Hyunjin yürürken bana döndü. Uzun, uzun bedenimi süzdü.
Felix... Çok güzel olmuşsun
Hyunjine dönüp, gülümsedim.
Teşekkür ederim.
Hyunjinde bana gülümsedi. Ve sanırım sıra bendeydi. Hyunjini baştan aşağı süzen bu sefer bendim. Aslında benzer kıyafetler giymiştik.
Hyunjinin üzerinde beyaz bir askılı, onun üzerinde mavi oversize bir gömlek, altındaysa yine mavi oversize bir şort vardı.
En sevdiğim iki renk, o mükemmel insanın üzerinde dahada mükemmelleşiyordu.
Hyunjin bakışlarımı hissetmiş olmalıki bana döndü.
Hyunjin... Çok yakışıklı olmuşsun
Keyifle gülümsedi.
Teşekkür ederim
Rica ederim
Hyunjinle sonunda buluşucağımız yere gelmiştik.
Burası piknik yapılabilen bir orman parktı. Çocuklar yere bir örtü sermiş onun üzerindede küçük minderler vardı. Bir sürü yiyecek ve içecek almışlardı. Ayrıca bir kaç oyunda vardı.Yanlarına iyice yaklaştık. Ben Jisungun yanına oturdum, Hyunjinse minderini alıp, yanıma oturdu. Bu tür hareketleri beni benden alıyordu.
S-"Sonunda gelebildiniz amk"
F-"Seung sus!"
S-"Tm"
B-"Ee, herkes burda olduğuna göre bişeyler yapalım"
Jn-"Ne yapıcazki"
C-"Benim aklıma bir fikir geldi"
J-"Neymiş amk söylesene"
M-"Çok gerginsin Jisung, rahatla"
J-"Ayh, tamam"
C-"Bence herkes kendisine bir eş belirlesin ve onun hakkınaki düşüncelerini söylesin, ona ne hissettiğini, nasıl göründüğünü anlatsın"
Jn-"Güzel, eğlenceli olur aslında"
B-"Tamam o zaman herkes eşini seçsin"
Ben kimi seçecektim? Aslında az, çok biliyoruz o kişi tabikide Hyunjin ama o beni seçmezse rezil olmak istemiyorum. Tam bunları düşünürken Hyunjin konuştu.
H-"Ben Felixi alıyorum."
Şaşırmıştım beni seçmesine, ama çokda mutlu olmuştum. Hyunjin bana döndü ve aşırı çekici şekilde gülümsedi.
B-"Ya sen Felix?"
F-"Bende Hyunjini alıyorum"
Hyunjin bu sefer daha keyifli gülümsedi ve kulağıma eğildi.
H-"Teşekkür ederim civciv"
Hafifçe kıkırdadım.
F-"Rica ederim hyun"
Hyunjin yerinde dikleşti ve önüne döndü.
C-"Ben seungmini alıyorum"
S-"Bende Chanı alıyorum"
Arkadan uzanıp Seungmini dürttüm. Sırıtıp göz kırptım.
Gözleriyle sus işareti yapınca, geri yerime geçtim ve küçük bir kahkaha attım.
M-"Ben Jisungu alıyorum"
J-"Bende Minhoyu alıyorum"
B-"Geriye Changbin ve Jeongin kalıyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frackles / Hyunlix
Hayran KurguAnne ve babasını kaybettikten sonra depresyona giren Lee Felix arkadaşlarının tavsiyesi ile beraber karaoke odalarına giderler. Yanlış karaoke odasına giren Lee Felix ve arkadaşlarının başı belaya girer ve Kaçmak için tanıştıkları 4 liseli çocukla b...