Bölüm 113

52 9 55
                                    

Lee artık ninjalık kariyerine devam edemeyecek bir vaziyettedir.

Lee'den :

Gözlerimi açtığımda kendimi aynı yerde yani ameliyathanenin orada bulmuştum. Etrafıma bakındığımda Rin senseiyi görememiştim. Bu yüzden ameliyatımın nasıl geçtiği hakkında bilgi edinmek için karşımda ki sandalyede oturan Karin'e sormaya karar verdim.

"Rin sensei , odada olmadığına göre ameliyat bitti sanırım." dedim.

Karin üzgün bir şekilde "Evet , bitti..." dedi.

Karin'in yüz ifadesinden ve ses tonundan anladığım kadarıyla ters giden bir şeyler vardı.

Bu ters giden şeyin ne olduğunu öğrenmek için "Kötü bir şey mi oldu ?" diye sordum.

Karin alçak sesle "Başaramadık" dedi.

Karin'in bu lafından sonra bedenim korkunun esiri olmaya başlıyordu. "Anlamadım neyi başaramadınız ?" diye sordum. Umarım düşündüğüm şey değildir...

Karin "Amliyat başarısız geçti." dedi. Karin bunu dedikten sonra göz bebeklerim kendi kendine büyümeye başlamıştı.

"Bunun anlamı..." dedim ama cümlemin devamını getirmeye dilim varmıyordu. Çünkü bu dünyada en çok korktuğum olay sanırım başıma gelmişti.

Karin "Evet , yaşadığın yaralanma yüzünden ve bizim müdahalemizinde işe yaramaması yüzünden artık bir Konaha ninjası değilsin." dedi.

Bu durumu kabul edemeyerek "Hayır hayır hayır şu şakaya bir son ver Karin !" dedim.

Karin üzgün bir şekilde "Lee" demişti.

Göz yaşlarıma hakim olmaya çalışarak "Ben daha gençlik ateşimin baharındayım. Benim için her şey burada sonlanamaz ! Daha gerçekleştirmek istediğim hayallerim var. Lütfen bana söylediklerinin gerçek olmadığını söyle" dedim.

Karin "Malesef..." dedi. Bunu dedikten sonra kendimi yataktan yere attım. Daha yeni başarısız bir ameliyattan çıktığım için bütün vücdum acı çekiyordu.

 Daha yeni başarısız bir ameliyattan çıktığım için bütün vücdum acı çekiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Göz yaşlarıma hakim olamıyordum. Bunun sebebi vücudumun çektiği acı yüzünden değildi. Bunun sebebi artık Konaha'nın yeşil canavarı olamayacak oluşumdu.

Ben sesli bir şekilde ağlamaya devam ederken odanın kapısı açıldı ve içeriye iki kişi girdi. Göz yaşlarım o kadar çoktu ki etrafımı bulanık görüyordum. Bu yüzden başta odaya kimin geldiğini anlayamamıştım. Ama daha sonra onların kim olduğunun farkına varmıştım.

 Ama daha sonra onların kim olduğunun farkına varmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin