Κεφάλαιο 9ο

80 11 15
                                    

Από την στιγμή που διάβασα το χαρτάκι με το μήνυμα του τύπου με το τατουάζ δεν μπορούσα να τον βγάλω από το μυαλό μου.

Είχα σοκαριστεί τόσο πολύ που είχε καταλάβει ότι τον παρακολουθουσα και το κυριότερο οτι θα έμπαινα στον πειρασμό να τον ψάξω στον χώρο και να ψαχουλεψω τα πράγματα του, που παρεμπιπτόντως από το σοκ δεν κατάλαβα ότι είχα πάρει την μπλούζα του φεύγοντας.

Έχοντας την μπλούζα στα χέρια άρχισα να την επεξεργαζομαι όχι ότι θα έβρισκα κάτι απλά ήθελα να το κάνω χωρίς λόγο.

Το κινητό μου δονηθηκε και βγάζοντας το από την τσέπη είδα πως είχα μήνυμα από έναν άγνωστο αριθμό.

Μ' άφησες χωρίς μπλούζα 😉

Το κινητό μου έπεσε από το χέρι. Που στο καλό ο άγνωστος με ήξερε και είχε τον αριθμό μου.

Καλά για την μπλούζα δεν το σχολιάζω γιατί βλακας δεν είναι να μην καταλάβει ότι λείπει αλλά τι φάση; Αρχίζω και τρομάζω.

Καθώς πήγα να σκύψω να πιάσω το κινητό μου είδα τον ψυχακια να στέκεται ακριβώς απέναντι μου.

Ανοιγοκλεισα τα μάτια μου πολλές φορές για να δω αν έβλεπα καλά και όταν βεβαιώθηκα πως είναι όντως εκεί σηκώθηκα από την θέση μου για να πάω να του μιλήσω.

"Ωπ μια νεράιδα" μου είπε πονηρά κοιτάζοντας με από πάνω προς τα κάτω.

Μην χάσει το θέαμα ο γελοίος. Το σίχαμα της κοινωνίας.

"Ωπ ένας μαλακας" του απάντησα και η διάθεση του χάθηκε εντελώς.

Άμα πω πως δεν το ευχαριστηθηκα που το πρόσωπο του σκοτείνιασε θα ήταν ψέματα. Αλλά απολαμβάνω να τον βλέπω έτσι. Ε όχι κύριε μόνο να γελάτε. Είπαμε.

"Άκου νεράιδα, χαλάρωσε λίγο με τους χαρακτηρισμους" είπε όσο ήρεμα μπορούσε.

Εγώ όμως δεν ήμουν ήρεμη. Δεν μπορούσα και αν ήθελα.

Ο τύπος πέρα από ψυχακιας, με παρενοχλουσε.  Όπου και να πήγαινα τσουπ εμφανιζόταν. Σε λίγο και στην τουαλέτα δεν θα μπορώ να πηγαίνω γιατί θα βρίσκεται εκεί.

Ουπς! Το ξέχασα πως και στην τουαλέτα μου έχει μπει.

Δεν θα γλίτωνα από αυτόν με τίποτα.

"Σε παρακαλώ πολύ, πάρε τα πράγματα σου και δίνε του" του ζήτησα όσο ευγενικά μπορούσα.

Don't Blame Me Donde viven las historias. Descúbrelo ahora