Jimin dan Taehyung menghulurkan beg tangan Chanel milik Jin Young kepada Kai yang baru sahaja selesai meletakkan Jin Young di kamar utama vila miliknya ini. Kai menyambut bersahaja. Seperti itu tidak penting.
"Ini je ke yang ada?"
"Ya, tuan."
"Okey." Kai membuka butang kemejanya satu per satu.
"Kalau macam tu, kami balik dululah." Kata Taehyung. Kai hanya mengangguk. Setelah mereka berdua pergi, Kai merapatkan daun pintu dan mencampakkan beg tangan Jin Young di atas sofa. Dengan perlahan dia mendekati Jin Young yang masih lena itu gara-gara kesan daripada ubat tidur yang dimasukkan oleh Jimin ke dalam air mineral semasa di dalam kereta tadi.
Punggung dilabuhkan di birai katil. Tangannya menyentuh kepala Jin Young dengan perlahan. Dia tersenyum sinis, jahat.
"Kau cantik. Kau menawan. Kau seksi. Tapi sayangnya... kau silap orang untuk disiasat. Bila kau dah masuk perangkap, jangan harap nak keluar balik. Ingat tu." Kata Kai dalam nada berbisik. Seakan-akan Jin Young dapat mendengarnya. Ya, betul tu. Kai tidak akan mudah memberi pelepasan kepada sesiapa yang menyiasatnya lebih-lebih lagi perempuan. Jin Young gadis pertama. Cantik dan masih bergetah pulak tu, memang dalam mimpilah nak lepaskan. Walaupun dia tidak pernah meniduri mana-mana gadis, tetapi kali ini nafsunya dahsyat. Melihat wajah Jin Young sahaja, dia mula lain. Lagikan jika dia mencium atau memeluk gadis itu nanti. Kai pasti akan merasakan sesuatu. Pasti.
Kai mengucup bahu Jin Young yang terdedah itu sebelum berlalu ke bilik mandi untuk membersihkan dirinya. Kai memperlaku Jin Young seperti isterinya sendiri. Sesuka hati boleh pegang, sentuh dan cium.Kai masuk ke dalam bilik air. Namun dia terlupakan sesuatu. Tuala. Kai kembali lagi keluar bilik air untuk mengambil tuala. Apabila keluar sahaja dia, matanya terus membulat.
"Yah! Jin Young sshi!!!"
Bersambung...
YOU ARE READING
[COMPLETED] In A Revenge Of Love 사랑아 복수에서.
Fanfic"Aku Tak Akan Lepaskan Kau. Kau Pergilah Lari Ke Mana Yang Kau Nak..." -Kai- "Aku Bukan Anak Patung, Yang Boleh Memuaskan Nafsu Serakah Kau Setiap Masa!!!" -Jin Young- Dendam. Disebabkan Dendam, Semua Benda Boleh Berubah, Termasuklah Hati. Dendam Ap...