SUIKAST'IN SONU

24 5 10
                                    

(...)

-Hazır mısınız?(Rami)
-Bugün ilk suikastımızı gerçekleştireceğiz ve kolay olmayacak her türlü kayıba hazırlıklı olun tamam mı?(Ruka)
-Tamam(Baemon)

-Hadi gidelim kendinize dikkat edin(Rami)

Ruka'nın ağzından

Bugün ilk suikast'ı yapacağız ve suikast düzenlediğimiz yer benim okulum. Öğretmenlerin arasına sızan ve öğrencileri rehine alan bir suikastçı var bugün onu alt etmeliyiz.

-Ruka(Rami)
-Efendim Rami(Ruka)
-Biliyorsun ki suikast olaylarında liderimiz sensin şimdi sana rehin alınan öğrencilerin fotoğraflarını atıyorum gruba gönder (Rami)
-Tamam hızlı ol (Ruka)

-(Rami)

-Tamam gruba gönderdim(Ruka)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Tamam gruba gönderdim(Ruka)

-Ruka(Pharita)
-Efendim Rita?(Ruka)
-Öğrenciler en üst katta 8. Sınıftalar başlarında 2 tane adam var ama birisi uyuyor. Diğeri bir kızın boğazından tutmuş ve onunla konuşuyor.(Pharita)
-Tamam herkes duydu kendinize dikkat edin başlıyoruz(Ruka)

Ben 4. Kata çıkacak ve yangın merdivenin de duracaktım. Rami ise sınıfa girecekti. Rami sınıfa girdikten sonra silah sesi duyuldu. Koşarak sınıfa girdiğimde Rami'nin vurulduğunu gördüm.
Hançeri bacağımdan çıkardım ve adamın boynuna fırlattım. Tek hamlede adamı öldürdükten sonra sıra diğer adama geldi Rami bacağıma dokundu ve bana bıçağı uzattı bıçağı aldıktan sonra adama salladım ve hançerimi kalbinden geçirdim. Ben adamları indirdikten sonra diğerleri geldi ve öğrencileri alarak aşağıya indiler. Ben de Rami'yi kucağıma alarak aşağıya indim.
(...)
Yurda Gittiğimizde Rora telaşla yanıma geldi ve Rami'ye baktı. Rami'yi odasına yatırdıktan sonra  Rora ile onu yalnız bıraktım...







*ੈ✩‧₊˚༺☆༻*ੈ✩‧₊˚*ੈ✩‧₊˚༺☆༻*
Evett bölüm nasıldııı?

OY VERMEYİ UNUTMAYIN⭐️

Yıldız AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin