9•

57 19 15
                                    

Evet Jisung,
Güneşin, ayın, yıldızların evi olan gökyüzü kadar güzelsin.

Jisung

Tekrar tekrar okudum yazdığını. Her okuyuşumda apayrı bir heyecanla kuş gibi çırpınan kalbimi hissetmeseydim eğer o an benim için zamanın durduğunu söyleyebilirdim.

Kalbime fazla geliyordu bu adam. En ufak sözü, en ufak bir iltifatı bile böyle ince bir düşünceyle yazanı sevmemek mümkünmüydüki?

Hele ki bu Lee Minho'ysa~

Yaklaşık on beş dakika yazdıklarıyla bakıştıktan sonra teşekkür etmiştim ve tatlı bir sohbetle bitirmiştik günü birlikte.

Ertesi sabah uyandığımda anlam veremediğim-hayır anlamını gayet iyi biliyordum- bir mutluluk vardı içimde, kalbimde.

Hemen kalktım ve basit işlerimi hallettikten sonra dolabımın karşısına geçtim. Bu mutluluğa özel güzelce giyinmek istiyordum.

En güzel kıyafetlerimi giydikten sonra Jeongin'i aradım. Evet sanal değildi. Gerçek, kanlı canlı bir çocukluk arkadaşıydı o. Aslında lise pek çocukluk sayılmazdı ama olsun.

Dediğim gibi lisede tanışmıştık onunla. Kardeşim gibi değilde direk kardeşim diyebilirdim hatta. Gerçekten çok düşkündüm ona.

"Alo hyung?"

"Jeonginim, naber?"

"İyidir oturuyorum, ne oldu da aradın bu erken saatte?"

"Ay sen boşver saati. Ne var saatte ayrıca, hadi hazırlan in aşağı geliyorum."

"Sen iyi misin? Birşeyler var ama neyse."

"Geliyorum dedim. Kocaman öpücük~"

Cevap vermesini beklemeden kapattım. Hyunjin'e haber verip çıkacaktım ki arkamdan seslendi. "Pişt."

"Ne Hyunjin ne?"

"Abinle düzgün konuş önce."

"Ne var hyung?"

"Bana su getir."

"Siktir git ya."

Sinirlenmeyecektim.

Yolda yürüdüğüm sırada favori pastaneme girdim ve iki cheesecake iki de kahve alıp tekrar koyuldum yola.

Yalnız yürümüyordum şu an aslında çünkü yanımda dün geceden beri yüzümden düşmeyen gülümsemem vardı. Bir de kalbimdeki o koca kedi :)

Minho

Gözlerimi açtığımda pencereden sızan güneş ışığını gördüm ilk önce, sonra odayı turlayan gözlerim aynada duraksadı ve gülümseyişimi farketti. Daha tanışalı çok kısa bir süre olan bu güzel herifmi getirmişti bu hale beni?

Sırtımı başlığa koydum ve dün bizimkilerle çektiğimiz fotoğrafları paylaştım hesabımda.

Sırtımı başlığa koydum ve dün bizimkilerle çektiğimiz fotoğrafları paylaştım hesabımda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
°•moon and sun•°|minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin