Author's note: felejtsük el a tényt, hogy összetévesztettem a két hétvégét és azt hittem a belga nagydíj lesz a magyar előtt van szóval oké nézzétek el a szédült fejemnek. Köszi!
Valery nevetve hátradőlt a székében, amíg hallgatta Lando lebilincselő történetét. A monakói pilóta már elvesztette a fonalat, hogy pontosan miről. Charles mosolyogva nézte őket, két koktél után egész megenyhült a görcs a gyomrában.
Szinte minden pilóta ugyanabban a nagy profilú belga klubban kötött ki, ahol kiengedhetik a fáradt gőzt a nagydíj után. A monakói férfi szótlanul felállt, hogy hozzon még nekik italt. Még véletlenül sem szerette volna megszakítani Lando mondanivalóját. Oscar és George tátott szájjal hallgatták. Profin manőverezett az emberek között, míg elérte a pultot.
- Charles? - szólította meg egy régen nem hallott hang.
Charles megfagyott. Álmában sem számított arra, hogy egy random buliban Charlotte-tal, az ex-barátnőjével fog összefutni. A nő csillogó fekete estélyiben volt, nagyon kicsípte magát a bulihoz. Egy meglepett, de gúnyoros mosollyal hozzá lépett, Charles minden ellenvetésére. Egy szúrós pillantást vetett rá.
- Gratulálok a pódiumért - mondta a nő, egy félmosollyal.
Charles nem tartotta olyan nagy dolognak, sőt keveselte. Valery nyomban utána a negyedik helyen végzett a Belga Nagydíjon. A csapattársa még mindig egy kicsivel vezetett előtte a bajnoki listán. Még a harmadik helyével szerzett pontjaival sem tudta beérni. Biztosra vette, hogy Charlotte csak bosszantani akarta a dícséretével. Ennek ellenére, felvonta a szemöldökét, nem is emlékezett, hogy a nő mikor dícsérte meg legutóljára győzelemért. Talán akkor még, amikor együtt voltak. Nem is beszéltek azóta mióta a nő szakított vele. Charles büszke volt arra, hogy sosem jött újra össze az exeivel. Már éppen szótlanul hátat akart neki fordítani, amikor a nő a karja után kapott.
- Ignorálni fogsz?
- Mi mást tegyek? - morogta.
Nem értette, hogy a nő mit akar tőle. Semmi, de semmiről nem akar beszélni vele. Charles kirántotta a karját az érintésétől. Borsózott a háta, de nem kellemesen. Undorodva nézett végig az ex-barátnőjén, aki jól nézett ki, ragyogott és úgy tűnt semmi gondja sincs a világon, mióta szakítottak. Tudott róla, hogy a jelenlegi párját a férfi huszonnegyedik születésnapján ismerte meg. Ő mutatta be őket egymásnak, mit sem sejtve, hogy ő lesz a nő következő szerelme. Charles fejében mindig ott motoszkált a dolog, hogy a kölcsönös szimpátiájuk megelőzte a szakításukat. Rosii minden egyes alkalommal tagadta ezt, ahogyan Charlotte is. A férfi jobbnak látta mindkettejükkel megszakítani a kapcsolatot. Charles felemelte az állát. Úgy érezte, hogy elég pocsékül festhet, fáradtan a futam után.
- Ő az új barátnőd, látom - mondta Charlotte, a tekintetével a barátaival nevetgélő Valery-re bökött.
- Mielőtt még egy szóval is...
- Nem akarom kritizálni - vágta rá gyorsan, a hangja sokkal inkább tárgyilagos volt - Neki köze sincs ahhoz, ami közöttünk történt.
Charlotte elég nyugodtnak, hidegvérűnek tűnt, noha a monakói pilóta tudta jól, hogy így is hatásosan meg tudja szúrni. Charles-nak nem volt kedve veszekedni, torkában göb volt, amikor a tekintetük találkozott. Nem érzett semmit, csak dühöt és undort iránta. Habár a hangja nem tűnt annyira ellenségesnek, Charles vérnyomása egyből megugrott. Faképnél kellene hagyja őt, de nem hagyhatta, hogy Charlotte nem beszéljen Valery-vel. Nem akarta
- Vennem kellett volna a lapot, hogy az egyetlen módja, hogy több figyelmet kapjak a pasimtól az lenne, ha én is pilóta leszek - nevetett fel Charlotte - Nagyon úgy néz ki, mintha az eseted lenne. Remélem, hogy nem cseszed el vele. Rendesnek tűnik.
KAMU SEDANG MEMBACA
Love Game [Charles Leclerc]
Fiksi PenggemarCharles sosem gondolta, hogy újra sebezhető lesz. Valery feladata, hogy eljátsszon egy szerelmet a nyilvánosság előtt. Részese lesz egy kegyetlen játéknak, ahol nincs nyertes. ...