Tuzaklar ve Zaferler - 2

8 8 0
                                    

Tuna'nın Gözünden 

Abim bizi her ne kadar saklasa da dikkatli olmak zorundaydım sonuçta düşmanlarımızın yetenekleri hakkında tam bir bilgiye sahip değildik . Berru yaklaşık 5 dakikadır meditasyon halinde bekliyordu . Bir an önce uyansa çok iyi olacaktı , şuan ekibimin durumu merak ediyordum ve elimden hiçbir şey gelmiyordu . 

" Şşşttt Berruuuuuu , ne zaman uyancan ? Çok yattın bak maaşından keserim ona göre . Canım çok sıkıldı kalk artık , bizde savaşalım ya . " dedim .

" Tuna bir sus az kaldı .  " diye tersledi Berru . 

" Tamam ya sustuk . Bende beklerim öyle boş boş . "  dedim oflayarak . Tam o sırada ormandan bir ses işittim . Kalabalık bir ekip bize doğru yaklaşıyordu . Yansıttıkları niyete göre pek dost canlısı değillerdi . Abimin kurduğu perde bizi korusa da dikkatli olmam gerekiyordu . Etrafa enerji çizgilerimden kurdum . En kötü ihtimalde Berru'nun kaçmasını sağlayacak kadar koruma düzeneği yerleştirmiştim . 

" Tuna 10 kişi buraya doğru yaklaşıyor .  " dedi Berru .

" Farkındayım Berru . Sen rahat ol ve odaklan . Şuan ki görevin bir an önce düşman komutanını bulmak . " dedim ciddi bir ses tonuyla . Berru'ya baktığımda yavaş yavaş terlemeye başlamıştı . Yorulma belirtileri tahmin ettiğimden erken başlamıştı . 

" Berru yakın bölgeleri denetledin mi ? " dedim bir anda . 

" Ne ? Hayır . Gece bizi buraya getirdiği için burayı temiz bölge olarak sınıflandırmıştım .  " dedi Berru ve zamanımızı boşu boşuna ziyan ettiğimizi fark ettik . 

" Acilen yakın çevreyi tara bende o sırada davetsiz misafirlerin işine bakacağım .  " dedim . Gölge perdesinden sakin bir yürüyüşle çıktım . 

" Zaman Enerjisi - Kronometre " dedim . Bu enerji tekniği 5 dakika ileride veya 5 dakika geride neler olduğunu ve olacağını gösteriyordu ve bunlar üzerinde oynama yapma imkanı sağlıyordu . Bugün 5 dakika ilerisine bakacaktım . Yeteneğimi kullanmaya başladım ve diğerleri için zaman durdu ve ben transa geçtim . 3. bakış açısından olanları izliyordum . 10 kişinin üstüne doğru saldırmıştım ve bunları kolayca alt etmiştim . Hiçbiri mızrağımı hak edecek dövüşçüler asla değillerdi ama bunlarda daha önce savaştığımız gibi yalnızca zihnimizin bize kurduğu hayallerdi . Mızrağım onları deldiğinden bir anda duman olup yok oluyorlardı . Ben onları öldürdükçe yenileri hemen geliyordu . Nefes almama fırsat vermeye niyetleri yok gibiydi . Tek ümidim Berru'ydu . Umarım bir an önce bunların kaynağını bulur ve yok ederdik . Güçsüz olsalarda sayıları yüzünden beni zor duruma sokabilirlerdi . Ancak enerjimi kullanamazdım . Düşman komutanının gücü hakkında hala herhangi bir bilgimiz yoktu . Tüm bunları düşünüp savaşırken Berru'nun sesini duydum . 

" Tuna buldum . Beni takip et , savaşımız bitmek üzere . " dedi Berru . 

" Acele et daha fazla zaman kaybedemeyiz hemen arkandayım Berru . " dedim ve koşmaya başladık ama Berru normalden daha hızlıydı ve bir anlığına gözden kayboldu . Tekrar Berru görüş alanıma girdiğinde düşman komutanı Berru'yu ayağıyla eziyordu . 

" Zaman Enerjisi - Zamanın Mızrağı " dedim . Tek bir savaşta gerçekten tüm kozlarımı ortaya koymuştum . Mızrağım beyaz mavi bir ışıkla aydınlanmaya başladı . Bu tekniğimin özelliği Mızrağımın dokunduğu şeylerin iradesi benden düşükse varoluştan siliyordu . Berru'yu ezen düşmana doğru atıldım . Mızrağım ona değdiği an düşman komutanı varoluştan silinmişti diye düşünürken ağaçların arkasından tekrar ortaya çıktı . Berru'yu kollarımın arasında tutarken karnıma bir şeyin saplandığını hissettim . Berru'ya doğru baktığımda orada da düşman komutanı vardı . Apaçık tuzağa düşmüştüm , Berru sandığım kişi bir illüzyondan başka bir şey değilmiş . Kendimi geriye doğru attım ama kanamam çok fazlaydı . İllüzyonlar  sinsi bir gülümsemeyle üstüme doğru geliyorlardı . Daha kaybetmeyi kabullenmemiştim , kimsenin bilmediği bir yeteneğim daha vardı . 

Gölge LorduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin