4.Bölüm: Senin İçin Bir Yabancı.

52 6 88
                                    

Selammm nasılsınız canlarımm

Bu bölüm diğer bölümlerden uzun bir bölüm diyebilirim🤭

Okurken yorum yapmayı unutmayın yorumlarınız ile motive oluyorum.🥰

Keyifli Okumalar

Sevdiğin kişiye aşık olmak ve o kişinin de sana aşık olduğunu bilmen o kadar güzel bir his ki. Aşık olmak ,bir hız trenine bindiğin zaman nefesinin kesilmesi gibi. Korkuyorsun ama yüksekten değil, aşık olduğun kişini başına bir şey gelmesinden. Ben yıllar önce bu korkumu yendim. Bırakmadım yendim çünkü bir daha aşık olacağımı zannetmiyorum. Olamam da zaten. İmkansız gibi bir şey benim aşık olmam. En son aşık olduğumda yaşadığım şeyleri tekrar yaşayamam.

Dün Asena eve geldiğinde konuşmuştuk. Pamir ile aralarında ne olduğunu sormuştum. Anlatmaktan utandığı kadar da anlatmak için hevesliydi. Pamir hakkında konuşurken gözlerinin içi gülüyordu. Asena aşık olmuştu bunu fark etmiştim. Hem de ilk görüşte aşk. Pamir ise Asena'dan farksızdı. Belli etmemeye çalışsa da başaramıyordu. O da Asena'yı seviyordu. Ben ilk görüşte aşka inanmayanlardanım. Fakat Asena'yı görünce anladım ki varmış.

''Uyan bakalım aşktan gözü kör olmuş hanımefendi.'' Asena'nın üzerindeki yorganı çektim. Ellerini yüzüne kaldırarak yüzünü kapatmaya çalıştı. Utanıyordu ama bu halleri o kadar tatlıydı ki gülümsemeden edemedim.

''Ya Lavin yapma şöyle utanıyorum!'' dedi daha fazla yüzünü ellerine gizleyerek.

''Ne yapmayayım aşık bir hanımefendi?'' ellerini yüzünden çekip bana baktı. Kızarmıştı.

''Anlattığıma pişman ettirme.'' Yataktan hızlıca kalkıp banyoya girdi. Bende gülerek mutfağa girdim masada eksik bir şey var mı diye kontrol ettim. Her şey hazırdı. Birden kapı çaldı. Hiç çalınmayan kapımız bu aralar fazla çalınıyordu.

Adımlarımı kapıya yönelttim. Kapıyı açtığımda gördüğüm kişiler karşısında şaşırmıştım.

Aslında şaşırmamam gerekiyordu.

''Abla!'' diyerek hemen bana doğru koşup kollarını açtı Ece. Ona doğru eğildim kollarımın arasına aldım ve sıkıca sarıldım.

''Küçük cadım!'' Kokusu burnuma dolmuştu. Özlediğimi hissettim.

''Ece ablanı sık boğaz etme kızım.'' diyen annemi elinde valizlerle içeri girerken gördüm.

''Ya anne ne yapayım özlemişim ablamı.'' dedi dudaklarını bükerek.

''Ben de seni özledim küçük cadım.'' dedim ve burnuna fiske vurdum.

''Ya abla!'' diye cırladı sıpa.

Ece'den ayrıldığımda anneme sarıldım. Evet özlemiştim ikisini de.

''Siz neden geldiniz ki şimdi?'' dedim ayrıldığımda. Neden sorduğumu biliyordu annem ama alınmış gibi davrandı.

''Gelmese miydik? Evine annen gelmiş sen neden geldiniz diyorsun?''

''Hayır tabi ki gelin her zaman ama ben onu mu diyorum. Ece'nin okulu va-'' Annemin bakışıyla cümlem yarıda kaldı.

''Sen niye ayaktasın kızım hastasın sen.'' diyerek beni zorla yatağa sürükleyip yatırdı.

''Anneciğim iyiyim ben gerçekten. Dün ilaçlarımı içmeyi unuttum o yüzden sesim öyle çıktı.'' hızlıca konuştum. Annem üstümü örtmeye çalışıyordu. Aklıma gelen şey ile bağırdım. ''Kahvaltı hazırladım ben!''

Aşka YenilgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin