Bölüm 109

39 7 42
                                    

Uzun yıllar sonra Konaha'da idamın gerçekleşeceği gün gelmiştir.

Tenten'den :

Gözlerimi açtığımda kendimi bir hapishanede buldum. En son hatırladığım şey Hinata ile olan savaşımı kaybedişimdi. Bu savaşı kaybettiğim içinde beni yaptıklarım yüzünden ceza almam için buraya getirmişlerdi.

Başıma ne geleceğine dair en ufak bir fikrim yoktu. Belki idam edilecektim. Ama buna ihtimal vermiyordum. Çünkü eminim Rin sensei beni buradan bir şekilde kurtaracaktı. Çünkü Rin sensei , Tsunade-sama gibi sözünden dönen birisi değildi.

Aradan yaklaşık bir 10 dakika geçtikten sonra hapishane kapısında nöbet tutan görevli ninja yanıma geldi.

Görevli ninja "Bir ziyaretçin var." dedi.

Bunun üzerine "Kimmiş ?" diye sordum. Bu sorumun üstüne görevli ninja bana kapıyı işaret etti. Bunun üzerine bende kapıya baktım. Kapıya bakar bakmaz yüzümde bir tebessüm oluşması bir olmuştu.

 Kapıya bakar bakmaz yüzümde bir tebessüm oluşması bir olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çünkü beni ziyaret eden kişi takım arkadaşım Lee'ydi. Hemen Lee'nin arkasına baktım belki Neji'de beni ziyarete gelmiştir diye ama kimseyi görememiştim. Gördüğüm tek şey Lee'nin koltuk değnekleriydi.

Anlaşılan Lee , Sakura'yı Konaha'ya geri getirme görevinde ağır yaralanmıştı. Zaten işin içinde Sakura varsa orada bir hayırsızlık vardır.

Lee ciddi bir yüz ifadesiyle karşıma geçti ve "Tenten" diye adımı söyledi.

"Lee , bir tek sen mi geldin ? Neji falan yok mu ?" diye sordum.

Lee büyük bir hayal kırıklığıyla "Sen hâla hangi yüzle bizim ziyaretimizi bekliyorsun." dedi.

Şaşırarak "Anlamadım sen neler diyorsun Lee ?" diye sordum.

Lee "Sakura-san'ı öldürmeye çalışmışsın üstelik bunu yapmak içinde sayısız entrikalar çevirmişsin. Çoğu kişi bunu senin yaptığını söylerken ben her seferinde seni savundum. Tenten yapmaz dedim. Ama ne oldu ? Günün sonunda ben haksız çıktım." dedi.

Üzgün bir ses tonuyla "Lee , bunu yapmaya mecbur kaldım. Çünkü daha fazla dayanamıyorum. Sakura'nın her şeyde benden iyi olması ve zamanla benim sahip olduğum şeyleri de elimden almasını kaldıramıyorum. Bak sen bile şuan Sakura'nın tarafındasın." dedi.

Lee ciddi bir ses tonuyla "Bu tamamen senin eserin. Eğer sen böyle entrikalar çevirmeyip , daha çok çalışmayı seçseydin. Belki de saatler sonra idam edilemeyecektin !" dedi. Lee son söylediği cümleden sonra ağzını kapatmıştı. Çünkü söylememesi gereken bir şeyi ağzından kaçırmıştı.

Şok olmuş bir şekilde "İdam mı edileceğim ?" diye sordum.

Lee üzgün bir şekilde "Evet , burayada senle son bir defa konuşmak için geldim." dedi

NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin