"yardimci olabilir miyim memur bey?"
bardaki her kes asiri gergin gorunuyordu. polisler neredeyse her kesin sucu oldugundan emindi.
"elbette. tahmininin uzerine neden burda oldugumuzu biliyorsundur, Sets." adamin gozleri Sets'in yakasindaki isim kartina kaymisti.
"ahh evet elbette memur bey. ama bilirsiniz arama emriniz olmadan buna izin veremem." Sets siritiyordu.
karsisindaki memur da kucuk bir kahkaha atip ceketinin ic cebinden arama emrini cikardi ve Sets'e uzatti. bardan ayrilip arama yapmayi baslaticakti ki gozleri gece mavisi sacli henuz kucuk duran bu cocuga kaydi.
Arva gerildi. memur gozlerini gozlerine dikip adimlar atti.
"kimligin yaninda mi senin?"
"e-evet." Arva hizla cebinden kimligini cikardi ve memura uzatti. adam kisa sure kimligine baktiktan sonra kafasini yine ona cevirdi.
"hadi seni evine alalim. sonraki dogum gunune 18 ay var. 18 ay sonra seninle burda bira iceriz karsilikli." polis Arva'yi omzundan tutup disari aldi.
Arva istifini bozmadi. gergin kucuk bi cocuk gibi davrandi. ilk mi? hayır. bardaki elemanlarin sayisindan cok kez polislere yakalnmisti. ve de oyunculugu iyiydi zaten. gerilmese bile gergin gozukmeliydi.
Arva bardan hizla uzaklasip evin yolunu tuttu. aslinda dunya hatta evren uzerinde gitmek isteyecegi en son yer "ev" olabilirdi. ama yine de o cehenneme donmeliydi. bu aksam babasinin her zamanki gibi onunla "oynamasi" gerekiyordu.
evee vardi. ama iceri girmedi. kapinin onunde dikilip dusunmeye basladi.
bu evde yasayan tek erkek kardes oydu. oz kiz kardesi onu sevmemeyi ogrenmisti. kucukluklerinden beri yapilan ayrimciliga alismislardi. ablasi basarili olmak zorundaydi. her zaman ders calismak zorundaydi. babasini gururlandirmak ve knu mutlu etmek zorundaydi. yoksa onu da Arva gibbi yapardı. doktorluk okuyordu. para babasi icin tanri gibiydi. bu cehennem kalede yasamaya mecburlardi.
oz annesi intihar etmisti. babasinin askisina ve siddetine dayanamamisti. Arva annesinden bile nefret ediyordu. onun boyle bir adamla evlenmesini,hic bir seyinden sikayet etmemesini, kendisini dogurmasini, cehennem hayatina razi olmasini , paraya tapmasini, en azindan kedine bakmamasini, cocuklari bu cehenneme katlanmak zorunda kalirken onun olmeyi secmesini ve daha bir cok ozelligini... o olmeden once ondan intikam almadigi icin pismanlik duyuyordu, onu kendi elleriyle oldurmedigi icin.
babasi daha sonra yine evlenmisti.
uvey kiz kardesi bir porno yildiziydi. ve babasi ve annesinin bundan haberleri vardi. kizlarina karışmıyorlardı. babasi bu igrenc kiz icin evinde ozel bir oda bile yapmisti. kizin dildo koleksiyonu vardi odasinda. bazen canli aciyor bazen sadece video atiyordu. Arva'yi kendisini sikmesi icin yalvarmisti bir cok kez. babasinin itiraz etmemesini tahmin edersiniz. cok kazaniyordu. anlasmalu oldugu porno uygulamasi ona milyarlarca dolar oduyordu.
uvey annesi ise guzellik takintisi vardi. bir cok estetigi ve makyaj malzemesi vardi. her gun kendine bakim yapar sabah aksam makyajsiz dolasmazdi. Arva'nin ise onun hakkinda guzel senaryolaru vardi kafasinda. o olmeden silikon memelerini, o koca gotunu parcalara ayirmak istiyordu. her gun temizligine ugrastigi, beyaz olsun diye deli gibi kimyasallar kullandigi, her gun trasladigi amcigina kizinin dildolarini doldurmak istiyordu. babasinin siki yeterince genisletmistir o amcigi.
yeterince aptal aptal düşündükten sonra iceri girmeliydi artik.
girer girmez ne mi? bu koca sikli ve oruspu karisi salonda flortlesiyor gibi gorunuyorlardi. yukardan her zamanki gibi masturbasyon yapan uvey kiz kardesinin sesi ve varligi ders calismaktan arafa kacan ablasi.
iste size ev halki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARVA YAGMURU
Подростковая литератураHASSAS ICERIK gore , tecavuz , vahset , psikolojik sorunlar , bipolar , sadist , narsist , mazosist , sex , ensest, obsesif, bdsm bu hikayede "ask" dediginiz sey yalnizca rizasiz sexten ve ensest iliskiden ibaret ve oldukca ayrintili sekilde yazild...