Sendou:
O çok çekici. Farklı renkte olan gözleri, ensesine doğru inen sağ gözüyle aynı renkte olan saç boyası...
O güzel yapılı vücudu, yüz hatları, sesi ve diğer her şeyi... Gerçekten ondan hoşlanmamam için bir neden yok. Böyle karizmaya sahip bir adamı fanlar kaçırır mı ki? Elbette hayır.
Her dışarı çıktığımızda onunla fotoğraf çekinen kadınlar görmekten bıktım. Bir günde o kadar kadınla temas etmesinden bıktım.
Bende onun gibi futbolcuyum ama benimle fotoğraf çektirmek isteyenlere yavşamıyorum.
Yavşak karizmatik yakışıklı pislik.
_________________
Sendou:
Spor salonunda bacak çalışıyordum. Vücudumun güzel olduğu söylenemez. Biraz kasım var o kadar. Bacak çalışmak en nefret ettiğim şeylerden biri olabilir. Cidden çok zor.
En sonunda birkaç turu tamamladığımda nefes nefese kalmıştım. Gözlerimi kapatıp nefeslenmeye çalıştığımda yanımda birini hissetmem bir oldu.
___________
Aiku:
Spor salonundaydım. Kas çalışmak motive olduğumda cidden eğlenceli ama şuanda birkaç saattir burada olduğumdan ve yorulduğumdan hiç eğlenceli gelmiyordu.
Elimdeki ağırlığı yere bırakıp avuç içlerimdeki nasırlara baktım. Karizmamı bozuyorlardı be.
Ayaktayken ellerimi belime yerleştirip biraz soluklandım.
Yerden suyumu aldığımda ona baktım. Çok güzeldi. Nefes nefese ve terli. Onun güzelliğine gülümsedim ve yanına gittim.
____________
Sendou:
Sağ tarafımı döndüğümde onu gördüm. Bana kendi su şisesini uzatıyordu.
Gülümseyip elindeki su şişesini kaptım.
"Teşekkürler."
"Rica ederim. Çok yorgun görünüyordun su biraz ılıktı ama iyi gelir diye düşündüm."
"Evet iyi geldi."
"Hepsini bitirmede bende içicem daha."
"Ahahah tamam tamam."
Onun suyundan biraz içip kendisine uzattım.
O da yanıma çömelmiş suratıma bakıyordu.
'Ne oldu?' anlamında kafamı salladığımda konuşmaya başladı.
"Aslında birkaç saat sonra iki tane kızla yemeğe çıkacağım. Arkadaşı yanına yakışıklı birisini getir dedi. Gelmek ister misin?"
"Kızlarla ilgilenmiyorum şu sıralar biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum daaaa Sendou kızlara kibar ve iyi davranan sen varsınnnn lütfennnnnnnnn"
Bir iç çekip düşündüm. Bu adamın kadınlarla flörtleşmesini görmek istemiyorum ama onu kırmak da istemiyorum. Hem orada yakınlaşabiliriz diyeceğim de beni oradaki kadınla ayarlamaya çalışacak öfff ne yapıcamm! kırılmasın bari. Of.
"Burada bir duş alıp eve gidicem. Giyinip çıkarım hemen. Hem neredeymiş bu yemek?"
"GELİYOR MUSUN YANİ!!??"
"Evet, mecburum sonuçta."
"Teşekkür ederimmmm! Senin zahmet etmene gerek yok evinin önünden seni arabayla alırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4'lü Randevu? || aiku x sendou
FanfictionBirkaç bölümlük bir 'aisen' kurgusu. blue lock !smut! Bazı mantık hataları olabilir görmezden gelirseniz sevinirim.