12.Bölüm#

358 20 0
                                    

Üzerinde hissettiği bakışlarla kirpiklerini kırpıştırarak açtı Rojin. Karşısında gördükleriyle ufak çaplı bir şok geçirdi. Kendisi dün gece Miran ağayla aynı yatağı paylaşıyorlar diye aralarında temas gerçekleşmemesi için barikat niyetine koydukları yastığı kolları arasında sıkıştırıp sıkıca sarılmıştı.

Lakin şok geçirdiği olay bu değildi. Rojin temas bağımlısıydı bir nevi. Uyurken ya yorgana ya da başının altında olan yastıktan haricen ikinci bir yastığa sarılıp uyurdu. Genç kızın şaşırdığı nokta Miran ağanın kendisinin yastığa sarılmasına rağmen kollarını beline dolayıp Rojin'e sıkıca sarılmasıydı.

Rojin hızla Miran ağanın kollarının arasından çıkmak için yana doğru kaydı ama nafile adam ahtapot gibi yapışmış ve hiçte bırakmaya niyeti yok gibiydi. Rojin bu sefer Miran ağanın elinin üstüne elini koyup yavaşça çekti.

Miran ağa yerinden kıpırdayıp hemen geri uykuya dalmıştı. Üstündeki ağırlığın kalkmasıyla rahat bir nefes aldı genç kız. Hızla odanın içerisinde bulunan banyoya doğru adımladı sargısına dikkat ederek sol eliyle yüzünü yıkadı ve banyodan yavaşça çıktı.

Acaba saat kaçtı. Havaya bakılırsa erken gibiydi. Acaba aşağı inse yanlış anlarlar mıydı? Kızarlar mıydı? Off diyip yatağın karşısındaki koltuğa oturdu. Bakışları yatakta uyuyan Miran ağaya kaydı. Uyurken ne de tatlıydı. Masum masum uyuyordu. Tıpkı bir bebek gibi.

Gözleri odanın içerisinde gezindi genç kızın. Ardından yatağın başındaki komodine doğru yürüdü. Komodinin üzerindeki telefonun tuşuna basıp saate bakmak istedi ama elini tam telefona attığı anda bileğine dokunan elle kendini yatakta Miran ağanın altında buldu.

ROJİN'DEN:

Gözlerim kocaman açılırken yakınlığından dolayı heyecanlanıyordum. Aldığım nefesler bana yetmiyordu. Kalın dudaklarımı açıp onlara yeni bir yol açtım. Göhsüm hızla inip kalkarken ona çarpıyordu. Gözleri bir an oraya kaysa da hemen kendini toparladı.

-Ne yapıyorsun sen sabah sabah tepemde?

-Ben sadece saate bakmak istemiştim dedim masumca.

-E niye sesiz sesiz yaklaşıyorsun kızım?

-Uyuyordun ya hani ondan şey ettim ben

-Ney ettin?

-Uyanma diye sessiz oldum işte

-Hm anladım

-Hele şükür dedim ağzımın içinde geveleyerek.

-Ne dedin bakım sen?

-Ne dedim ben? diye soruyla yanıtladım sorusunu

-Ben de sana soruyorum karıcım ne de olsa konuşan sensin demi?

-Yok ben konuşmadim demedim bişey sen yanlış anladın.

-Ha yani gene ben yanlış anladım öyle mi? Onu onaylar nitelikte kafamı aşağı yukarı salladım.

-O güzel dudaklarını konuşmak için kullan dedi yüzüme daha çok yaklaşırken. Lanet olsun nefeslerimiz birbirine karışıyordu resmen.

-Şey üstümden kalkar mısın acaba?

-Cıkk ben yerimden memnunum manzaramda hoş

-Ne manzarasından söz edersin sen Miran ağa hem ben yerinden memnun değilim

-Üstte mi olmak isterdin dedi tek kaşını kaldırarak

-Anlamadım başını eyip durduğumuz pozisyona baktı.

-Diyorum ki üstte mi olmak isterdin?

-Tövbe tövbe sen ne dersin Miran ağa çok çok ayıp hiç yakıştı mı öyle aaaa(ayıplama nidası)

ROJİN(Berdel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin