"Taehyung. Yer değiştirelim mi?"
Sakin ve yavaş çıkmasına özen gösterdiğim sesimle kaşlarını kaldırıp piç sırıtışıyla yüzüme bakmaya başladığında diliyle damağına vurarak şaklatıp başını onaylamaz bir tavırla sallarken, kocaman olan gözlerimle dudaklarımı ısırmaya başlamıştım. Açık olan bacaklarını daha çok açarken, büyük elleriyle dizine bir kaç kere vurmuştu
"Kucağıma gelebilirsin güzelim."
Oldukça ciddi çıkan sesiyle sertçe yutkunup bakışlarımı kaçırdım. Yanaklarım ve boynumun yandığını hissediyordum. Şaka yapıyor olmalıydı. Cidden şaka yapıyor olmalıydı. Tekrar kafamı kaldırıp yüzüne bakmaya başladığımda, alayla gözlerim kısılmış gülümsemeye başladımıştım. Herzamanki hallerinden biriydi işte ne bekliyordum ki?
"Ah Taehyung. Cidden uğraşma benimle yer değiştirelim. Kalk hadi."
Alayla yüzüne bakmaya devam ettiğim sırada hızla ayağa kalkmış, yana geçmesini beklemeye başlamıştım. Şimdiden başım dönmeye başlarken aynı zamanda sıcak basmıştı. Midemin bulamadığını hissediyordum.
Etrafta kısaca göz gezdirdiğimde şoför hariç herkesin uyuduğunu gördüm. Yer değiştire bileceğim kimsede yoktu ve şuan Taehyunga muhtaç durumdaydım.
"Taehyung! Kalkıyor musun üstünemi kusayım?!"
Bakışlarım tekrar Taehyunga döndüğünde istifini bozmadan ciddiyetle beni izlediğini görmüş, sinirle bir bacağımı açtığı dizlerinin üzerinden geçirip bacaklarının biraz ilerisine, uyluklarına sertçe oturmuştum. Beklemiyormuş gibi şaşırdığını belli eden bakışlarıyla gözlerime bakarken hızla yüzümü boynuna gömmüş gözlerimi sıkıca kapatmıştım. Herzaman inadına karşılık inatla cevap verirdim ama bu sefer ben bile kendimden bunu beklemiyordum.
Sıkıca yumduğum gözlerimle uyku pozisyonunu alırken hiç birşey düşünmemeye çalışarak, Taehyungun kucağında kendimi karanlığa bıraktım.
~~~
"Hassiktir oha oha neoluyor bu aşağılık yerde?! Siktir! Jungkook Taehyungun kucağında ne işin var???"
Jiminin kulağımın dibinde bağırması sayesinde yattığım sıcak yerden doğrulup etrafa baktığım sırada karşımda tüm masumiyetiyle uyuyan Taehyungu görmemle şokla baka kaldım. Siktir! En son kucağında uyuyakalmıştım!!
"Bıraksaydıkta uyusalardı Jimin. Bak ne güzel birbirlerine sarılıp uyuya kalmışlar. Niye kaldırdık ki?"
"Sus sen bi! Daha senle hesaplaşıcaz."
Yoonginin Jiminin arkasından biranda çıkıp bizi izlediğini görmemle hızla Taehyungun kucağından kalktım. İki aptal Leyla gözlerle bizi izleyip gülümserken yanımda uyanmaya başlayan Taehyungla dahada panik olup tükürüğümün boğazıma kaçmasıyla çarprazımızda oturup uyuya kalmış müdürün yüzüne ard arda öksürmem bir olmuştu.
Yanımda ayakta dikilen Jiminle Yoongi şokla bir bana bir müdüre bakarken sıçrayarak uyanan müdür elini yüzüne atıp yavaşça silmiş, sinirli bakışları bizi bulmuştu.
Dördümüz arasında kısa ve öz bir bakışma geçerken, sertçe burnumu çekmiştim. Yoongi hızla arkasını döndüğü gibi bastırmaya çalıştığı gülüşüyle arkaya kaçıp sanki telefonla konuşuyormuş gibi yaparken Jiminle birbirimize kısaca bakmış, sinirle gözünü dikmiş bize bakan müdüre dönmüştük.
"Hanginizdiniz?!"
Müdürün sinirle sessizce fısıldayan sesiyle konuşurken Jiminle beraber biraz uzaklaşmaya çalışmış. Ne gibi bir açıklama yapacağımı düşünmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just You And Me Baby |Taekook
FanfictionJungkook ve kuzeni Taehyung iki eski sevgiliydi.. Semetae Ukekook