Zamówienie od AlaKamiska6
Y/n - twoje imię
Uwagi:
Reader jest śnieżnobiałą kotką o pięknych zielonych oczach.──────ೋღ 🌺 ღೋ──────
Pov. Wysokiej Gwiazdy
Wracałem właśnie z patrolu razem z Pojedynczym Wąsem i Błotnistym Pazurem. Podczas powrotu czekałem tylko, żeby się spotkać z Y/n. Od małego jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi i z czasem zacząłem czuć coś do niej więcej niż tylko przyjaźń. Nikt tego na szczęście nie zauważył, ponieważ pomyśleli by, że się starzeje i mi coś się pomyliło. Fakt może i Y/n jest trochę młodsza ode mnie, ale to nie zmienia nic, że ją kocham.**Time skip**
Jak wróciliśmy od razu podszedłem do Y/n siedzącą z Mnkącym Potokiem i Biały Ogonem przy stercie zwierzyny oraz między czasie pozwoliłem kocurom zająć się własnymi sprawami. Jak zbliżyłem się do kotek, uśmiechnąłem się i spojrzałem na Y/n.
- Witajcie, o czym rozmawiacie? - mruknąłem na powitanie, wziąłem soczystego królika z sterty i przysiadłem obok nich.
- Witaj Wysoka Gwiazdo. Akurat rozmawiałyśmy o poprzednim zgromadzeniu, chciałyśmy opowiedzieć co mówili inni przywódcy Y/n skoro nie była. - odpowiedziała Biały Ogon.
Kiwnąłem tylko głową i zająłem się jedzeniem.Pov. Y/n
Po tym jak Wysoka Gwiazda do nas dołączył zaczęłam rozmyślać różne rzeczy. Jestem z nim najbliższymi przyjaciółmi od małego, lecz niektórzy mówią, że coś do mnie czuje więcej. Szczerze nie wiem o co im chodzi, ja i nasz szanowny przywódca jesteśmy tylko przyjaciółmi, poza tym podoba mi się on, lecz Biały Ogon i pozostałe karmicielki myślą, że podoba mi się Błotnisty Pazur.
Ha! Wolne żarty. On ledwo co się urodził jak ja i Wysoka Gwiazda zostawaliśmy wojownikami. Po paru chwilach postanowiłam się zapytać o coś kocura.
- Hej Wysoka Gwiazdo, może chciałbyś wieczorem pójść się przejść i porozmawiać. - zaproponowałam, a on skończył jedzenie i spojrzał na mnie.
- Jasne, bardzo chętnie. Wieczorem się spotkamy przy wyjściu z obozu. - mruknął po czym wstał i poszedł do swojego legowiska.
- Wybaczcie, ale ja będę się zbierała na samotne polowanie. - rzekłam i nie czekając na odpowiedź kotek odeszłam od sterty w kierunku wyjścia, a potem w stronę okolicy czterech drzew.**Time skip (Wieczór)**
Pov. Wysokiej Gwiazdy
Czekałem na Y/n przy wyjściu z obozu tak jak ustaliliśmy. Zastanawiałem się o czym chciałaby porozmawiać, skoro idziemy tylko we dwójkę. Po paru chwilach weszła do obozu z zdobyczą, więc kiwnąłem jej by je odłożyła do reszty sterty i możemy iść. Po tym jak to zrobiła wyszliśmy w zupełnej ciszy, dopóki nie doszliśmy niedaleko drogi grzmotu wystarczająco daleko od obozu i pozostałych kotów. Kotka usiadła wygodnie na trawie i poklepała ogonem miejsce obok na znak, żebym trzeba usiadł. Po tym jak to zrobiłem westchnęła i spojrzała na mnie.
- Domyślasz się, dlaczego chciałam porozmawiać bez obecności pozostałych pobratymców? - zapytała.
- A ty domyślasz się, dlaczego się zgodziłem?
- Nie.
Zaśmiałem się pod nosem i spojrzałem prosto w jej piękne zielone oczy.
- Od dawna to w sobie tłumiłem, żeby nikt z Klanu tego nie zauważył, ale... Chciałem Tobie powiedzieć, że... - przerwałem na chwilę, ponieważ nie wiedziałem czy nie odrzuci mnie i moich uczuć.
- Że co? Wiesz, że mi możesz powiedzieć wszystko. - powiedziała Y/n i dla zachęty położyła swój śnieżnobiały ogon na moim grzbiecie.
- Chciałem się zapytać czy nie zostaniesz moją partnerką. Od dawna się znamy i praktycznie, żadne z nas nie miało i nie ma partnera, więc czemu tego nie zmienić. - powiedziałem na jednym tchu i czekałem na jej odpowiedź.
- Jasne, że zostanę twoją partnerką. Szczerze, też zaczęłam coś czuć do ciebie oprócz przyjaźni, ale inni myśleli, że podoba mi się Błotnisty Pazur, ale tak nie było. Mam ochotę zostać z tobą nawet jak będziemy w Klanie Gwiazdy. - odpowiedziała i przytuliła się do mojego boku, a ja położyłem swoją głowę na jej.Pov. Narratora
Wysoka Gwiazda oraz Y/n następnego dnia wrócili do obozu i przywódca ogłosił pozostałym, że on i biała kotka są partnerami. Mijały księżyce, a ich miłość wciąż rosła, nawet po tym jak oboje trafili do Klanu Gwiazdy.──────ೋღ 🌺 ღೋ──────
Szczęśliwe zakończenie.
Mam nadzieję, że się wam spodoba i możecie wyczekiwać kolejnego one shot'a 💙