"Chay, iyi misin?"
Chay abisi ile antrenman yaptığında ters bir şekilde düşmüştü ve Pete hızlıca yanına gelmişti.
"Bir şeyim yok, dizim acıdı sadece biraz." Demişti Chay dizini tutarak konuşup.
"Gel bir revire gidelim istersen."
"O kadar önemli değil Pete, kötü düşmedim o kadar."
Chay bunu derken Vegas onlara doğru ilerlemeye başlamıştı.
Pete buraya geleli neredeyse iki hafta olacaktı ve büyük dövüşler henüz başlamamıştı.
Vegas ile... İyi anlaşmaya çalışıyordu. Aslında Vegas vahşi bir hayvan gibiydi, aç olmadığı sürece saldırmıyordu.
Sorun şu ki, Pete onun ne zaman aç ne zaman tok olduğuna henüz karar verecek kadar tecrübeli değildi.
"Porsche, biraz antrenman yapalım mı?" Demişti Vegas onların yanına geldiğinde. "Ufaklığa biraz rahat ver de dişine göre bir rakiple yarış."
Vegas gelmeden önce buradaki en iyi dövüşçü hep Porsche olmuştu. Ne zaman Vegas gelmişti, Porsche'un da krallığı sarsılmıştı. Bu yüzden Vegas'tan pek haz etmezdi.
Çıktığı 10 dövüşün 9'unu kazanıyordu Porsche ama Vegas yüzde yüzle oynayan birisiydi.
Her şeyin aksine Vegas ile antrenman yapmak gerçekten zevkliydi.
"Yapalım hadi." Demişti Porsche ilerideki ringe ilerlerken. "Sıkılmıştın zaten."
"Yenilmelere doyamadın Porsche." Deyip gülmüştü Vegas. Porsche'u yenmek artık ona zevk bile vermiyordu.
Onlar ringe çıktığında diğerleri de izlemek için toplanmışlardı. Özellikle Chay en önden izleyecekti çünkü abisi ve Vegas'ın maçları en sevdiği maçlardandı.
O sırada koç da ringe çıkmış ve onlar için hakemlik yapma işine girişmişti. Pete de o sırada Chay'ın yanına gelip oturmuştu.
"Abimin hiç şansı yok resmen."
"Abine olan güvenin hayran bıraktı Chay."
"Ama öyle. Daha önce Vegas'ı hiç yenemedi. Açıkçası Vegas'ı yenen kimse olmadı şu ana kadar."
Pete buraya geldiğinden beri profesyonel bir maç oynanmamıştı ama bu ayın sonunda bir turnuva olacağı söyleniyordu.
Ve ilk kez Vegas ve Porsche'un maçını izleyecekti. Açıkçası heyecanlanmıştı.
Şiddet içeren şeylerden hoşlanmazdı aslında ama profesyonellik için izleyebilirdi.
Sonuç olarak koçun düdüğü ile maç başlamıştı. İlk raundda her şey güzel gidiyordu. Darbeler karşılıklılı şekilde devam etmişti. İkisi de bu işin hakkını veriyordu.
İkinci raudda ise işler kızışmıştı. Artık yumruklar daha sert, darbeler daha vurucuydu. Bir ara Porsche'un dizine aldığı darbe ile yere düştüğünü fark etmişti Pete. Porsche dizini tutup kalksa da Pete bunun sonunun iyi olmayacağını düşünüyordu çünkü aldığı darbe çok tersti.
İkinci raund sonunda Pete hızlıca Porsche'un yanına gitmişti.
"İyi misin? Dizine bakayım hemen."
"İyiyim ben Pete, sorun yok."
"Kötü bir darbe aldın Porsche." Demişti Pete Porsche'un önüne çöküp dizine bastırırken.
"Hey, ilk benimle ilgilenmen gerekmez mi?"
Vegas'ın sesi bir süre Pete'in kulaklarında yankılanmıştı.
"Hemen geleceğim. Porsche sen de maça devam etme yoksa kendini sakatlayacaksın, dizinin dinlenmesi lazım."
Pete ayaklanıp Vegas'a doğru ilerlerken Porsche onu dinleyecek gibi durmuyordu ve Pete bunu fark etmişti.
"Neyiniz var bay Vegas?"
"Bir şeyim yok ama her maçtan sonra ilk bana gelmen gerektiğini öğrenmen lazım. Şimdi ringten in."
"Maça devam edemezsiniz. Porsche dizine ters bir darbe aldı ve riskli olabilir."
Pete bunu dediğinde Porsche itiraz etmişti.
"Sorun yok, ben devam edebilirim."
"Edemezsin demiştim Porsche. MR bile çekilmesi gerekebilir. Bay Vegas, maçı burada bitirebilir miyiz?"
"Doktor sence bu durum benim umurumda mı? İsterse dizi kopsun, bu maçı istiyorum ben. Devam edemeyecekse de korkaklar gibi kendisi çekilsin."
"Devam edeceğimi söylemiştim ya."
"İnat etme Porsche." Demişti Pete ona bakarak. "Koç, devam etmemesi lazım, maçı bitirelim."
"Ben doktoru dinleyeceğim." Demişti koç Porsche'a yönelip. "Seni MR için hastaneye götüreceğiz. Vegas sen de antrenmana devam et."
Porsche koçun lafının üstüne laf edemeyeceği için onu dinleyip ringten inmişti. Ringte Pete ve Vegas harici kimse kalmamıştı ve Pete kitlenmiş halde Vegas'a bakıyordu.
"Gerçekten hiç vicdanınız yok, değil mi?"
"Olması mı gerekiyor? Sence vicdanım olsa bu mesleği yapabilir miydim?"
"Dizinde ciddi bir sakatlık olabilirdi."
"Peki bu benim problemim mi doktor? Devam etmek isteyen kendisiydi, sorumluluk ona ait."
Gerçekten Pete kime laf anlatıyorsa şu an. Karşısında en kaskafa insanlardan birisi duruyordu.
"Yine de... Anlayış gösterebilirdiniz."
"Anlayışı korkaklar gösterir doktor, oradan bakınca korkağa mı benziyorum?"
Buradan bakınca insana da benziyorsunuz ama değilsiniz demek istemişti Pete ama kendini tutmuştu.
"Ve tekrar uyarayım doktor, maç esnasında ilk bana geleceksin. Tabii buradaki günlerinin sayılı olmasını istemiyorsan."
....
Hele yarragamaaa bak hele
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jinx (Vegaspete/Kimchay)
FanfictionBu hikayede Jinx adlı yaoinin Vegaspete ve Kimchay kurgusuna uyarlanmış halidir. Kişi ve karakterler manhwaya paralel olacak lakin olay akışı genel akışın dışında, özgün bir hikâye akışı olacaktır