| 1 |

26 3 0
                                    


Në një natë të errët dhe të stuhishme, rrugët e qytetit ishin të mbushura me heshtje dhe mister. Ajri ishte i rëndë me ndjenjën e rrezikut të fshehur. Në një nga rrugicat e ngushta të qytetit, një djalë me sy të ftohtë dhe një vështrim të ashpër, po ecte me hapa të sigurt. Ai ishte Arbeni, një nga mafiozët më të frikshëm të qytetit. Me çdo hap që hidhte, ai linte pas një hije të frikshme që i bënte të gjithë të largoheshin nga rruga e tij.

Në anën tjetër të qytetit, një vajzë e re me një buzëqeshje të ëmbël dhe sy të ndritshëm, po dilte nga një librari e vogël. Ajo ishte Elira, një vajzë e sjellshme dhe e mirë, e njohur për mirësinë dhe zemrën e saj të pastër. Elira kishte një pasion të madh për librat dhe ëndërronte të bëhej shkrimtare.

Fati i çoi këta dy njerëz të ndryshëm në një moment të papritur. Ndërsa Elira po ecte drejt shtëpisë së saj, ajo pa një burrë të plagosur që po kërkonte ndihmë. Pa hezituar, ajo u afrua për të ndihmuar, por nuk e dinte se ai burrë ishte një nga njerëzit e Arbenit, i cili ishte plagosur në një përleshje me një grup rival.

Arbeni, i cili po kërkonte njeriun e tij, e pa Elirën duke u përpjekur të ndihmonte. Ai u afrua me shpejtësi dhe e tërhoqi njeriun e tij larg. Elira, e habitur dhe e frikësuar, e pa Arbenin drejt në sy. Ajo ndjeu një ndjenjë të çuditshme, një përzierje mes frikës dhe kuriozitetit.

Arbeni, i cili ishte mësuar të shihte vetëm frikë në sytë e njerëzve, u befasua nga vështrimi i saj i butë dhe kurioz. Ai nuk e dinte se ky takim do të ndryshonte jetën e tij përgjithmonë.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 03 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pasion i RrezikshemWhere stories live. Discover now