▒▒▒▒▒▒▒▒ ☄︎ ▒▒▒▒▒▒▒▒
𖤐 CHAPTER TWO 𖤐
▒▒▒▒▒▒▒▒ ☄︎ ▒▒▒▒▒▒▒▒
Bahçeye indiğimde bankların birinde Chuuya'yı gördüm. Tek başına oturuyordu. Elinde bir kitap vardı ama okumak yerine uzaklara bakıyordu.
Chuuya'nın yanına oturdum. "Naber, Nakahara?"
Chuuya ben onun yanına oturunca bir şaşkınlık belirtisi göstermedi. Bana bakmadı, onun yerine uzakları izlemeye devam etti.
"Pek bir şey yok. Sen?"
Onun ifadesini inceledim. "Fena değil. Ne yapıyorsun?"
Omuz silkti. "Kitap okuyorum, sanırım." Sonunda bana baktı. "Neden geldin?"
"Hiç, dolaşıyordum. Seni görünce uğrayayım dedim."
"Sadece geziyor musun? Bu sıkıcı olmuyor mu?" diye sordu.
"Pek değil." diye omuz silktim. "Az önce Dazai ile konuştum sonra da aşağıya indim işte."
Dazai'nin adını söylediğimde Chuuya'nın kaşları hafifçe seğirdi. "O bandaj israfı ucubeyle ne konuşabilirsin ki?"
Gülümsedim. "Pencerenin yanında sigara içiyordu, öylesine konuştuk."
Chuuya'nın gözleri büyüdü. "O ne-? Sınıfta sigara mı içiyordu?" Burnunun kemerini sıktı ve içini çekti. "Bu salak beni sinir ediyor..."
Tepkisine hafifçe gülümsedim.
Yüzümdeki ifadeye baktı. "Neden gülümsüyorsun?"
"Bilmem, belki de atışmalarınızdan ya da ona sesleniş şeklinden keyif alıyorumdur."
Chuuya kıkırdadı. Mavi gözleri kısıldı. "Sanırım ben de ona bandaj israfı demekten hoşlanıyorum."
Birkaç saniye susup yüzündeki ifadeyi inceledim. Bunu samimi söylemişti.
Açıkçası onu ve Dazai'yi yakıştırıyordum ancak bunu kimseye söylememiştim. İkisi de yakın arkadaşımdı.
Gözlerimi başka tarafa çevirdim ve sırıttım.
Bir gün ikisini arkadaşlıktan uzak bir pozisyonda yakalayacağıma inanıyordum, her ne kadar düşük bir ihtimâl olsa da...
》* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ • 。* 。° 。* 。 • ˚《
Oy ve yorum atın please <3
Kısa kısa bölüm yazmak ♡ Ben
~ 𝓜𝓸𝓴𝓴𝓮
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We're Just Friends ୨୧│𝐁𝐬𝐝 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫│
أدب الهواة𝐁𝐮𝐧𝐠𝐨𝐮 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐃𝐨𝐠𝐬 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 . . . 🕊 - Bsd x Reader 🕊 - High School AU 🕊 - Küfür / Argo / Uygunsuz içerik 🕊 - Angst değildir. 🕊 - Tamamiyle bana aittir. Başlama Tarihi: 3 Temmuz Çarşamba - 2024 Bitiş...