40.Bölüm (FİNAL)

235 19 6
                                    

Herkese merhaba arkadaşlar evet geldik son bölümümüze.
Artık Yüreğim Seni Çok sevdi bitiyor bu bölümde sizleri yorumlarda bekliyor olacağım.
Umarım bu son bölümümü beğenirsiniz.
Sizleri seviyorum lütfen oy vermeyi,yorum yazmayı ve takip etmeyi unutmayın.
Şimdiden size iyi okumalar.


10 YIL SONRA

Birce : Anne Can benim kıyafetlerime karışıyor bir şey söyler misin lütfen.
Gamze : Can oğlum ne oldu yine.?
Can : Anne giyindiği elbiseye bakar mısın çok kısa erkekler bakar ve bende onları dövmek zorunda kalırım.
Gamze : Kızım sende kardeşini dinle o kadar kısa bir kıyafet giyinme.
Birce : Anne bunları bana alan sizsiniz neden alıyorsunuz o zaman.
''Aşkım kızımız haklı.''
Gamze : Doğru söylüyorsun. Birce buraya gel bakayım Can hangi elbiseyi söylüyor.



Birce salona geldiğinde giyindiği kıyafeti baktım çok da kısa değildi aslında.

''Can oğlum bu o kadar kısa değil ki.''

Can : Anne nesi kısa değil ya bas baya mini bu olmaz.
Birce : Ya sen karışma kıyafetlerime.
Gamze : Kavga edeceğinize ikinizde ortak karar versenize.
Birce : Ama anne buna kalsa hiç bir elbisemi giyinmeyeyim diyor.
Can : Ne alaka al bak bunu giyinebilirsin mesela.


Can arkasındaki elbiseyi gösterdiğini gülmeye başlamıştım bizim elbiselerimizden almış getirmiş.

Gamze : Oğlu bu benim elbisem değil mi.?
Can : Olabilir ama hem uzun hem güzel.
Gamze : Sence bu ablana olur mu.?
Can : Of tamam ya olmaz biliyorum neyse ne yapıyorsan yap ben daha bir şey söylemiyorum.


Can sinirlendi ve odasına çıktı Birce de odasına çıktı bende sevdiğime döndüm.

''Aşkım biz bunlar yüzünden geç kalacağız.''
Gamze : Biliyorum ama ne yapabilirim ki.
''Haklısın neyse onlar gelene kadar bende kendime oyalanacak bir şeyler bulayım mesela sen.''


Sevdiğime yaklaştığımda beni uzaklaştırmıştı yüzümü asmıştım.

''Ama neden ya.''
Gamze : Aşkım çocuklar gelir görür.
''olsun karım değilmisin istediğimi yaparım.''
Gamze : Deniz beni sinirlendirme.
''Of tamam be.''


Üzülerek yerimden kalktım bahçeye geçtim arkamdan geldiğini duyabiliyordum sigaramı yaktığım an arkamdan bana sarıldı sevdiğime döndüğümde yüzlerimiz çok yakındı dayanamadım ve dudaklarına yapıştım karşılık verdiğinde daha da kendime bastırmıştım.

Birce : Anne baksanıza bu nası ohooo Can ablacım gelme sen buraya.


Bircenin sesini duyduğumuz an ayrılmıştık.

''Kızım sen olur olmadık yerlerden hep çıkacak mısın mesela.?''
Birce : Valla ben evimizin bahçesine çıkmışım siz ulu orta yerde öpüşüyorsunuz.
Gamze : Tamam neyse hadi hazır mısını artık çıkalım geç kalacağız.
Birce : Bu olmuş mu ona bakın diye gelmiştim.
''Olmuş bence deminkine göre daha iyi.''
Can : Bende hazırım hadi.
Birce : Olmuş mu Can efendi.?
Can : Olmuş.


Hepimiz hazırdık evden çıktı ve arabaya bindik nereyemi gidiyoruz Taner ve Helin'in sonunda olan düğününe geç kaldılar neden mi çünkü helin'in babası asla vermedi neymiş olmaz okuyacak adam olacak kendine güzel bir iş bulacak toparlanıp öyle evlenecekmiş Allah'tan bizim öyle bir derdimiz yoktu. Düğün yerine geldiğimizde arabayı park edip indik içeri girdiğimizde bizimkilerin yanına geldik.

Lale : Kızım neredesiniz siz ya.?
Gamze : Anne torunun sağ olsun bizi mahvetti.
Gülcan : Neden ne yaptı.
Can : Anane kıyafeti çok kısaydı ondan dolayı ben giyinmesini istemedim değiştirmeyince de geç kaldık.
Lale : Kıyafeti gayet iyi.
Birce : Değiştirdim annane maalesef.
Lale : Gelin buraya özledim sizi.


İkiside koşarak sarılmışlardı yanımıza rüya ve Şeyma gelmişti.

Şeyma : ooo sonunda geldiniz.
''siz o kadar önemli değilsiniz benim yeğenim nerede.?''
Rüya : Gelin odasında annemin yanında.
''Aşkım gel bizde bakalım.''


Gamze ile ikimiz gelin odasına gidiyorduk etrafta tanımadığımız bir sürü insan vardı bize tuhaf tuhaf bakıyorlardı çoğu bizim evli olduğumuzu Helin sayesinde biliyordu o yüzden de garipsiyordu ve evet yanlış duymadınız benim küçük bir yeğenim oldu ismi de Ebrar balım benim ya Rüya ve Şeyma da bundan 6 yıl önce evlenmişlerdi 2 yıl çocuk için uğraştılar ve şimdi ise 3 yaşında bir yeğenim vardı. Gelin odasına girdiğimizde helin beni görür görmez yerinden kalktı yanıma geldi.

Helin : Kanka ben çok heyecanlıyım ya.
''Dur kızım sakin ol.''
Helin : olamıyorum ama.


Helini biraz rahatlattıktan sonra Ebrarı kucağıma aldım biraz sevdim ve geri ananesine verdim salona döndüğümüzde düğün başlamıştı her şey sorunsuz gidiyordu.

Şimdi sorarsınız Derya ne oldu o olaydan sonra biz bir daha o eve girmedik başka bir yere taşındık Derya vurulduğunda ağır yaralı değildi iyleştiği zaman mahkemeye çıktı ve cezaevi yerine akıl sağlığı iyi olmadığı için hastaneye yatırıldı Aysel teyzem çok üzüldü ama yapacak bir şey yoktu kızı bana ve kızıma zarar vermeye çalıştı hiç üzülmedim sadece teyzeme üzüldüm.
Şu an o kadar güzel bir ailem var ki o  kadar mutluydum ki anlatamam çocukken sevdiğim kadınla şu an evliyim ve 2 çocuğumuz var ha birde söylemeyi unuttum Gamze hamile 3. çocuğumuza.


Düğün bitmişti herkes evlerine dağılmıştı ben ve Gamze bahçemizde oturuyorduk çok şükür sevdiğim yanımda çocuklarım yanımda.


BELKİ SONU BÖYLE BİTMEMELİYDİ AMA GERÇEKTEN ODAĞIMI KAYBETTİM UZUN BİR SÜRE BOYUNCA YAZMAYINCA.YANLIŞIM OLDUYSA KUSURUMA BAKMAYIN EN BAŞINDAN BERİ BU HİKAYEYİ TAKİP EDENLERE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM YORUM YAPANLARA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM YENİ HİKAYELER YAZACAĞIM HATTA BELKİ BU GÜN BELKİ YARIN 1. BÖLÜMÜ YAYINLARIM AYNI İLGİYİ ONA DA GÖSTERİRSENİZ ÇOK MEMNUN KALIRIM 

HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM BU ZAMANA KADAR YANIMDA OLDUĞUNUZ İÇİNDE TEKRARDAN TEŞEKKÜR EDİYORUM YENİ HİKAYELERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.


ŞUNU DA EKLİYEYİM GERÇEKTEN BÖYLE BİTMESİNİ ASLA İSTEMEZDİM DAHA GÜZEL BİR SON İLE BİTİRMEK İSTERDİM AMA CİDDEN ODAĞIM GİTTİ YAZARKEN ODAKLANAMIYORUM YAZIYORUM SİLİYORUM HANİ İLHAM GELİYOR DİYORLARYA O İLHAM BU FİNAL İÇİN BANA HİÇ UĞRAMADI MAALESEF. TEKRARDAN TEŞEKKÜRLER.


BAKIN YENİ YAZDIĞIM HİKAYEYE DE AYNI DESTEĞİ AYNI İLGİYİ İSTİYORUM LÜFENNN.

Yüreğim Seni Çok Sevdi (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin