11. BÖLÜM

53 2 1
                                    

Selammm. Nasılsınız?? Benn iyiyimmm. Her neyse... Biraz yorgunum ama bölüm atmaya çalışıyorum işte. Şimdiden iyi okumalar✨.

Şarkı; Ander Sevdaluk, Karaduman ve yağmur- Karmate...

Bu hikayede ki kişi ve kurumların hepsi kurgudur.
💙
İyi okumalar.

💙İyi okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Her şey üst üste gelmişti. Yorulmuştum... Artık her şeyden bıkmıştım. En çok ise insanlardan yorulmuştum, bıkmıştım... Hepsi kendilerini düşünüyordu. Karşısında kinin düşüncesini umursamıyordu bile... Bazı insanlar vardı ki, üzmeyip üzen. Bazı insanlar vardı ki, üzemeyip zorlayan... Hisar... Hisar ilkiydi. Sevdiği birisini üzeni oda üzerdi. Öyle düşünüyordum. Belki sert gözükebilir yada sınırlı konuşabilirdi fakat kalbi çok güzeldi. Sevince tam seviyordu. Sevdiğinin zarar görmesini istemeyecek kadar hemde... Öyle bir yapısı vardı onunda... Belki karanlık bir adam olabilirdi ama kalbi karanlık değildi...

Acaba ben gerçekten seviyor muydum? Ben bunca zaman hislerimi kontrol edememiştim. Hić birisini sevmemiştim, aşık bile olmamıştım... Ben sevemezdim ki. Benim sevdiklerim hep kayboluyordu. Ya ölüyor..., yada kaybolup gidiyordu... Lanetimin bulaşmasını istemiyordum.

Ben ne düşünüyordum, şuan! İyice delirmiştim! O adama aşık olamazdım her halde.

Yattığım koltukdan doğruldum. Acıkmıştım. Sabahtan beri bir şey yememiştim. Akşam olmuştu. Osman delirip gelmemişti. Acaba hisar bir şey mi yapmıştı ki? Bu imkansızdı. Nede olsa yanımdaydı. Kaçırsaydı sesini duyardım. Daha fazla bu konu hakkın da düşünmek istemediğim için mutfağa girip buzdolabını açtım. Pek bir şey kalmamıştı. Masaya döndüm. Masada bir sepet vardı. Nazlı! Nazlı mandırasın dan bir şeyler alıp bana getirmişti. Sepetin üzerinde bir not kağıdı vardı. Gülümseyip içinde ki not kağıdını aldım. İçini açıp okumaya başladım. Bu kadar uzun ne yazmıştı acaba!?

Bacım! Biliyorum bana kızıcaksın ama içimde de tutamam. Hisara bütün olayları ben anlattım. Kız, yık, geç ama  anlatmam gerekiyordu. Adam sana sevdalı! Bunu nasıl görmessin!? Bak bacım biliyorum, kimseyi sevemiyorsun. Korkuyorsun. Ama yen! Yen ki herkese güçlü olduğunu göster. Karadeniz'de ki ler hatta Karadeniz bile seni," kimseyi sevemeyen yabani kız." Diyorlar. Karadeniz bile öyle biliyor. Sen onları şaşırt. Sevmeyi dene. Bak sev demiyorum. Sevmeyi dene diyorum. Dene bacım. Dene ki göster herkese gücünü. Benden bu kadar. Gerisi sana kalmış. Benim İstanbul'a dönmem gerek acil. Yeni geldim biliyorum ama annanem kalp krizi geçirmiş. Akşam uçakla gidiyorum. Yarın akşam dönerim. Öpüldün:)

OYY KARADENİZİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin