1.Bölüm

20 3 0
                                    

Ayyy bir anlık istekle yazmaya başlıyorum bölümüüü. Umarım fic'i beğenirsinizzz.

Kısa tanıtım;

Kim TaehyungAlfa, mafya ve bir bar yönetiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kim Taehyung
Alfa, mafya ve bir bar yönetiyor. 25 yaşinda. Tek gecelik ilişkileri var.
Annesi ve babası o 12 yaşındayken ayrıldı. Ve Taehyung babasıyla kalıyor.
Kendi ayrı evi var. Kızgınlık zamanı dışında cinsel birliktelik yaşamıyor.

Jeon Jeongguk
Omega, 19 yaşında. Jeongguk daha 15 yaşındayken babası onu iş ortağına satmıştı. 15 yaşından 16 yaşına kadar satıldığı adam tarafından tacize uğramış, sonrasındaysa ilk tecavüzü satıldığı adam tarafından olmuştu. Sonrasındaysa adam para karşılığında Jeongguk'u başka adamlara veriyordu.

Lee WoonAlfa, 47 yaşında

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lee Woon
Alfa, 47 yaşında. Yaptığı pis işler sayesinde para kazanıyor.

×

Jeongguk'tan

Vücudumdaki ağrılarla açmıştım gözlerimi. Ama açsam ne olacaktı ki? Küçüklüğümden gözlerim iyi görmediği için gözlük kullanıyordum. Ama bu lanet yere geldiğimden beri düzgün takamıyordum gözlüğümü.

Neden mi?

Size hayatımı en başından anlatayım. Annem ve babam alfa. Bir abim ve kardeşim var. Abim alfa olduğu için hep sevildi, övüldü, suçu olsa bile sürekli ört bas ettiler. Annem bana hamile olduğunda omega olduğumu anlamışlar. Ama annem aldıramazdı artık beni. Artık 6 aylıktım ve eğer annem beni aldırmaya kalkışırsa kendi canından ola bilirdi.

Doğdum, ama hiç sevilmedim. Benden 5 yıl sonraysa bir kardeşim daha oldu. Kız kardeşimi çok seviyordum. O bir betaydı. Yani yine benden üst bir ırktı.

Okulda bütün derslerim iyiydi. Ama matematik dersini bir türlü anlayamıyordum. Matematik dersinden 76 aldığım için yemediğim dayak,işitmediğim küfür kalmamıştı.

Halbuki abimin hiç bir dersi iyi değildi!
Annemlerse onu hep övdüler.

15 yaşındayken 18 yaşındaki bir alfa bana çıkma teklifi etmişti. Bense o çocuğu reddetmiştim. Çocuğun gururumu kırılmıştı ne olduysa benim adımı okulda orospu diye çıkarmıştı. Bu babamın ve annemin kulağına gittiğindeyse beni dövmüş, daha sonraysa bu lanet yerdeki iğrenç adama vermişlerdi.

Buraya geldiğimden beri buradaki o şeytan bana sürekli dokunuyor, kendini bana bastırıyor ve o iğrenç, midemi bulandıran feromonlarını yayıyordu etrafa.

Ve hafızamdan asla silemediğim, hâlâ aklıma geldikçe ağladığım, titrediğim gün, 17 yaşıma bastığım gün kızgınlığa girmiştim. O adamsa bana tecavüz etmişti..

Flashback;
Yazardan-Jeongguk 17.doğum gününde

Jeongguk buz gibi yerden kalkmış ve gözlüğünü takıp önündeki şu şişesinden bir yudum içmişti. Dün gece onun için diğer günlerden daha iyi geçmişti. Çünkü o adam gelip Jeongguk'u rahatsız etmemişti.

Bu yüzden jeongguk birazda olsa mutlu hissediyordu.

Jeongguk aniden sıcaklamaya başlamıştı. Kasık bölgesi karıncalanıyor ve Jeongguk'a acı veriyordu.

Genç çocuk kalktığı yerine yeniden uzanmıştı.
Deliğinde hissettiği ıslaklıkla gözleri şaşkınlıkla açılmıştı.

Jeongguk o zaman anlamıştı kızgınlığa girdiğini. Bir kaç adım sesinden sonra büyük demir kapı büyük gürültüyle açılmış adam yüzündeki o pis sırıtışla Jeongguk'un üzerine doğru geliyordu.

Jeongguk ise korkusundan yerine sinmişti. Adam Jeongguk'a yaklaşmış ve zaten ince olan çocuğu bir çırpıda kucağına çekmişti. Genç çocuk bağırmaya ve ağlamaya başlamıştı.

Adamsa yüzündeki sırıtışla kendi için ayarladığı odaya girmiş, koltuğa oturmuştu.

Genç çocuğu kucağına oturtmuş ve kendine bastırmıştı. Jeongguk çığlık atmış ve adamın güçlü kollarından kurtulamaya çalışmıştı.

Adam çocuğun çırpınışları karşısında sinirlendiğimi hissetmiş ve Jeongguk'u koltuğa yatırıp üzerine çıkmıştı. Jeongguk'un ağlaması dahada şiddetlenirken adam çocuğun elini pantalon'u üzerinden organını okşatmıştı çocuğa.

Çocuksa çaresizce birisinin ona yardım etmesini bekliyordu.

Adam çocuğu soymuştu ve çocuğun süt beyazı vücudunu süzüyordu. Jeongguk sakin kalmadığindaysa adam gözlüğünü çıkartıp koltuğa fırlatmıştı.

Flashback end

O iğrenç adam o günden sonra beni para karşılığında başka insanlara veriyordu. Ve gözlüğümü çıkartıyordu olurda bir gün burdan kaçarsam onu şikayet etmeyeyim diye.

Dün yine birileri beni tecavüz etmişti. Adamlar o iğrenç adama beni şikayet etmişler çok bağırıyor diye. O şeytansa gözlüğümü almış ve bana vermemişti.

Her günün ağlamakla, çığlık atmakla geçiyor. Kaç kez intihar etmek istemiştim ama oa dan yine gelmiş, beni dövmüş sonraysa tecavüz etmişti.

Demir kapının açıldığını gelen seslerden anlamıştım. Üzerimdeki ince örtüyü üzerime daha çok çekmiş ve ağlamaya başlamıştım.

O adam gelmişti yine. Onun o iğrenç, midemi bulandıran kahkahasını duymuştum.
Bana yaklaştığını onun iğrenç feromonları nedeniyle anlamıştım.

Yazardan;

Lee Woon yere çökmüş ve küçük bedene yaklaşıp gözlüğü gözüne takmıştı.
Jeongguk hemen adamdan uzaklaşmıştı.

"Sana bir elbise göndereceğim. Onu giy. Yanına çalışanlar gelecek. Seni hazırlayacaklar. Bir parti var senide oraya götürmek gerek. Sevgilimmiş gibi davran hayatım"

Jeongguk korkuyla kafasını sallamıştı. Adam yeniden kahkaha atmış ve depodan dışarı çıkmıştı.

×

Arkadaşlar bu bölümde taehyung askm olmadı amaaaa diğer bölümde olacaaaakkk.






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐒𝐚𝐯𝐢𝐨𝐫 𝐀𝐥𝐩𝐡𝐚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin