#1

16 1 1
                                    

Arabamın bagajından aldığım büyük koliyi odaya çıkartıp yere koydum. Bu sonuncusuydu. Soluklanarak yatağa oturdum odaya bakındım. Odada raflar ve raflarda da dizili kitaplar vardı. Burası eski bir yerdi, yaklaşık bir ay önce başladığım okuluma yakın olduğu için bu evi tuttum. Aslında okulumu değiştirmek istiyordum ama bu konuda annemle bi türlü anlaşamıyorduk. Okulda zorbalık görüyordum. Ya da ben şizofrendim çünkü annem buna inanmıyordu. Yanlış anlamışsındır diyerek geçiştiriyordu. Çocuk değilim ve neyin ne olduğunu çok iyi biliyorum. Valizimin yanına giderek içinden pijamalarımı çıkarttım ve üzerime geçirdim. Bugün yatıp dinlenecektim temizlik de yarına kalacak çünkü saat geç olmuştu ve fazlasıyla yorgundum.
Yatağıma uzanıp gözlerimi kapattım ve kısa bir süre sonra uykuya daldım.

                               • • •

Dışarıdan gelen güneş ışığıyla ve açık camdan içeri gelen rüzgarın ağaç yapraklarını savurma sesiyle gözlerimi araladım. Saate baktığımda 11:27 olduğunu gördüm. Yataktan kalktım ve odamdaki banyoya girerek elimi yüzümü yıkadım.
Aşağıya inerek mutfağa gittim ve kahvaltı hazırlamaya başladım. Patates kızartırken yağın elime sıçramasıyla biraz can çekişmiş olabilirim. Çeşmeyi açarak elimi suya soktum hemen fakat sızlıyordu.
Elimin üst kısmına, yağın sıçradığı yere krem sürdüm ve kahvaltımı hazırladım. Bir yandan hazırladıklarımı yiyor bir yandan da telefonla uğraşıyordum. Instagramda gezinirken birinin mesaj isteği attığını gördüm. Mesaja girip okudum.

×:pazartesi gününü sabırsızlıkla bekliyorum

Okuldaki çocuklardan biriydi. Ve bana zarar vermek için bekliyordu şaşırmadım. Ardından bir mesaj daha attı.

×: Gelmemezlik yapmazsın umarım

Evet yoksa evime geleceklerdi biliyorum. Yapmadıkları şey değil.
Kahvaltımı yapıp etrafı toparladım ve salona geçtim. Koltuğa oturup film açtım ve izlemeye başladım. Mesaj geldiğini bildirim sesinden anlamıştım.

×:cevap vermeyecek misin?

Neden rahat bırakmıyor anlamıyorum. Başka eğlencesi yoktu sanırım. Cevap vermeyi düşünmüyorum uğraşmak istemiyorum gerçekten. Telefonu kapatıp yanıma koydum ve televizyon izlemeye devam ettim.
Uyanmıştım. Havanın karardığını farkettim. Telefonu şarja takarak odama çıktım ve uyudum. Bugün erken bitmişti.

                             • • •

Telefonum çalıyordu. Aşağı inip baktığımda annemin aradığını gördüm.

"Efendim anne"

"Yerleştin mi kızım"

"Neden bu kadar erken sordun anne ya keşke biraz geç arasaydın daha yeni geldim eve dinlenseydim biraz"

"Annenle dalga geçmemelisin"

"Bir kaç koli var boşaltmadım daha onun dışında yerleştim"

"Anladım kızım kahvaltı yaptın mı?"

Gözüm elime kaymıştı. Kabarmıştı, kızarmıştı ve acıyordu.

"Daha yapmadım yeni uyandım"

"Kalk ve bir şeyler ye"

"Tamam anne kapatıyorum"

"Tamam canım"

Kapatıp mutfağa geçtim ve sandalyeye oturup kafamı masaya koydum. Ne bir şey hazırlayasım vardı ne de yiyesim. Acıktığımda dışardan söylerim.
Tekrardan salona geçip koltuğa uzandım. Fazla tembelleşmiştim.
Kendime ajanda alıp plan ayarlasam fena olmaz. Ama şu an hiç bir şey yapasım yok.

Bir saat sonra kendime pizza söyledim ve onu yedim. Yarın okul vardı ve aklım ordaydı. Gitmek istemiyordum. Elimi başıma götürdüm.

"Başım çatlıyor..."

Banyoya gidip duşa girdim. Rahatlamıştım gerçekten. Fatura da çok rahatlatacak :)
Her neyse kıyafetlerimi giyinip dışarı çıktım. Biraz evin yakınlarında dolaşıp markete gittim. Bir kaç bişey aldım. Kasaya gidecekken geriye sendeleyip rafın arasına geçtim.
Kasadaydı, yoon gwinam. İşte popüler zorbam. O kadar market varken neden burda ve benimle aynı anda geldi? Onun gitmesini bekledim ve ardından ben de aldıklarımı ödeyip eve geçtim. Dolaplarımı yerleştirmiştim. Kolileri açtım ve onları da hallettim. Bu gün de bitmişti. Kendimi yatağa atıp hiç beklemeden uyudum.


________________________________

Bölüm sonu. İyi okumalar.

AYKIRI İŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin