2•Bölüm

8 1 0
                                    

2. BÖLÜM

Bahar, Hakan'ın yanındaki sandalyeyi çekip oturur.

Bahar: Hakan uyumaman lazım elinden geldiğince... Biliyorsun..
Hakan: Gözümü zor açıyorum ya... Off...
Bahar: Konuş da en azından uyumazsın...
Hakan: Ne konuşalım ki?
Bahar: Yurt dışından ne zaman döndün?
Hakan:(gözlerini aralar) Sen nerden biliyorsun?
Bahar: Nesrin A-... Yani Annen söylemişti... Görüşüyoruz hâlâ...
Hakan: Anladım... 1 ay oldu sayılır... Bugün de iş görüşmesi için gelecektim... Ama işte kaza olunca...
Bahar: Kazayı hatırlıyor musun?
Hakan: Çok hızlı gitmiyordum... Sonra ne olduğunu anlamadan önümde duran taksiye çarptım... Kazanın sebebi neymiş?
Bahar: Detayları bende bilmiyorum... (Sessizlik olur) Eee sen nasılsın peki?... Yani neler yaptın yurt dışında...
Hakan: Eğitimler, seminerler falan... Ara sıra Türkiye'ye gidip geldim... Öyle yani... Sen neler yaptın peki?
Bahar: Yani...  İşte, sen gitmeden önce -.... Yani mahkemeden sonra bu hastaneye iş başvurusu yapmıştım... Sen gittikten sonra da buraya başladım... Genel Cerrahinin Bölüm Şefiyim...
Hakan: Hmmm, şeflik ha?... Çok yakışır sana...
Bahar: Teşekkür ederim...☺️
Hakan: Peki sonra?...
Bahar: Yani öyle işte...
Hakan: Anladım...(sessizlik) Bahar... Ben...
Bahar: Evet... Sen ne?
Hakan: Iıı şey... Ben bu hastanede çalışmaya başlayacağım...
Bahar: Aa... Çok güzel, sevindim senin adına...
Hakan: Sağol... (Esner)
Bahar: Hakan... Uyumak yok tamam mı?
Hakan: Tamam denerim... Bir şey soracağım... Kahve içmem yasak mı?
Bahar: Evet...
O sıra telefonuna çağrı gelir.
Bahar: Hakan ya benim gitmem gerek... Uyumamaya çalış olur mu?... Lütfen...
Hakan: Tamam... Merak etme beni...(sessizce) Seni düşünmekten uyuyamam ki zaten...
Bahar: Efendim bir şey mi dedin?
Hakan: Yok demedim güzelim... Sen gidebilirsin...
Bahar: Tamam...

Bahar odadan çıkar. Hakan ise o an "güzelim" dediğinin farkına varır.

Hakan: Hiiiiih... Hay dilimi eşek arısı soksun ya... İnşallah anlamaz...(başını geri yatırıp, iç çeker) Bir insan hiç mi değişmez?... Hâlâ ilk gün ki gibi güzel...
Baharın kendisini bıraktığı günü hatıralar.

Flasback/ 2 Yıl Önce
Hakan koşarak Acil kapısından giriş yapar. Danışmanlığın önüne gelir.

Hakan: Eşimi buraya getirmişler. Bahar Çınar...
Danışman: Hemen bakıyorum... Az önce ameliyattan çıkmış... 2. Kat, 556 numaralı oda...
Hakan: Tamam...

Bahar Oda Önü
Hakan koşarak gelir. Ezgi kapı önündedir.

Hakan: Ezgi... Ezgi, Bahar iyi mi?... Noldu, neden ameliyata almışlar?
Ezgi: Hakan sakin ol önce... Merak etme... Apandisit ameliyatı olmuş...
Hakan: Aklım çıktı ya... Yanına gireceğim...
Ezgi: Dur şimdi girme... Yalnız kalmak istediğini söyledi...
Hakan: Ben onun kocasıyım Ezgi!... Arkadaşı değilim...

Hakan, kapıyı tıklatıp içeri girer. Bahar ağlamaktan gözleri şişmiş haldedir. Hemen toparlanır.

Hakan: Bahar'ım, güzelim... Noldu sana...
Bahar: İyiyim ben... Yok bir şeyim...
Hakan:(baharın ellerini tutar) Canım benim nasıl geldim hatırlamıyorum bile... Aklım çıktı...
Bahar:(ellerini çeker) İyiyim dedim ya Hakan... Bunaltma beni...
Hakan: Bahar... Yapma canımın içi... Keşke yalnız bırakmasaydım seni...
Kısa bir sessizlik olur.
Bahar: Hakan!... Ben ayrılmak istiyorum...😔
Hakan:(şokla) Ne!... Ne demek bu şimdi?...
Bahar: Ayrılmak istiyorum... Yapamıyorum artık... Sen ya da ben bir avukat bulalım... Bir an önce bitsin...
Hakan: Güzelim... Sen ne dediğini farkında mısın?... Ne demek boşanmak istiyorum?
Bahar: Farkındayım... Ve gayette ciddiyim... Eğer beni anlıyorsan... Şimdi beni yalnız bırak...
Hakan: Bu kadar mı?...(ayağa kalkar) Peki madem... (Bahar'a doğru eğilir) Senin bu yaptığın varya... Cinayet...😡
Bahar, Hakan'ın yüzüne bakmaz. Hakan kapıyı öyle bir çarpar ki, Bahar yerinden sıçrar ve ağlamaya başlar.

Ezgi: Hakan noluyor?
Hakan: Bahar'la boşanıyoruz...
Başka bir şey demeden çıkıp gider. Ezgi hemen baharın yanına girer. Bahar, ezgiye sarılır ve saatlerce ağlar.
~~~~~~~~

1 Hafta Sonra/ Mahkeme Salonu
Hakim: Boşanmakta kararlı mısınız?
Bahar: Evet Hakim Bey...
Hakim: Peki siz beyefendi?
Hakan, baharın gözlerinin içine bakar ve hâkime döner.
Hakan: Evet...
Hakim: Karar... Yaz kızım... Hakan Çınar ve Bahar Çınar'ın boşanmaları için herhangi bir problem olmadığı sonucuna varılmıştır... Aile birliğinin sonlandırılmasına karar verilmiştir.
~~~~~~

Bahar acile gelir.
Sinem:hocam Sena Çıra 13yaşında yüksek ateş ile acil servise başvurdu
Bahar:ateşi kaç
Sinem:39.5
Bahar:hemen bi serum bağlayalım içine vitamin ekleyin
Sinem:tamam hocam
Bahar:geçmiş olsun
Annesi:sağolun hocam
Bahar acilden çıkar Hakanın yanına gitmesi gerekiyodur ama geri gitmeye cesareti yoktur.Aliyi görür
Bahar:Aliii
Ali:ha efendim
Bahar:nereye
Ali:kahve alıcam
Bahar:senden birşey istesem
Ali:söyle tabi
Bahar:Hakanın sabaha kadar uyanık kalması gerekiyo benim hastam var rica etsem sen Hakanın yanında durabilirmisin
Ali:Hakan kim?
Bahar:benim fakülteden arkadaşım...çocuk doktoru bugünki kazada oda vardı hatta göğüs tüpü takılan kıza o müdahale etti
Ali:gidip tanışıyım bakalım
Bahar:çok teşekkür ederim
Ali:ne demek...kolay gelsin
Bahar:sağol...1356 oda numarası
Ali:tamam
Ali gider.

HAKAN ODA
Ali odaya gelir.
Ali:merhaba Ali ben acil serviste çalışıyorum Bahar gönderdi beni
Hakan:merhaba Hakan bende çocuk doktoruyum
Ali:memnun oldum
Hakan:bende...Bahar neden gelmedi
Ali:onun hastası var o yüzden...ee sen nerden tanıyosun Baharı?
Hakan: Aynı fakültede okuduk... Ordan
Ali: Bahar söyledi, artık burdasın sanırım?
Hakan: Evet öyle oldu... Aslında kaza olmasaydı buraya iş görüşmesi için gelecektim... Hoş Rıza Hoca'yla konuşmuştuk... Ama bugün göremedim
Ali: Nasıl yani? Başhekimi tanıyor musun?
Hakan: Evet... Fakülte zamanlarında konferans için gelmişti... Konferans sonrası konuşma fırsatım olmuştu... Yurtdışında ki işlerim bitince geldim, Rıza Hoca'yla iletişime geçtim... Sonrası aynı hikaye işte... Buradayım yani...
Ali: Vay iyiymiş... E o zaman Bizim ekibi anlatayım o zaman... Hem vakit geçer hem de seni de uyutmamış olurum...
Hakan: Bana farketmez...
Ali, Ezgi den başlayıp Mesut hocaya kadar herkesi anlatır. En son Pınar kalır.
Ali: Bide Pınar var... Kendisi Estetik Cerrahi Uzmanı... Ve benim kalbimin sahibi... Yani kız arkadaşım...
Hakan: Ya ne güzel...
Ali: Çok güzel... De işte...
Hakan: Bir sorun var sanırım...
Ali: Biz 3 yıldır birlikteyiz... Ailesi de biliyor... Ama buna rağmen babası evlenmemize izin vermiyor...
Hakan: Babası kim?
Ali: Başhekim Rıza Soylu...
Hakan: Şaka yapıyorsun...
Ali: Çok ciddiyim...
Hakan: Yani şimdi... Gülü seven dikenine katlanır diye boşuna dememiş atalarımız...
İkiside gülüşür. Sohbet sabaha kadar devam eder.

~~~~~~~

Bahçe
Bahar, kahvesini alıp kendini bahçeye atmıştır.
Hakan'ı gördüğü andan itibaren içinde tuttuğu şaşkınlığı, mutluluğu, korkuyu... Hepsi ağlamaya başlaması ile dışarı çıkar. Ağlaması daha artar.
Bahar: ALLAH KAHRETSİN... KENDİMDEN NEFRET EDİYORUM... NEFRET EDİYORUM... 😭😫
SON...

Evetttt bir bölümün daha sonu oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 💕

Ölümle Yaşam Arasında İnce Bir Çizgi Where stories live. Discover now