Oy vermeyi unutmayınız
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.
Bölüm şarkısı:Feel Nothing(KESİNLİKLE DİNLEYİN+spoiler)
Bismillahirrahmanirrahim diyerek başlıyoruz.
İyi okumalar diliyorum.
Yazar'dan
"Her yanlış bir doğruyu anımsatır."
Genç,kızı evinin önüne kadar götürdükten sonra onun içeri girmesini bekledi.
Pek fazla sürmeyen bu bekleme artık sona erdiğinde genç gaza yüklendi.
Sürati fazlaydı lakin bu ona her zamanki gibi az geliyordu.Daha da hızlanmak istedi lakin çalan telefon buna engel olmuş ve onu öfkelendirmişti.
Arkadaşı Kubilay arıyordu.
Açmak istemedi,gaza yüklendi fakat ısrarla çalan telefon sonucunda bir şey olabileceğini düşünerek açmaya karar verdi.
📲
Kubilay:neden açımıyorsun lan telefonu
Mert:ne oldu ne.?
Kubilay:yarına hâllolur demiştim ya,heh işte o şimdi tamammış.
Mert:nasıl oluyor lan bu.? Şu çocuğu bulsana bana.
Kubilay:öncedende çok uğraştık Mert bulamıyoruz işte.
Mert:o zaman onu değil yumuşak karnını buluruz...Gerisi bende EyvAllah.
📲✖️
Mert sinirlerini bozmak istemedi.Nasıl olsa neredeyse bütün kızları ona şimdiden düşman etmeye başlamıştı.
Aslında Mert'in planı şuydu.
Sahte bir haber yapacak ve bu sefer kanıt olacak.Bu sayedede okuldaki neredeyse bütün kızlar ona düşman olacak.
Ve Mert bir şeyide biliyordu ki,hayatta en zor düşmanlık kendi cinsine yapılandır.
Kız kızı,erkek erkeği iyi bilir.
Huyunu,suyunu,yumuşak karnını ha birde sevdikleri ve sevmedikleri şeyleri.Daha bilmesi gereken bir şey kalmaz zaten.
Mert rahat rahat gazlamaya başladığında Mina henüz bunlardan haberdar değildi.
Eve girdiği gibi anne ve babasının yanına geçmiş,birazda olsa onlarla sohbet etmişti.Her ne kadar ailesinden nefret ediyor gibi gözüksede en değerlileri,daha doğrusu tek değerlileri onlardı.
İnsanın sevdiğini belli ettiğinde tek kalacağını öğrenmişti çünkü,Mina'da bundan korkuyordu.
Yalnız kalmaktan.Hayır,bu yalnızlık bir kişinin ve ya birden fazla kişinin yanında olmasıyla alakalı değildi.
Evet,yalnızlık güzeldi lakin isteyince.İstemeden kim yalnız kalmayı severdi ki.? Kendi isteğinle yalnız kalmak başka,istemeyerek yalnız kalmak başkaydı.
İşte Mina bu kavramları bildiği için,korkuyordu.
Bu yüzden ailesiyle uzun zamandan sonra kısada olsa derin bir sohbete girmişti.Bunun sonunda ise dinlenmek amaçlı odasına çıkıyordu.
Odasının kapısını açtı ve yüzüne vuran serinlikle pencereyi açık bıraktığını anladı.
Pencereye yaklaştı,hemen dibinde olmasada uzaktan görünen denizi izledi.Şansına bugün yıldızlar ayrı bir parlaktı.Onun parlaklığıyla eşdeğer..Telefonu cebinden çıkardı.Ekranda gördüğü fazlaca bildirim dikkatini çekmişti lakin şuan tek amacı üstünü değiştirip yatağına girmekti.
İstediğini yaptı,üstünü değiştirerek yatağına girdi.Üstünü henüz örtmemişken telefonuna uzandı.
Ceylin'den ardı arkası kesilmeyen mesajlar,instagramdan gelen bildirimler, WhatsApp okul grubunda olan biten savaşlar.
Ne olduğunu anlamamışken hiçbir şeyi gözü görmedi,yalnızca Ceylin'in mesaj kısmına girdi.
Okudukları yatakta dikleşmesini sağladığında farkında olmadan ayağa kalkmıştı.Ceylin'in yazdığı şeylerde bahsi geçen olaya bakmak için linke tıkladı.
Gördüğü şey onu hayatında belkide en fazla öfkelendiren şeydi.
Evet bundan öncede buna benzer şeyler yaşamıştı lakin bu farklıydı.Hem sadece onun hakkında değil kardeşi Mila hakkındada bir şeyler yazıyordu.
Onun yani Mert'in yaptırdığına emindi.
dogalisesifsa:
Mert ve Mina'nın arabada,kapının önünde ve yan yana olduğu fotoğraflar*
Açıklama;
Biliyorsunuz ki bundan öncesinde bir haber yapmıştım.Bu haberin doğru olmadığını sonuna kadar savunan Mina,bakın şimdi kimin kollarında:) İlk olarak söylemek istediğim şey çok rezil bir insan,sonuçta bu çocuk senin ölen kardeşin dahil herkese zorbalık yapıyor.Yazık sana Mina,birde kardeşine sadık bir insan gibi görünüyorsun..Çok duygulandık öyle değil mi.?
Her neyse senin gibi insanları çok gördü bu okul,klasik bir Mert hayranı.Hayır anlamıyorum Mert nasıl baktı bunun gibi bir kıza,neyse her şey dış görünüş değil(◠‿◕).........
Mina sinirle fırlattığı telefonun peşinden odada ki tek tük aksesuarlarıda fırlatmaya başladı.
Bağırıyordu,kısa bir süre sonra bağırma seslerine anne ve babasının seside karıştığında onları istemediğini belirterek daha çok bağırdı.Mina:Allah belanı versin senin,bu işte parmağın olsun olmasın seni yinede süründüreceğim Allah'ın cezası.
Kendine söz vermişti Mina,lakin süründürmenin tek yolunun zarar vermek olduğunu düşünüyordu,haklıydıda.
Fakat küçük bir bilgi eksikliği vardı,seven en zarar gören ve acı çekendi..(kısacası ikinizde sıçtınız.)
-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-
Oy vermeyi unutmayınız
Yarın muhtemelen upuzun bir bölüm yazarım çünkü ben Perşembe gününü severim,yani bizi cumaya bağladığı için.
Her neyse.
Sizleri çok seviyorum,kendinize çok dikkat edin ve gerçektende sevdiğinizi düşündüğünüz kişiler için kendinizi üzmeyin.Hiç kimse kalıcı değildir.
İstediğiniz bir sahne varsa yazabilir ve uygulayacağıma emin olabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Şehvet//MinMer
Novela JuvenilHaftada 5+ bölüm Her şey ikizinin intiharından sonra başlamıştı.Mina ikizini kaybetmeye dayanamadı ve onu buna sürükleyenin hayatını cehenneme çevirmek istedi.Lakin hesaba katamadığı birşey vardı,karşısındaki cazibeli ve şehvetli genç.