Sosem kértek még öltáncot tőlem, szóval kurvára izgulok. Pont nem Mr. Tomlinsonnál kellene elbasznom. Egyébként láttam már róla videót valamikor, de jelenleg egy aprócska részletet sem tudok felidézni belőle. Nincs más választásom, mint élvezni a zenét és úgy mozogni rá ahogy jól esik. Nagyon sokat könnyít a helyzeten, hogy tetszik az akinek táncolok. Természetesebben jönnek a mozdulatok.
Nem a legjobb hely a kanapé egy öltáncnak, mert nem tudom körbejárni, de megpróbálok mindent kihozni belőle.
Megvárom amíg a következő szám elindul.
Lock me up and throw away the key
He knows how to get the best out of me
I'm no force for the world to see
Trade my whole life just to beMintha direkt ezt a zenét indították volna el. Csak a szexről szól, jól lehet rá táncolni, teljesen bele tudom magam élni.
A rúd előtt állok, úgy kezdem el, mint általában szoktam. Ringatom a csípőmet és végigsimítok magamon. Minden mozdulatom legalább kétszer lassabb, mint szokott lenni, egy öltánc akkor lesz jó, ha lassú és érzéki. Közelebb megyek hozzá, lehajolok annyira, hogy érezze a leheletemet a fülén, majd felegyenesedek, mélyen a szemébe nézek és végigsimítom a karját és a combját a térdéig.
Tell nobody I control you
I broke you just to own you
They can't tell that I love you
'Cause you're loyal, babyJobb lábamat a két lába közé teszem és végigsimítok a necc harisnyával fedett belsőcombomon, a végén feljebb tolom a szoknyámat is. Kezemet végigköveti a szemével, szinte érzem a kézfejemen, hogy égeti a tekintete.
I love when you're submissive
Love it when I break skin
You feel pain without flinchin'
So say itGive me tough love
Leave me with nothin' when I come down
My kinda love
Push me and choke me 'til I pass out.Visszahúzom a lábamat, rámosolygok Mr. Tomlinsonra, majd lehajolok, megfogom a két térdét és összezárom a lábait.
We don't gotta be in love, no
I don't gotta be the one, no
I just wanna be one of your girls
TonightBal lábammal oldalra lépek, a másikat átlendítem rajta, így már az ölében vagyok. Kezemmel hátranyomom a mellkasánál fogva és elkezdem mozgatni a csípőmet rajta. Érzem ahogy a kemény farka hozzám ér, előre-hátra ringatom magam, majd váltok a körkörös mozdulatokra.
Push me down, hold me down
Spot in my mouth while you turn me on
I wanna take your light inside
Dim me down, snuff me out
Hands on my neck while you push it out
And I'm screamin' outKinyomom a fenekemet, előre dőlök és a hajammal érintem az arcát. Felállok az öléből, hátrálok egy lépést és hátat fordítok neki. Egy kisebb terpeszbe teszem a lábaimat, előredőlök pont annyira, hogy a szoknyám már ne takarjon semmit és lassan mozgatom a fenekem fel-le.
Give me tough love
Leave me with nothin' when I come down
My kinda love
Force me and choke me 'til I pass outWe don't gotta be in love, no
I don't gotta be the one, no
I just wanna be one of your girls
TonightWe don't gotta be in love, no
I don't gotta be the one, no
I just wanna be one of your girls
Tonight, ohHátrálok egy lépést és háttal ülök bele az ölébe. Eddig nem ért hozzám, de most azonnal megfogja a derekamat. Beigazgatja a fenekemet a neki megfelelő helyre. Ugyanúgy kezdem el mozgatni minden irányba ahogy ezelőtt, majd hátradőlök a bal vállának, jobb kezemmel átkarolom a nyakát, úgy mozgok tovább.
Lock me up and throw away the key
He knows how to get the best out of me
I'm no force for the world to see
Trade my whole life just to beTop of the world but I'm still not free
It's such a secret that I keep
Until it's gone, I can never find peace
Brace my whole life just to beMindkét keze a combomon pihen, majd az egyikkel végigsimít rajtam, hogy megfogja a nyakamat. Nem szorítja meg, inkább csak megsimítja. Beleakasztja az ujját a fém karikába, a másik kezével a szoknyámat húzza fel. Érzem, hogy mozog alattam, érzem a meleg leheletét a nyakamnak csapódni és hallom a zihálását.
-Menjünk fel. – suttogja a fülembe éppen a szám vége előtt.
-Nincs még karkötőm. – válaszolom neki. Éppen lenne kedvem hozzá, nem arról van szó, hogy nem, de ez egy játék.
-Az enyémhez nem is lesz jó a tiéd.
Vége a zenének, kiszállok az öléből úgy, hogy az arcába tolom a fenekem. Szembe fordulok vele és letérdelek elé, két kezemet a térdeire helyezem. Felnézek rá vággyal teli tekintettel.
-Sajnálom Mr. Tomlinson, amíg nincs karkötőm csak itt lent táncolhatok. – szomorúság hallatszódik a hangomból, de csak mert én ezt akarom hallatni.
Újra elmosolyodik. Biztos vagyok benne, hogy élvezi ezt. Még egyszer végigsimít a nyakamon és belemarkol a hajamba. A köteg pénz felét nekem adja.
-Köszönöm a táncot. - mondja ahogy átnyújtja a pénzt. Sokkal kevésbé érzem magamat egy kurvának így, hogy a kezembe adja a pénzt és nem a ruhámba gyűri bele.
-Köszönöm, hogy engem választott. - válaszolom a legártatlanabb tekintetemmel ami csak létezik.
Lassan felállok a térdeimről és a csípőmet ringatva visszasétálok a színpadhoz.
ESTÁS LEYENDO
One of the Boys
FanficHarry Styles - 21 Louis Tomlinson - 27 Azt szokták mondani, hogy a pénz nagy úr. Eddig nem hittem ebben, de mióta táncosként dolgozok és kezdőként dupla annyit keresek, mint egy átlag dolgozó ember, már elhiszem. Ilyen sok munkatárs között pedig le...