[Yeni bir kurgu ile karşınızdayım, bu kurgumda biraz fazla ağlayabiliriz.]
[Şimdiden iyi okumalar bebişlerim. Bol ağlamalar.]
[Başladığınız tarih?]
[Ecmel Minel Külen]
Tam bir senedir bu adam ile yaşıyordum. Bir senedir yemediğim dayak kalmadı.
Bir senede yirmi sene yaşlanmıştım. Vücudumun her yerinde dayak izleri, sopa izleri vardı. Vücudumdan nefret etmiştim. Kaç kere evden gitmeye çalışmıştım fakat olmamıştı.
Bu adamdan kaçamıyordum olmuyordu, daha yirmi dört yaşındaydım fakat yaşadığım her şey beni yaşlandırmıştı.
Vücudumda güç kalmamıştı gerçekten. Kaç gece zorla ilişkiye girdirmişti. İstemediğim her şeyi yaptırmıştı. Evli olmadığımız halde zorla ilişkiye girdirmişti.
Babamdan nefret etmiştim. Hayatımı mahvetmişti, daha önce okuyordum fakat okuyamamıştım. Okul hayatım bile bitmişti. Zaten son senemdi ve zaten bitirecektim.
Evden dışarıya çıkamıyordum. Kendimi bir ölü gibi hissediyordum. Her gece ilişkiye girmediğim için yediğim dayakları unutamıyordum.
Eğer annem yanımda olsaydı asla bunlar olmayacaktı. Hayatım bu kadar kötü olmayacaktı. ablamı alıp gitmişti. Abim ise elinden geldiği kadar korumaya çalışmıştı beni fakat olmamıştı. Abim şuan yaşıyor muydu yaşamıyor muydu bilmiyordum.
Annemden de babamdan da nefret ediyordum. Bir sene önce altmış kiloydum. Şuan ise kırk sekiz kiloydum. Giydiğim her şey bol oluyordu. Hiçbir şey yakışmıyordu.
"Giray gelecek, üzerini giy ve aşağıya in." dedi.
"İnmek istemiyorum Halil." dedim.
"Ecmel, kafamın tasını attırma." Elinde ki maddeyi poşeti ile masanın üzerine bıraktı."Ecmel, üzerini giy ve aşağıya gel." dedi.
Poşetten çıkardığı maddeyi ağzına attı."İçme şunu, deliriyorsun. Acısını benden çıkarıyorsun. Vücudumda vuracak yerin kalmadı be. Bir senedir ölü gibi yaşıyorum ya senden nefret ettim." dedim sinirle.
"Acısını, senden çıkarmıyorum güzelim." dedi.
İğreniyordum, Halil'den iğreniyordum."Tamam çık üzerimi giyeceğim." dedim.
"Çıkmıyorum Ecmel. Senin vücudunu artık çok iyi biliyorum neden benden utanıyorsun ki?" dedi.
"Seni görmek dahi istemiyorum." dedim bağırarak.
"Sana şuan elimi kaldırmayacağım ama ne için kaldırmayacağım biliyor musun? Aşağıda Giray oturduğu için ve Giray'ın yanına o yüzle inmemen için." Boğazımı gösterdi."Boğazlı bir şey giy. Boğazında ki izler gözüküyor." dedi.
"İğrençsin." dedim.
Kaşları çatıldı, fakat hemen düzeltti üzerini düzelterek odadan çıktı. Giyinme odasına doğru ilerledim. Elime gelen kazağı çekerek aldım. Siyah renkti. Altına ise siyah bir pantolon çıkardım. Kazağı boğazsız giyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ DERİLER
Aksi"Bırak." diye bağırdımda ellerini vücudumda gezdirdi. "Bırak Halil bırak." dedim bağırarak. Boynumun her yerine öpücükler bırakıyordu. Ellerini vücudumda gezdiriyordu."İster iste, ister isteme. Senin fikrin beni asla ilgilendirmez. Vücudumdan, boy...