Másnap elég korán még Charles elött felketlem, és nem akartam felébreszteni mert neki délután szabadedzése lesz. Szóval gondoltam elmegyek futni. Halkan kikeltem az ágyból felöltöztem felvettem a cipőmet. A szállodából kiérve láttam meg hogy még csak most kel fel a nap és senki sincs az utcán, szóval a fejhalgatómat a fejemre rakva indultam el futni Szaúd-Arábiába utcáin.
1 és fél óra futás után fáradtan léptem be a hotel szobába de arra nem számítottam hogy egy félmeztelen Charles Leclerc fog fogadni aki még kómás és vizet próbál magának engedni.
-sziaa Charles-csiptem bele az oldalába hátulról amitől egyből éber lett
-hmmm...hát te hol voltál?-fordult velem szembe és a kezét a derekamra tette
-futottam egyet-válaszoltam
-nem is tudtam hogy ilyen sportos csajom van-mosolyodott el
Ööö...bocsánat mióta is vagyok én a csaja,meg sem kérdezte hogy leszek e a barátnője
-mehetünk le reggelizni?-kérdeztem mosolyogva
-persze-nyomott egy gyors csókot a számra és a fürdő felé vette az irányt
20 perc múlva mind a ketten készen voltunk és elindultunk le a szálloda kajáldájába. Én egy térd fölé érő fehér kék virágmintás ruhát viseltem és egy fehér papucsot Charles pedig egy fehér nyári inget és egy kék nadrágot. Beérve a kajáldába Landot láttam meg az egyik asztalnál ahogy Verstappenel beszélget, mikor rámnézett örömöt és meglepődöttséget láttam a szemében de amint meglátta hogy Charles kezét fogom egyből el is fordult majd mondott valamit Maxnek aki egyből oda nézett ránk. Egy másik asztalnál megláttam Carlost és a barátnőjét Rebeccát szóval gondoltuk csatlakozunk hozzájuk. Charles lepacsizott Carlossal majd egyből nagy beszélgetésbe kezdtek és pedig csak lültem Rebecca mellé.
-Kovács Laura-nyujtottam neki a kezem de ő helyette hirtelen megölelt
-Rebecca Donaldson-mosolygott rám miután elengedett
-na ti hogyan?-mutogatott Charles és köztem
-hosszú sztori, röviden Lando megbántott és Charles nyugtatott meg-néztem Charlesra
-érdekes-mondta
Reggeli közben még rengeteget beszélgettünk majd elköszöntünk egymástól mert itt az ideje elindulni ki a pályára mert még interjúkat kell adni a fiúknak a szabadedzés elött.
-Charles jó leszek így vagy átöltözzek-nézegettem magam a szoba tükrében
-gyönyörű vagy így nekem Lau-mondta mosolyogva
-jó akkor nem öltözök át-mondtam
A szobából kilépve a parkolóba egy kocsi fogadott minket beültünk Charlesal hátra és elindultunk a pályára rendőri kísérettel.
-nekem ezt még meg kell szoknom-néztem az előttünk haladó rendőr autót
-majd megszokod hidd el nekem-mosolygott rám
A pályára érve Charles elköszönt tőlem és már ment is interjúkat adni. Carlosék is pont akkor értek a pályára mint mi szóval miután a fiúk elmentek mi Rebeccával beültünk egyet kávézni és beszélgettünk a szabadedzés kezdetéig majd utunkat a Ferrari garázs felé vettük ahol kényelembe helyeztünk magunkat és néztünk a szabadedzést. Egy gyors insta poszt is bele fért még azért.
laura_kovacs
Forza Ferrari🏎❤️ @iamrebeccad
Liked by charles_leclerc, carlossainz and 2828 others
ESTÁS LEYENDO
Ártatlan kívánság/Lando Norris f.f/
FanficCsak egy ártatlan kívánság volt..... A történetben a két főszereplő között elég nagy korkülönbség van.