekleyebilirsin. İşim çok uzun sürmeyecek.''(İzana)

Ruri kafasını evet anlamında salladı.

İzana arabadan inince, arabayı kilitledi ve gitti.

Ruri o an düşünceleriyle baş başa kaldı.

Aslında İzana haksız sayılmazdı. İzana onun ailesine gitmesini söylememişti bile... ve... Her şeyden öte oraya giderken yanına silah alan da kendisiydi. Tetiği çeken de kendisiydi..                                Ben... gerçekten de ailemi öldürdüm. Her ne kadar bunu hak ettiklerini düşünse bile kendisinin bir pislik olduğunu düşünmeden duramıyordu. Hak ettiklerini düşünmesi bile kendisinden iğrenmesi için bir sebepti onun için... ama karar vermişti. Bir daha asla onun gibi olmayacaktı. Birini öldürmeyecekti. 

Bir kaç hafta önce temiz, suçsuz, her insanın sahip olduğu o normal hayatta sahipti. İşler nasıl bu raddeye gelmişti...

Hayır. Bu ilk ve sondu. Daha fazla ellerini kirletmeyecekti.


˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ



BİLİYORUM BİLİYORUM AŞIRI KISAYDI AMA BURDAN SONRA DEVAM EDEMEDİM AKLIMA BİR ŞEY GELMEDİ SİZİ DAHA DA BEKLETMEK İSTEMEDİM. 

AMA SÖZ BU SEFER GERÇEKTEN SÖZ YENİ BÖLÜM İÇİN ÇOK KISA BİR SÜRE BEKLETECEĞİM SİZİ XD

Bu kadar zaman beklediğiniz için teşekkürler hepsi sınavlarımı geçmek için stresten başka hiç bir şeye düşünememekten oldu mesela boş boş duruyom çalışmışım vs ama başka bir şeyler uğraşında odaklanamayıp kendimi suçlu hissetmek vs neden bende bilmiyom.TwT

VE TÜM BU OLANLARA RAĞMEN BÜTÜNLEMEYE KALDIM.

Ama geçtim xd Ben yeni bu hafta başladım tatile arkadaşlar ondan geciktirdim.

<3





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝑌𝑎𝑙𝑎𝑛𝑐ı 𝑀𝑢𝑚 (İᴢᴀɴᴀ x Rᴇᴀᴅᴇʀ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin