Kedvenc

175 21 0
                                    

Eldől az ágyon én pedig követem őt. Meg sem szakad közben a csókunk, a csípőmet is ugyanabban a ritmusban mozgatom tovább. Úgy érzem, hogy a vágy lassan felemészt belülről. Meggörbíti bennem az ujját és egy hangos nyögés szakad fel a torkomból. Egyre mélyebben és gyorsabban tolom az ujjára a fenekemet, eltávolodok a szájától és kiengedem a hangomat. Szabad kezével rácsap a fenekemre, majd az elnyitott ajkaim közé tolja a mutató- és középső ujját. Úgy zárom a számba, mintha az életem múlna rajta, a nyelvemmel játszadozok vele. A tompított nyögéseim túlharsogják a zenét.

Egyszerre húzza ki a számból és a fenekemből is az ujjait. A hirtelen fellépő üres érzéstől csalódottan felnyögök. Alulról a nyakamra helyezi a kezét és annál fogva terít le az ágyra. Automatikusan nyitom szét a lábamat a legnagyobb terpeszbe amit csak a testem enged. Az ujjait ismét a számba tolja, közben megcsókol és a lábaim közé helyezkedik. Kihúzza az ujját a számból, de azonnal helyettesíti a nyelvével.

Ismét félre húzza a bugyimat, a merev farkam végre megkönnyebül, így hogy semmi sem fogja vissza. A benyálazott ujjával masszírozza a fenekemet, alig egy pár másodpercig és már be is tolja egyszerre a kettőt, az ujjait behajlítva. Felnyögök a mennyei érzéstől, kezeimmel vakon keresem az övcsatját, hogy végre érezhessem teljesen. Mikor megtalálom gyorsan kicsatolom, kigombolom a nadrágját és benyúlok alá. Hirtelen kegyetlen vágyat érzek, hogy a számba vegyem. Az alsóján keresztül simogatom egy kicsit, majd az anyag korca alá dugom be az ujjamat jelzésképp. Váratlanul távolodik el tőlem, a lábaim között térdel és folytatja a fenekem kényeztetését.

Kihúzza az ujjait majd leveszi rólam a bugyit. Ledobja magáról a zakót, felém mászik és szenvedélyesen megcsókol. Megfogja az ingem alját és felfelé húzza. Segítek neki, elemelkedek az ágytól, egy pillanatig válik el az ajkunk egymástól, amíg áthúzza a fejemen az anyagot. Kicipzározza oldalt a szoknyámat és azt is lehúzza rólam. A testem minden egyes négyzetcentijén érzem a meleg tenyerét átsuhanni. Elszakad az ajkamtól és apró csókokkal hinti be a testemet a nyakamtól egészen a hasam aljáig. Megsimítja a farkamat és visszatér a számhoz.

Én is érezni akarom a bőrét. Kapkodva kezdem el kigombolni rajta az inget, az utolsó gomb talán le is szakad a hevességem miatt, széttárom az anyagot és végigsimítok a mellkasán. Ugyanúgy zihál ahogy én és ez megőrjít.

-Rám bízod magad? - kérdi halkan.

Bólintok. Úgy érzem bármit megengednék neki jelenleg.

Feláll az ágyról és elindul a segédeszközök felé. Visszaszívnám az előző gondolatomat, megijedek. Feljebb csúszok az ágyban és összezárom a lábaimat. Egy pillanat alatt tisztul ki a fejem a vágy ködéből. Eszembe jut amit Zayn mesélt, hogy Uniquenak csontjai törtek egy alkalommal.

Egy aprócska vibrátorral a kezében tér vissza hozzám. Biztos, hogy látja rajtam az aggodalmat.

-Nem használtál még ilyet? – kérdi.

Megrázom a fejem. Hova lett a hangom és a magabiztosságom?

-Megtanítalak mindenre, Sunshine – mondja kedvesen és megcsókol. A farkam újra éledezik ahogy játszadozunk egymás nyelvével.

Nem sokkal vastagabb a vibrátor a két ujjánál, ezért nem kellene félnem, mégis azt teszem. Soha nem használtam ilyet és nem pont Mr. Tomlinson előtt akarok beégni.

-Feküdj le. – suttogja a fülembe.

Lefekszek az ágyra, felhúzott térdekkel, egy aprócska terpeszben. Lekapja magáról az inget és ekkor veszem észre a tetoválásait. Soha nem láttam még csak a karját sem, fogalmam sem volt, hogy ennyi van rajta. A farkam megugrik a látványra, mire elmosolyodik. A nadrágot magán hagyva térdel vissza a lábaim közé. Megfogja mindkét térdemet és gyengéden tágabbra nyitja.

Végigsimít a farkam végétől egészen a fenekemig.

-Félsz?

-Nem – rázom meg a fejem, de a hangom olyan halk, hogy azon sem lepődnék meg, ha nem hallotta volna.

Kezébe veszi a vibrátort és bekeni síkosítóval. Az legalább így biztos, hogy nem szeretné, hogy fájjon. A fenekemhez illeszti és lassan belém nyomja. Nem fáj, hasonló mint az ujja. Sóhajtozok, ahogy lassan mozgatja bennem, de feszengek egy kicsit. Hiányzik, hogy hozzám érjen. Felülök és odahajolok hozzá. Nem kell megszólalnom, érti, hogy mit akarok. Újra kezdjük a csókot, félig rajtam fekszik és máris sokkal jobb érzés minden. Egyre gyorsabban mozgatja bennem az eszközt, majd megnyomja rajta a gombot, hogy bekapcsoljon. Ahogy elkezd rezegni úgy kezd el bennem szinte azonnal felépülni az orgazmus. Így már teljesen más érzés, mint az ujja. Sokkal intenzívebb, az egész alsó felem rezeg. Már nem is tudok a csókra figyelni, csak nekitámasztom a homlokomat az övéhez, a szemeit nézem ahogy folyamatosan törnek fel belőlem a nyögések. Ugyanolyan gyorsan zihál Mr. Tomlinson is ahogy én veszem a levegőt két nyögés között. Egyre gyorsabban és gyorsabban mozgatja ki-be, minden alkalommal egyre mélyebbre tolja. Az élvezettől eltorzul az arcom, a homlokom izzad.

Mindenem remeg és egy hang sem jön ki a nyitott számon. Összeszorított szemekkel várom a megkönnyebbülést, ismét érzem a nyelvét az ajkaimon, mocskosan csókolózunk miközben a hasamra élvezek és hosszan a szájába nyögök.

Nem hagyja abba. Lassabban mozgatja bennem, kikapcsolja a rezgést és folytatja tovább. Vissza helyezkedik a térdeire. Az élvezettől fennakadnak a szemein, a saját nyögéseimen kívül nem is hallok semmi mást. Kihúzza belőlem, de csak egy pillanatig tart az egész, kinyitom a szememet és látom, ahogy megbabonázva figyeli a testem orgazmus utáni rángásait. Bedugja három ujját és újra felnyögök ahogy behajlítja őket megtalálva amit keresett. Óvatosan simogat belülről addig amíg már folyamatosan könnyek csordulnak ki a szememből, a farkam pedig csak félig kemény, mégis csepeg belőle az élvezetem és összegyűlik a hasamon egy tócsában.

Nem bírom nyitva tartani a szemem, csak arra koncentrálok, hogy ne ájuljak el, soha nem éreztem még ehhez foghatót. Érzem ahogy egyre lassabban mozgatja az ujjait bennem, majd ki is húzza.

Megkönnyebbülten nézek fel, a csillámot lemosták a könnyeim. Mr. Tomlinson felém mászik és még egy csókot ad.

-Te vagy a kedvencem Shiny. - suttogja.

A kielégülés utáni mámorban úszok. Egy kezemen meg tudom számolni hányszor volt bármilyen szexuális kapcsolatom, de az összes közül ez volt a legjobb, még így is, hogy csak egy vibrátor volt bennem. Nem gondoltam volna, hogy ilyen lesz, azt hittem, csak érzelemmentesen megdug, aztán mehetek is. Ehelyett itt fekszek az ágyban, ő pedig mellettem fekve könyököl és a szabad kezével az arcomat simogatja. A szemeibe nézek, bárgyún mosolygok rá. Az arcom minden szegletét vizslatja a szemeivel, mintha csak a Mona Lisat nézné a Louvre-ban.

Vajon mindenkivel ilyen? Ez csak a beetetés része? Azért szeretett bele Unique, mert az ő arcát is simogatta? Neki is azt mondta, hogy ő a kedvence?

One of the BoysTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon