38. Nyertes (+18)

321 19 5
                                    

Valery elgondolkodva baktatott az autója felé, a nap újra tűzött Maranelloban. Az izzadtsága már megnedvesítette a kaguláját. Erre az edzésre újra feszülten állított be. A pont szerinti teljesítményeik nem sokban különböznek. Míg a távolság a számok között eltörpül, addig a versengés annyira feléled. A szülei, a saját maga, a rajongók adta nyomás újra  Valery vállaira helyeződött hogy teljesítsen. A csapattársának több éves szerződése van a Ferrarinál, az ő nyakát kevésbé szorongatják. Eszébe jutott Vasseur és az ígérete. Nem tudta, ebből az összefüggésből a monakói pilótát hogyan lehetne kimozdítani.

Charles sokkal nyugodtabbnak tűnt, most, hogy újra ő vezet a pontok listáján. A nő viszont egyre jobban rákapott az ízére. Milyen is forma egyes pilótának lenni. A férfi pedig soha nem adott neki könnyítést. Így a helyes, tette hozzá magában Valery, ő sem kedvezne neki, mert lefeküdtek. Harcot ígértek egymásnak, hát meg is adja neki. A kapcsolatuk, a szexuális kalandjaik ellenére nem hagyta, hogy az érzései felkavarnák a céljait. Ha a futam során ráhúzott Charles-ra, akkor a férfi meg a hotel szobában az ágyra nyomja. Végülis egyensúlyban vannak. Szerette volna magának azt mondani, hogy ez csakis szex. Hogy ez semmi, de semmi más csupán a testi vágyaik kiteljesedése.

Valery beült az autóba, a fókusza a kormányon volt. Nem gondolhat sosem rájuk, mikor a sisak rajta van. Fontos napuk volt ma. Stratégia próba volt mára betervezve. Ezek mindig izgalmasak voltak, szerette felvenni akár az ellenséges csapat szerepét is. Megigazította a kesztyűt a kezein, míg várakozott.

- Valery, hallasz? - Nico szólt az adóvevőjében.

- Copy - felelte Valery - Kezdjünk neki.

A szokásos felállás szerint Charles és Lous társaságában rajtolt el. Harmadik helyről ráadásul, hogy gyakorolják a csapattársa hogyan védne. Nem tagadta, hogy szeretett inkább támadó pozicióban lenni. Lous kellett volna legyen az, aki védelmezi Charles-ot. Annyiszor végigment már a Fiorano circuiton, hogy álmában is fel tudta volna idézni a kanyarokat. Két körön belül sikeresen megelőzte a tesztpilótájukat, nyomban ezután rámozdult, hogy Charles-t megtámadja. Ez egy eshetős szimuláció lenne, amire számítani lehet.

Valery magabiztosan nyomta a gázt, már csak egy orrhegynyi hiányozna és egy jól bevett kanyar és megelőzhetné Charles-t is. Ám akkor vette észre, hogy Lous utána jött és szó szerint beszendvicselte őt a két autó közé. Valery stabilan tartotta a kormányt, leutáznozta Charles mozdulatait, hogy szinkronban mozogjanak. A fékre lépett és hagyta elmenni, hogy elkerülje a kontaktust, ami egy hajszányin múlt.

- Láttad ezt? - kiáltott adóvevőjébe Valery - Lous mi az ördögöt csinál?

- Copy.

Az utolsó körökben mégis visszaelőzte Loust, hogy Charles mögött végezzen. Leállította a motort, a szíve még mindig a torkában dobogott. Szándékos volt, vagy nem, a férfi túlzásba vitte a szerepét. Az élete bizony, hogy forgott kockán pár pillanatig. Ez az incidens nagyon máshogy is végződhetett volna.

Valery kilépett, kicsit remegő lábakkal. Lihegve levette a sisakját a fejéről, megszakítva Nico kiértékelését. Megszaporázta a lépteit. Látta, hogy Lous már a garázsba ért. Charles lemaradva időzött az öve kicsatolásával és kormány kiszerelésével. Valery-nek sürgetőbb volt, hogy szembesítse a gondatlanságával. Lous a hajába túrt, miután levette a sisakáját és az asztalra csapta.

- Hé, visszavehettél volna! - kiáltott utána habozás nélkül Valery.

A lélegzete a torkában ragadt, amikor látta, hogy több szem is rá szegeződött. Luca, Mattheo és Rossi, voltak azok a mérnökök, akik egyik edzésről sem hiányoztak. Lous fürgén megpördült és gúnyosan legyintett. Cseppet sem vette komolyan a kritikáját. Valery fújtatott, kész volt kiállni és újra megharcolni az igazáért akárkivel, ha szükségeltetik.

Love Game [Charles Leclerc]Onde histórias criam vida. Descubra agora