Asıl kölelik günlerim başlıyor

1.5K 16 7
                                    

Bana yemek getirmem için emir vermesiyle beraber, hemen mutfağa doğru gitmiştim sabah sabah ne yapabilirim diye düşünmüştüm. Fakat en pratik olacak ki bir sandwich yapmak istemiştim, bu yüzden buzdolabından dilimlenmiş bir et ve peynir çıkartıp tezgahın üstüne koymuştum. Daha sonra bir sandwich ekmeği alarak malzemeleri içine koymuştum, yaparken çaktırmadanda biraz yemiştim. Sonuçta aç kalıyordum bunu yapmak hakkım olsa gerek sonuçta değil mi?, daha sonra yaptıklarımı bir tabağa koydum ve bir bardak çıkarıp, onun içinede portakal suyu koymuştum. Daha sonra hızlı adımlarla beraber, salona giderek elimdekileri küçük bir sehpa çekerek üstüne koymuştum. Daha sonra koltuğa oturarak onu izlemeye başlamıştım.

-Aferin sana, güzel olmuş tebrik ettim seni. Belki bir parça yiyebilirsin bundan.

+Nasıl isterseniz efendim!~...

Demesiyle beraber, hazırladığım yemeği yiyordu. Bende öylesine oturuyordum, acaba gerçekten verecek mi diye düşünmüştüm fakat kesinlikle normal şekilde vermeyecekti. Vee Sahibim yemeğini bitirdiğinde, biraz bırakmıştı söylediği gibi. Tabağı yere koydu ve ayağı ile yavaşça ezmeye başladı, daha sonra bana baktı ve.

-Çabuk ayağımdan ye temizle hemen!

Demesiyle beraber hemen yere diz çöktüm ve tabaktaki parçalanmış sandwich ve ayağıyla beraber yiyip yalamaya başlayıp temizliyordum. Bir süre sonra hepsini bitirdiğimde beni tasmamdan tutup kendisine doğru çekti, daha sonra bardaktaki portakal suyunu içti ve ağzıma doğru tükürdü hepsini bende yuttum. Daha sonra beni bırakmadan önce, yavaşça dudağımı öptü neden olduğunu anlamadım ama hoşuma gitmişti. Ve ona bakıyordum ne isteyecekti diye, daha sonra konuşmaya başlamasıyla beraber pür dikkat onu dinliyordum.

-Biliyor musun aslında sıçmam gerekli, ve tuvalete gitmeyede üşeniyorum oldukça. Bu yüzden yürüyen bir tuvalet kullanıcağım

Birden arkasını bana doğru döndü ve, yavaşça domalmıştı daha sonra beni tasmamdan çekerek deliğine yapıştırdı. Ve ağzıma sıçmaya başlamıştı, bunu ilk defa deneyimlediğimden dolayı. Midem bulanıyordu yiyebildiğimi yemiştim, fakat son parçaları yutamayıp yere düşürmüştüm. Haliyle pıt diye ses çıkmıştı yere dışkı düşmesiyle, hemen boklu götünü bana yalatarak temizletti ve yere baktığında dışkıyı gördüğünde bana sinirle baktı.

-Demek öyle ha? Bunlarla beraber temizleyeceksin onları! Aç ağzını.

Demesiyle beraber ağzımı açmıştım kusmamak için zor duruyordum, fakat birden ağzımın içine strapon sokup gırtlağıma kadar bastırmasıyla beraber. Kusma reflekslerim yüzünden öğürüyordum, ve bastırarak bekletmesiyle beraber kusmaya başlamıştım. Yediğim şeyler ve dışkılar koltuklata ve yerlere dökülmeye başlamıştı. Beni tamamen kusturduğunda, bıraktı ve tekme atarak yere düşürmüştü daha sonra bana tükürdü ve kalkarak yatak odasına doğru ilerledi.

-Ben biraz yatacağım gelene kadar temizle hemeen!

Demesiyle beraber, kusarken gözlerim yaşarmıştı buğulu buğulu gittiğini zar zor görmüştüm. Ve gittiği zaman temizlik malzemelerini alıp kusmuk ve dışkıları temizlemeye başlamıştım, yavaş yavaş hepsini temizlerken midem bulanıyordu fakat alışmam gerektiğinide biliyordum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayallerin gerçeğe dönüştüğü hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin